Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️

Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Rugedag 10

Disse mensmurringene jeg plages med om dagen er litt pussige. Det virker som de tar seg opp når jeg er i aktivitet. Kjenner egentlig veldig lite til de når jeg er i ro, men de tar seg opp i etterkant når jeg feks har slappet av på sofaen om ettermiddagen eller etter at jeg står opp fra senga om morgenen 🧐 Vanlige menssmerter (når jeg har hatt mensen) hos meg er like vonde uansett om jeg ligger godt plantet under dyna, om jeg går, trener eller står på hodet (neida 😅).

Noen som har hatt slike? At de tar seg opp i intensitet når man blir mer aktiv etter å ha vært i ro en kortere eller lengre periode? 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg funnet og lest i dagboka di også😊 og det er jo så spennende! Håper på full klaff for dere😊

Jeg har ingen erfaring med symptomer etter innsett, eller med murringer som avhenger av aktivitetsnivå. Men vi får håpe det er et godt tegn!

Har masse erfaring med symptomer i vanlige prøveperioder da, både med og uten graviditet, og jeg har aldri klart å finne noe system i symptomene. Men nå har jeg generelt lite symptomer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, N85 skrev:

Da har jeg funnet og lest i dagboka di også😊 og det er jo så spennende! Håper på full klaff for dere😊

Jeg har ingen erfaring med symptomer etter innsett, eller med murringer som avhenger av aktivitetsnivå. Men vi får håpe det er et godt tegn!

Har masse erfaring med symptomer i vanlige prøveperioder da, både med og uten graviditet, og jeg har aldri klart å finne noe system i symptomene. Men nå har jeg generelt lite symptomer da.

Velkommen hit 😊👏 Veldig spennende for tiden 🙊 Håper sånn veldig, samtidig som jeg ikke tør å håpe for mye 🙊🙈 

Virker som det er forskjellig hva folk kjenner på etter innsett, noen har ingenting, noen litt og noen mye 🧐 Tenker at de to små blødningene tirsdag og onsdag (Rugedag 4 og 5) forrige uke er et godt tegn 🤞🏻 Jeg hadde bøttevis av diverse symptomer de første månedene etter prevensjonslutt, så da ble det på et vis litt mindre måned for måned. Så kanskje kjent på litt murring og litt ømme pupper i vanlige prøveperioder. Så ble det hormonstimulering og IVF og styr, da har det blitt generelt veldig mye murring igjen, egentlig allerede fra midt i syklusen/eggløsningstider 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristina00 skrev:

Spennende tider! 😄 Når tenker du å teste? ❤️ 

Vet ikke 🙈 Tør ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye!!!! Det var jo en særs tydelig strek, og så før testdato 💕💕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tutta23 skrev:

Gratulere så mye!!!! Det var jo en særs tydelig strek, og så før testdato 💕💕 

Takk ❤️😊 Ja, en veldig tydelig strek til å være før testdato, håper det bare er én 🙈 Tenker at det meget sannsynlig bare er en - og skulle det være to, så da tar vi i mot det også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, GRATULERER SÅÅÅÅ MYE 😭❤️❤️  Det var det jeg sa, jeg hadde skikkelig troa på at du skulle lykkes! ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh jeg er så glad på dine vegne, gratulerer så mye! 💖💖😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristina00 skrev:

Ååååh, GRATULERER SÅÅÅÅ MYE 😭❤️❤️  Det var det jeg sa, jeg hadde skikkelig troa på at du skulle lykkes! ❤️ 

Takk, Kristina00 ❤️ Det har ikke helt gått opp for meg enda, nesten så jeg ikke tror på det 🙈😅 UL på klinikken 7/6 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenhåpefull skrev:

Ååh jeg er så glad på dine vegne, gratulerer så mye! 💖💖😍

Takk Frøkenhåpefull ❤️ Håper at 2020 også blir deres år ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Takk Frøkenhåpefull ❤️ Håper at 2020 også blir deres år ❤️

💖💕😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Patriotpaula said:

Takk, Kristina00 ❤️ Det har ikke helt gått opp for meg enda, nesten så jeg ikke tror på det 🙈😅 UL på klinikken 7/6 ❤️

Spennende, skjønner godt at det ikke har gått opp for deg. Da blir det en finfin 17 feiring likevel 😄❤️ Jeg har testdato 3/6, så lenge jeg får ut egg og de blir befruktet og overlever til blasto! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kristina00 skrev:

Spennende, skjønner godt at det ikke har gått opp for deg. Da blir det en finfin 17 feiring likevel 😄❤️ Jeg har testdato 3/6, så lenge jeg får ut egg og de blir befruktet og overlever til blasto! :) 

Absolutt, det blir det ❤️  Må lese meg opp på hva slags mat jeg må holde meg unna på fredag 🙊 Skal sette meg å lese litt på nett om hva som er «fy-fy-mat».

I morgen blir det uttak på deg, synes ikke det er lenge siden du begynte på sprøyter jeg 🙊🙈 Håper sånn på dine vegne at uttaket går fint og smertefritt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, Patriotpaula said:

Absolutt, det blir det ❤️  Må lese meg opp på hva slags mat jeg må holde meg unna på fredag 🙊 Skal sette meg å lese litt på nett om hva som er «fy-fy-mat».

I morgen blir det uttak på deg, synes ikke det er lenge siden du begynte på sprøyter jeg 🙊🙈 Håper sånn på dine vegne at uttaket går fint og smertefritt ❤️

Ja, sikkert lurt å lese seg opp litt for å være på den sikre siden🙈 Det er ganske mye en skal helst unngå! 

Åh, tusen takk kjære deg ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg VISTE det! For en fin test, og gratulerer så mye😍 når blir termin?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bondekone skrev:

Ååå jeg VISTE det! For en fin test, og gratulerer så mye😍 når blir termin?

Var nok flere her inne som hadde en god følelse på at dette gikk veien ❤️ Takk bondekone ❤️ Det er fortsatt ganske uvirkelig 🙈 Termin blir 22/1 ❄️ Jeg lastet ned Preglife-appen allerede dagen etter innsett (😅), så glad jeg slipper å slette den 🙊

Følger deg selvsagt på veien videre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Herlig at det gikk veien på det ene du hadde å sette inn ❤️ Spennende å følge videre 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...