Gå til innhold

Første date no-no’s


PinkLady97

Anbefalte innlegg

Jeg datet en journalist som akkurat hadde intervjuet Maria Mena. Så det snakket han om - lenge. Kjendissladder er jeg egentlig ikke interessert i, ei heller i andre kvinner. Det hørtes nesten ut som om han helst ville ha datet henne, og ikke meg. Det ble med den ene daten.

Noe annet jeg har bitt meg merke til, er at jeg tiltrekkes menn som har livet på stell: fast jobb, egen bolig, stabil økonomi osv. Det passer med mitt liv, og jeg vil ikke ende opp med å måtte forsørge noen (vi kan heller dele 50/50). Men poenget mitt: slike menn selger seg inn som Guds gave til kvinnen: de har flott hus, fancy bil, toppjobb og fantastiske hytter både på fjellet og sjøen. Bilder av hus, bil og båt sendes uoppfordret. Og litt for ofte er det ikke SÅ mye å skryte av... Som oftest ser jeg jo fort at jeg sitter bedre i det, uten at det betyr noe som helst. Blir så teit når det eneste man har å skryte av, er tingene man eier. Hva med å heller få seg en interessant personlighet?

Anonymkode: 749b4...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- komme for sent til daten

- snakke kun om seg selv og ikke spørre meg spørsmål eller ikke vise interesse

- sjekke ut andre damer 

- ikke være gentleman

- ikke ha booket bord hvis vi skal spise

og mye mer! 
heldig jeg som fant min drømmemann og slipper å dejte flere som ikke har en peiling på hvordan man skal bete seg. 

Anonymkode: 63534...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg datet syntes jeg det var kjipt om jeg ble invitert på middag og mannen ikke «viste vei» og tok kontrollen. Endte oftest opp med at jeg måtte snakke med betjeningen og si vi hadde reservert bord, eller jeg måtte ordne bord for oss. Samme med betalingen, jeg måtte alltid be om regninga og spørre etter mer drikke. 
 

Var på reise me en tidligere kjæreste og der måtte jeg ta meg av alt på flyplass osv, liker bedre at mannen tar kontrollen. 

Anonymkode: 64eca...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Dette, fantastisk turn-off hvis folk er så trangsynte at de ikke tolererer at andre har en annen mening enn seg selv. 

 

 

Anonymkode: 73a7b...20c

Å svikte på fundamentale verdier er ikke bare «å ha annen mening». For meg er det også helt uaktuelt å innlede en romantisk relasjon med noen som har et så fucked-up verdisyn som høyreorienterte ofte har.

Anonymkode: 06a45...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...