AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #901 Del Skrevet 10. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Martine er favoritt hos mange unge gutter. Anonymkode: 28b95...3e2 Er vel ikke så mange unge gutter som sitter og ser på skal vi danse? Anonymkode: d077c...de1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #902 Del Skrevet 10. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Martine er favoritt hos mange unge gutter. Anonymkode: 28b95...3e2 Hun burde være alles favoritt, av de som er igjen er hun den som er flinkest til å danse. Jeg for min del er ferdig med denne sesongen, siden den soleklare vinneren ble sendt ut forrige gang. Anonymkode: b3518...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #903 Del Skrevet 10. november 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med alle som har klaget på programlederne, i denne tråden, vil du si noe om hva du synes er positivt med dem? Anonymkode: 79fbe...a9e smil, humor, sammensveiset, glede, latter, fokus, flotte personligheter : på rett sted til rett tid. En glede å følge med skal vi danse pga dem. Dessuten har dem begge flotte antrekk som gir en helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #904 Del Skrevet 10. november 2018 Opp og ned, en beskrivelse fra Merete om Jan Gunnar... Sier det som ligger til grunn om nivået i sesongens dansere. - Sitter igjen med et bi smak her dansere har blitt kastet ut, sluttet, dansere som har tapt dueller blitt hentet igjen. Og ikke minst lattergjort hele konseptet ved å gi leke poeng med poengtrekk, poengtrekk som ikke har noen sammenheng med konseptet siden det er tv seere som avgjør for hvem som skal gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #905 Del Skrevet 10. november 2018 oh my God, kathrine i en nydelig kjole som man bare mister pusten av å se i. 🙂 - uansett her har vi ferdig manuser og sitater dommere må si for at konseptet ikke skal være et mislykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #906 Del Skrevet 10. november 2018 Martine er den beste av de som står i gjenn! Anonymkode: 4c8c3...46d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #907 Del Skrevet 10. november 2018 Synes Martine er den dårligste som er igjen.. Anonymkode: e6958...904 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #908 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg føler nesten at Fredrik og Martine oppfører seg som et kjærestepar. Vet ikke helt. Anonymkode: e6958...904 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #909 Del Skrevet 10. november 2018 Selv om jeg synes at Einar er en kjempe sjarmerendes fyr så burde de tre i semifinalen være Martine, Thea og Sophie Elise. JEg forstår ikke hvorfor noen mener Martine ikke fortjener å være her? Hun er jo helt klart den beste som er igjen! Anonymkode: aa83c...40a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 10. november 2018 #910 Del Skrevet 10. november 2018 Jan Gunnar var bra i dag, ihvertfall så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #911 Del Skrevet 10. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Martine er den beste av de som står i gjenn! Anonymkode: 4c8c3...46d Har iallfall utrolig fin kjole. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #912 Del Skrevet 10. november 2018 Hva ble sagt på facebook, der Fredric hadde forsvart Martine? Anonymkode: 79fbe...a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #913 Del Skrevet 10. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg synes at Einar er en kjempe sjarmerendes fyr så burde de tre i semifinalen være Martine, Thea og Sophie Elise. JEg forstår ikke hvorfor noen mener Martine ikke fortjener å være her? Hun er jo helt klart den beste som er igjen! Anonymkode: aa83c...40a Helt enig! Tror de fleste som er imot at Martine skal være der bare er sjalu. Anonymkode: 4c8c3...46d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #914 Del Skrevet 10. november 2018 Må være første gangen Einar faktisk har danset, uttøvd fotarbeid. Vanligvis går han bare rundt mens Anette danser. Anonymkode: 8911e...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #915 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må være første gangen Einar faktisk har danset, uttøvd fotarbeid. Vanligvis går han bare rundt mens Anette danser. Anonymkode: 8911e...b03 Han er bedre enn JG da. Anonymkode: 4c8c3...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #916 Del Skrevet 10. november 2018 Her har ikke dommerne annen valg enn å fleske til med gode dommerkarakter selv om danse ferdighetene ikke tilsier det. Det er pålagt fra produksjonen av programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #917 Del Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Tror de fleste som er imot at Martine skal være der bare er sjalu. Anonymkode: 4c8c3...46d Sjalu? Hva er det man skal være sjalu på? Folk har sine favoritter. Jeg synes Jan Gunnar og Einar helt klart utmerker seg mer enn Martine. Danseferdigheter er ikke alltid det som avgjør, noen ganger er det også show. Men vi kan være enige om å være uenige! Anonymkode: 22d99...ae7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #918 Del Skrevet 10. november 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun burde være alles favoritt, av de som er igjen er hun den som er flinkest til å danse. Jeg for min del er ferdig med denne sesongen, siden den soleklare vinneren ble sendt ut forrige gang. Anonymkode: b3518...b26 forstår frustrasjonen. Ingen tvil om at alle som vinner nå har både snublet til finalene og kommer til å snuble til å vinne pokalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #919 Del Skrevet 10. november 2018 Martine er personen som kommer til å vinne skal vi danse 2018. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #920 Del Skrevet 10. november 2018 tipper Jan Gunnar kommer til å fri til dansepartneren sin etter skal vi danse programmet er avsluttet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå