Gå til innhold

Mange bilbranner i Sverige i kveld.


kat-e

Anbefalte innlegg

@ElinX0Xpoliti Jeg har ikke Twitter, jeg forstår ikke Twitter, så tror ikke jeg skal begi meg inn på arabisk språklig Twitter, da jeg ei heller mestrer arabisk.

Jeg forstår heller ikke helt hva du mener, for jeg kjenner ikke til det folket fordrevet fra Bahrain, og hvordan staten ødela ungdomen i skolen. Den svenske stat? Og er det disse ungdommene du nå mener er kuppmakere ved å sette biler i brann?

Får man ikke linke til åpne Twitter poster her på siden? Hvilken regel strider det i tilfelle mot? Det virker jo som du vet litt om dette, så det hadde vært intressant å høre mere. 

Jeg sammenligner det med oppfatninger rundt bilbranner foretatt i ulike byer i Europa. Der ser en ofte på bilbrenning som utslag av islamsk forakt mot frihet og utløp for et markeringsbehov. Mener du dette i Sverige nå er annerledes?

Jeg har ikke alltid levd et like isolert liv som jeg gjør nå, i en liten bygd. Fremdeles besøker jeg ofte mine gamle trakter i Europa og på de britiske øyer, og er godt kjent med problemer som kommer av manglende integrering og paralellsamfunn.

Det var stor skala på denne koordinerte vandalisme. Håper det svenske samfunnet vil foreta og dele en grundig analyse av situasjonen. 

Det er fint om du deler dine betraktninger, så vi får ta del i en bevisstgjøring omkring dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

@ElinX0Xpoliti Jeg har ikke Twitter, jeg forstår ikke Twitter, så tror ikke jeg skal begi meg inn på arabisk språklig Twitter, da jeg ei heller mestrer arabisk.

Bruker google translate. 

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

Jeg forstår heller ikke helt hva du mener, for jeg kjenner ikke til det folket fordrevet fra Bahrain, og hvordan staten ødela ungdomen i skolen. Den svenske stat? Og er det disse ungdommene du nå mener er kuppmakere ved å sette biler i brann?'

Det er en helt tråd om det på Twitter samt mange som støtter denne "teorien" eller forfattingen av bil brannene i Sverige. Jeg har ingen formening at de ungdommene er kuppmakere, jeg gjentar det som står på arabisk twitter. Det er min formening at det er immigrant ungdoms gjenger som gjør dette.   

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

Får man ikke linke til åpne Twitter poster her på siden? Hvilken regel strider det i tilfelle mot? Det virker jo som du vet litt om dette, så det hadde vært intressant å høre mere. 

Du får ikke lov her å vise sånne Twitter poster, her på forumet. Siden det ikke politisk korrekt iforhold til reglene så får man ikke vise disse videoene her. 

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

Jeg sammenligner det med oppfatninger rundt bilbranner foretatt i ulike byer i Europa. Der ser en ofte på bilbrenning som utslag av islamsk forakt mot frihet og utløp for et markeringsbehov. Mener du dette i Sverige nå er annerledes?

Ganske rart postulat av islam, hva grynner du den oppfatting at islam er mot frihet? I hadiffene så er frihet for muslimer og ikke så mye for ikke muslimer som er dimmis, islam i sunnimuslimsk tro betyr underkastelse under alla og leve settet som beskrevet i Koranen og hadiffene. Markeringsbehov, i hvilken forstand ideologisk? Jeg mener forsatt at dette gjelder ungdoms kriminelle som får implisitt støtte av imamene i Sverige som godkjenner dette, siden i Norge så måtte politiet gå til de norske imamene får å stoppe moralpolitiet i Groruddalen.      

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

Jeg har ikke alltid levd et like isolert liv som jeg gjør nå, i en liten bygd. Fremdeles besøker jeg ofte mine gamle trakter i Europa og på de britiske øyer, og er godt kjent med problemer som kommer av manglende integrering og paralellsamfunn.

ok. 

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

Det var stor skala på denne koordinerte vandalisme. Håper det svenske samfunnet vil foreta og dele en grundig analyse av situasjonen. 

Tror du ikke vil like konlusjonen som de kommer til å trekke, om vi rapporten får se dagens lys. 

25 minutter siden, Madame Butterfly said:

Det er fint om du deler dine betraktninger, så vi får ta del i en bevisstgjøring omkring dette 😊

Det er ikke mine betakinger, det er arbisk twitter som omtaler Sverige og bil brannene. De poster tilogmed videoene. 

 

#فيديوغرافيك| أعمال شغب في #السويد … إحراق أكثر من 80 سيارة في مدن تعاني من البطالة

Mer enn 80 biler brent i byer som lider av abeidsledighet

Nyhetene i mellom østen melder at arbeidsledigheten er skylden for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...