lillemeg90 Skrevet 26. april 2019 #641 Del Skrevet 26. april 2019 4 minutter siden, Patriotpaula skrev: Veldig! Det må bare bli vellykket dette forsøket, kommer til å bli sååå skuffet og lei meg hvis det mislykkes 😕 Tror jeg kommer til å gå inn i forsøket med en holdning om at jeg ikke gravid til det motsatte er bevist. Kanskje det demper fallhøyden noe? 🤷♀️ Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til det blir et familiemedlem til 😊👏👶🏻 Jeg tror det er lurt. Jeg gjorde det de siste PP før jeg ble gravid gir jeg var så sliten av å bli skuffet. Håpet var der jo, men jeg ble ikke like lei meg og skuffet om jeg tenkte at jeg ikke kom til å bli gravid. Nei, nå kan han bare komme ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. april 2019 Forfatter #642 Del Skrevet 26. april 2019 (endret) 8 minutter siden, lillemeg90 skrev: Jeg tror det er lurt. Jeg gjorde det de siste PP før jeg ble gravid gir jeg var så sliten av å bli skuffet. Håpet var der jo, men jeg ble ikke like lei meg og skuffet om jeg tenkte at jeg ikke kom til å bli gravid. Nei, nå kan han bare komme ❤️ Tror jeg kommer til å tenke slik, så får alt annet enn en negativ test komme som en gledelig nyhet ❤️ Har tenkt litt på å begynne å tempe igjen, for å se om tempen holder seg høy og at jeg kan følge med om tempen faller, for å eventuelt spare meg litt for en enorm skuffelse hvis det plutselig skulle begynne å blø... Da får jeg heller en stor skuffelse hjemme i egen seng, i stedet for feks på jobb. Vet ikke helt om jeg tør å teste heller når den tid kommer, kanskje jeg bare skal se at tempen holder seg høy godt utover de to første ukene 🙊😅 Jeg antar at tempen stiger selv om det er tilført progesteron? 🤷♀️ Men kanskje jeg blir lurt av en falsk høy temp pga tilført progesteron og at jeg ikke klarer å lese av charten som normalt? 🤷♀️ Endret 26. april 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. april 2019 #643 Del Skrevet 26. april 2019 6 minutter siden, Patriotpaula skrev: Tror jeg kommer til å tenke slik, så får alt annet enn en negativ test komme som en gledelig nyhet ❤️ Har tenkt litt på å begynne å tempe igjen, for å se om tempen holder seg høy og at jeg kan følge med om tempen faller, for å eventuelt spare meg litt for en enorm skuffelse hvis det plutselig skulle begynne å blø... Da får jeg heller en stor skuffelse hjemme i egen seng, i stedet for feks på jobb. Vet ikke helt om jeg tør å teste heller når den tid kommer, kanskje jeg bare skal se at tempen holder seg høy godt utover de to første ukene 🙊😅 Jeg antar at tempen stiger selv om det er tilført progesteron? 🤷♀️ Men kanskje jeg blir lurt av en falsk høy temp pga tilført progesteron og at jeg ikke klarer å lese av charten som normalt? 🤷♀️ Jeg har dessverre ingen peiling på temping. I hvertfall ikke i forbindelse med ivf. Men det må da være noen andre som vet? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. april 2019 #644 Del Skrevet 26. april 2019 Jeg droppet å tempe iallefall, fordi jeg tror tempen uansett stiger pga progesteronet. Men vet ikke helt altså☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. april 2019 Forfatter #645 Del Skrevet 26. april 2019 1 time siden, bondekone skrev: Jeg droppet å tempe iallefall, fordi jeg tror tempen uansett stiger pga progesteronet. Men vet ikke helt altså☺ Du har nok rett i det. Så lenge det klarer å lure kroppen til at den har hatt EL, så kjører nok kroppen opp tempen også 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 28. april 2019 Forfatter #646 Del Skrevet 28. april 2019 Kjenner jeg blir mer og mer spent for innsettet for hver dag som går. I dag kjenner jeg også veldig på at jeg er usikker på om