Gå til innhold

Da flyet var overbooket, ble Thea (15) kastet ut: – Hun ble geleidet gråtende gjennom hele flyet


Stina234

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Maleficenta skrev:

Det er de som regel ikke. De er barn

Juridisk ja, men man greier som regel å orientere seg som 15-åring. Saker som dette er gjerne storm i vannglass, og selv om jeg kan forstå at det er kjipt der og da så er det da ingen verdenskrise som man hele tiden skal løpe til media om. Føler man kundebehandlingen er for dårlig, så tar man det med rette vedkommende, og i siste instans gjennom forbrukerrådet. Man løper ikke til media for hver liten ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, opprørsk skrev:

Ikke nødvendigvis via Amsterdam. Til og med flere av de voksne jeg kjenner synes den flyplassen er veldig stor og noe uoversiktlig.

Den er litt stor og ikke like god som f. eks. Gardermoen, men det er da helt greit å finne frem der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 15.49, hind skrev:

Hvorfor i all verden valgte de ut en 15-åring? Reiste hun på stand by-billett eller noe? En fullvoksen person ville vært et bedre valg etter min mening. 

15-åringer er svakere og lettere å manipulere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jaggemor skrev:

Om 15 åringen er reisevant så synes jeg ikke det spiller så stor rolle i denne saken. Det var helt feil å kaste ut en 15 åring og når andre tilbød seg dette hvorfor kunne ikke flyselskapet godkjent dette? Skjønte ikke denne.

Det var ett lag som reiste sammen. Hun bør få 100 000 i erstatning for å få ødelagt denne gode felles opplevelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, I Grosny skrev:

Det var ett lag som reiste sammen. Hun bør få 100 000 i erstatning for å få ødelagt denne gode felles opplevelsen.

Ikke et så høyt tall på en så kort distanse, men ja hun burde ha fått erstatning for dette noe hun burde klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2018 den 11.00, PussLe! skrev:

Ikke et så høyt tall på en så kort distanse, men ja hun burde ha fått erstatning for dette noe hun burde klage på.

Tror hun fikk det etter det kom i avisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 9.57, Capt. Obvious skrev:

Juridisk ja, men man greier som regel å orientere seg som 15-åring. Saker som dette er gjerne storm i vannglass, og selv om jeg kan forstå at det er kjipt der og da så er det da ingen verdenskrise som man hele tiden skal løpe til media om. Føler man kundebehandlingen er for dårlig, så tar man det med rette vedkommende, og i siste instans gjennom forbrukerrådet. Man løper ikke til media for hver liten ting. 

Men når jenta gråter så er det ikke mer å snakke om. 15 åringer har ulilt modenhetsnivå. Bare fordo du mener en 15 åring bør være slik og sånn så stemmer ikke det alltid

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta said:

Men når jenta gråter så er det ikke mer å snakke om. 15 åringer har ulilt modenhetsnivå. Bare fordo du mener en 15 åring bør være slik og sånn så stemmer ikke det alltid

Enig, når 15-åringen gråter så er det åpenbart at hun ikke takler situasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...