Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ingenting av årets Skal vi danse. De pirker på Martines dansing, men gir 40 poeng til to relativt elendige dansere fordi de viser føøøøøøøøleser. Det var da virkelig ingen av dem som fortjente 40 poeng om man legger et snev av god dans til grunn. Årets Skal vi danse er den dårligste sesongen jeg har sett. Så for meg, samme hvem som står i finalen. Kommer ikke til p se den da nivået er for dårlig.

Anonymkode: 96cea...acb

Når du har sett så langt, så vil du droppe finalen?

Anonymkode: 88e04...6d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du har sett så langt, så vil du droppe finalen?

Anonymkode: 88e04...6d7

Jeg har droppa noen underveis også 😀 Og jeg ser ingen grunn til å se en finale når jeg synes nivået er så dårlig og jeg derfor ikke har noen favoritt. 

Anonymkode: 96cea...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ingenting av årets Skal vi danse. De pirker på Martines dansing, men gir 40 poeng til to relativt elendige dansere fordi de viser føøøøøøøøleser. Det var da virkelig ingen av dem som fortjente 40 poeng om man legger et snev av god dans til grunn. Årets Skal vi danse er den dårligste sesongen jeg har sett. Så for meg, samme hvem som står i finalen. Kommer ikke til p se den da nivået er for dårlig.

Anonymkode: 96cea...acb

Er langt på vei enig med deg👌 Thea og kanskje Sofie E hadde holdt det finalenivået som har vært før! At Einar er i finalen forstår jeg ikke bæret av rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ingenting av årets Skal vi danse. De pirker på Martines dansing, men gir 40 poeng til to relativt elendige dansere fordi de viser føøøøøøøøleser. Det var da virkelig ingen av dem som fortjente 40 poeng om man legger et snev av god dans til grunn. Årets Skal vi danse er den dårligste sesongen jeg har sett. Så for meg, samme hvem som står i finalen. Kommer ikke til p se den da nivået er for dårlig.

Anonymkode: 96cea...acb

Tror det at det kan ha noe med at dans også skal fortelle en historie, formidle en følelse, et budskap, osv. Det er en form for skuespill-ish. Så da holder det ikke være teknisk flink

Anonymkode: 0cbcc...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stemt på Martine! Håper hun går videre, hun fortjener det

Anonymkode: 0cbcc...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, FrodeF skrev:

Han er da homofil, er han ikke? 

Jaha? Det har ikke jeg fått med meg i så fall. Har mine tvil om det

Anonymkode: d7df8...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Thea, den beste danseren, ble stemt ut forrige uke, fordi "Jan Gunnar er så sexy" så forundrer dessverre ikke dette resultatet meg...

Anonymkode: aa83c...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg tror Einar vinner dessverre 

Anonymkode: b3bad...7a8

Det hadde vært knalltøft 🥇

Anonymkode: 88e04...6d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, nå har vi to stykker i finalen som bare går over gulvet.

Anonymkode: 4c8c3...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Sykt at Jan Gunnar har vunnet 5 dansedueller tilsammen! Rått

Når man har vært på bunnen 5 ganger fortjener han ikke å vinne - ærlig. 

Anonymkode: 0cbcc...faa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Er langt på vei enig med deg👌 Thea og kanskje Sofie E hadde holdt det finalenivået som har vært før! At Einar er i finalen forstår jeg ikke bæret av rett og slett...

Ikke jeg heller. Og Jan Gunnar har vært kun middelmådig han også. Sofie E hadde nok kunnet gjort det bedre og bedre og Thea var den beste danseren. Dessverre synes jeg hun manglet en del på formidlingsevne, altså teknisk god. Så jeg utroper Sofie Elise til årets vinner 😀 🥇 😂 Hun er den eneste, synes jeg, som i en dans klarte å formidle både følelser og god dans 👍🏻 Og det synes jeg sier mye om det dårlige nivået på årets Skal vi danse.

Anonymkode: 96cea...acb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå orker jeg faktisk ikke se siste program.. Martine har vist seg god gjennom hele programmet. Einar danser jo såvidt? Jan-Gunnar fortjener det mer enn Einar, men ikke Martine. For nøye meg med å se på tv2.no neste uke hvem som vant!

Anonymkode: 11504...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...