jeg i det hele tatt tør å teste når den tid kommer, er så redd for at den er negativ. Kanskje jeg bare drøyer det ut, enten begynner jeg å blø eller at jeg får overbevisende symptomer som metallsmak eller veldig til kvalme. Uansett vil det ikke være aktuelt å teste 17.mai, for en eventuell negativ test kommer til å ødelegge hele dagen. Jeg har aldri vært en såkalt testetøs og har ikke tatt en eneste gravidtetstest siden jeg begynte med temping i oktober. Likevel tror jeg de to ukene etter innsett blir tøffe, det er jo litt ekstraordinært. Fallhøyden er så ekstremt høy. I morgen tidlig begynner jeg med cyclogest, håper det er litt mindre griseri enn lutinus 😬 Lest flere steder at det kan være greit å ligge en halvtimes tid for å redusere hvor mye som kommer ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 30. april 2019 Forfatter #647 Del Skrevet 30. april 2019 Begynte med cyclogest i går, såå glad for at dette ikke blir fortsettelsen på lutinus-marerittet 🙈 Cyclogest er sååå mye bedre! Må ikke ligge etter innsett, men leser på nett at mange velger det for det. Jeg har valgt å ligge en times tid etter innsett, så renner det pent og pyntelig ut igjen når jeg står opp - og det er det 👏🙏 Med lutinus følte jeg at det var vått i kjelleren hele dagen... Litt vanskelig å få 12 timer i mellom når man jobber turnus, spesielt når det blir senvakt-dagvakt, da blir det så lite som ca 6 timer i mellom. Siden jeg setter den så tidlig som 0430 tidlig i morgen tidlig (skal opp 0520), så setter jeg den tidlig på kvelden i morgen kveld igjen, ikke når jeg faktisk legger meg for kvelden... Det er en deltidsjobb i seg selv, å huske progynova-tablettene og planlegge når jeg bør sette inn cyclogest så det ikke går aaaltfor mange timer i mellom og ift hvordan jeg jobber 🙈 Fredag blir det innsett og jeg kjenner at jeg grugleder meg 😬 Ikke til selve innsettet, men tiden etterpå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #648 Del Skrevet 3. mai 2019 Da er jeg ruger av en blastocyst ❤️🤞🏻 Nesten så jeg ikke tror på det 😬🙈 Tror det blir to lange uker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 3. mai 2019 #649 Del Skrevet 3. mai 2019 43 minutter siden, Patriotpaula skrev: Da er jeg ruger av en blastocyst ❤️🤞🏻 Nesten så jeg ikke tror på det 😬🙈 Tror det blir to lange uker... Ååå, gratulerer med vellykket innsett!! Håper den sitter 🤞🤞🤞 God ruging ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #650 Del Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, prøverpåny skrev: Ååå, gratulerer med vellykket innsett!! Håper den sitter 🤞🤞🤞 God ruging ❤️ Takk ❤️ Håper så inderlig at den sitter, samtidig som jeg ikke tør å håpe for mye - hvis det gir noen mening? 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 3. mai 2019 #651 Del Skrevet 3. mai 2019 Gratulerer som ruger!😍 Jeg heier og håper for dere👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. mai 2019 #652 Del Skrevet 3. mai 2019 Dette er så spennende ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 3. mai 2019 #653 Del Skrevet 3. mai 2019 Gratulerer, så spennende😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #654 Del Skrevet 3. mai 2019 2 timer siden, Irisiri skrev: Gratulerer som ruger!😍 Jeg heier og håper for dere👏 Takk for lykkeønskning ❤️ 2 timer siden, lillemeg90 skrev: Dette er så spennende ❤️ Veldig! ❤️ 2 timer siden, bondekone skrev: Gratulerer, så spennende😁 Takk ❤️ Veldig spennende! Du vet jo akkurat hva jeg har i vente du som har gått i gjennom frys selv ❤️ Synes det er så synd at det ser ut til at det ikke går veien for dere, men en liten trøst er kanskje at dere ikke rykker helt tilbake til start fordi dere har noen flere eskimoer 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 3. mai 2019 #655 Del Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Takk for lykkeønskning ❤️ Veldig! ❤️ Takk ❤️ Veldig spennende! Du vet jo akkurat hva jeg har i vente du som har gått i gjennom frys selv ❤️ Synes det er så synd at det ser ut til at det ikke går veien for dere, men en liten trøst er kanskje at dere ikke rykker helt tilbake til start fordi dere har noen flere eskimoer 💚 Ja vi har jo virkelig fulgt hverandre tett☺ håper du blir gravid (og blir værende!!) Ja, vi er utrolig helsige med så mange på frys. Jeg graver meg ikke ned for dette, et av våre fremtidige barn tror jeg ligger i den frysen (😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #656 Del Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, bondekone skrev: Ja vi har jo virkelig fulgt hverandre tett☺ håper du blir gravid (og blir værende!!) Ja, vi er utrolig helsige med så mange på frys. Jeg graver meg ikke ned for dette, et av våre fremtidige barn tror jeg ligger i den frysen (😂) Ja, veldig tett, selv om du stort sett har ligget et hestehode foran meg hele veien 🙊 Så da har jeg jo visst litt hva det går i når jeg har fulgt deg på reisen før jeg skal igjennom det selv. Ja, nå har dette embryoet kun én oppgave, feste seg og bli en baby 🙊 Bra du klarer å være litt optimist i situasjonen dere står i ❤️ En meget stor sannsynlighet for at et eller flere av deres fremtidige barn ligger i fryseren ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 4. mai 2019 #657 Del Skrevet 4. mai 2019 Så spennende, krysser alt jeg har 😁🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mai 2019 Forfatter #658 Del Skrevet 4. mai 2019 48 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Så spennende, krysser alt jeg har 😁🤞 Takk, det trengs 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. mai 2019 Forfatter #659 Del Skrevet 5. mai 2019 Synes det går overraskende greit å være ruger. Det føles fortsatt ganske fjernt, at en potensiell spire er godt plantet inni livmoren min. Tenker på det en gang nå og da sånn innimellom, men klarer fint å tenke på andre ting enn å bare tenke på hva som kanskje foregår inni meg 😅 Fant et tilsvarende foruminnlegg om akkurat slik jeg har det nå; «Jeg har fått satt inn et egg etter IVF, men det føles så rart. Jeg føler meg ikke gravid. Jeg vet at man ikke kjenner noe med en gang, egget har jo ikke festet seg enda heller. Men det føles nesten som at jeg ikke har fått satt inn noe egg heller.» Akkurat slik føler jeg det også, alt er som før, enn så lenge 😬 Håper alskens graviditetssymptomer skyller over meg om ikke så altfor mange ukene 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 7. mai 2019 #660 Del Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 15.20, Patriotpaula skrev: Synes det går overraskende greit å være ruger. Det føles fortsatt ganske fjernt, at en potensiell spire er godt plantet inni livmoren min. Tenker på det en gang nå og da sånn innimellom, men klarer fint å tenke på andre ting enn å bare tenke på hva som kanskje foregår inni meg 😅 Fant et tilsvarende foruminnlegg om akkurat slik jeg har det nå; «Jeg har fått satt inn et egg etter IVF, men det føles så rart. Jeg føler meg ikke gravid. Jeg vet at man ikke kjenner noe med en gang, egget har jo ikke festet seg enda heller. Men det føles nesten som at jeg ikke har fått satt inn noe egg heller.» Akkurat slik føler jeg det også, alt er som før, enn så lenge 😬 Håper alskens graviditetssymptomer skyller over meg om ikke så altfor mange ukene 🙊 Men du, så deilig at du klarer å slappe av med dette da! Så utrolig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå