Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Jan Gunnar imponerte denne finalen, hatten av for han og Rikke!!!

 

Men Einar har vært min favoritt fra dag 1 av mannfolka, og da SE trakk seg ble han selvsagt den jeg stemte frem :) 

Anonymkode: a5105...a57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Krutthøna skrev:

Litt trist at det ikke er den beste danseren som vinner. 

Da hadde Thea eller SE ha vunnet :) Så trist at Thea ikke var i finalen.

Anonymkode: aa83c...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på Jan Gunnar, menmen. Er jo nærmest bare partneren som danser rundt Einar mens han står stille? Ikke verdig vinner, men han er et herlig menneske, for all del. :) 

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde Thea eller SE ha vunnet :) Så trist at Thea ikke var i finalen.

Anonymkode: aa83c...40a

For alt vi vet hadde SE vunnet hvis det ikke var for at hun trakk seg.

Anonymkode: 71b00...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Idiotisk av tv2 å bruke dette for å tjene penger, hadde vært gøy å sett hvem som var den beste danseren. Litt teit at det eneste vi ser, er hvem som blir best likt av seerne... 

greit med idol osv med publikumsstemmer, det blir mest rettferdig siden de ikke er kjent, og må gjøre seg bemerket, men svd er det kjendiser som må basere seg på fans og hva slags mennesker som ser på programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alt vi vet hadde SE vunnet hvis det ikke var for at hun trakk seg.

Anonymkode: 71b00...228

Tror det hadde vært en ganske stor sjanse for det ja! Håper hun leser her inne og ser at folk støtter henne og hadde troen på henne ❤️

Anonymkode: aa83c...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemte på Jan Gunnar, menmen. Er jo nærmest bare partneren som danser rundt Einar mens han står stille? Ikke verdig vinner, men han er et herlig menneske, for all del. :) 

Anonymkode: 71b00...228

Ja,ja, da skjønner jeg det var Einar som stakk av med seieren. Jeg har ikke sett på siden Thea forsvant, hele poenget med programmet forsvant for meg da. Hun var den beste danseren, de som var igjen var ikke i nærheten engang!  Med den utviklingen programmet har hatt de siste årene så tviler jeg på at jeg gidder å følge det flere sesonger, selv om det lenge har vært ett av mine favorittprogram :( 

Anonymkode: b3518...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Summ skrev:

 Idiotisk av tv2 å bruke dette for å tjene penger, hadde vært gøy å sett hvem som var den beste danseren. Litt teit at det eneste vi ser, er hvem som blir best likt av seerne... 

greit med idol osv med publikumsstemmer, det blir mest rettferdig siden de ikke er kjent, og må gjøre seg bemerket, men svd er det kjendiser som må basere seg på fans og hva slags mennesker som ser på programmet. 

Nå er ikke TV2 en ideell organisasjon akkurat. Det et en bedrift som eksisterer for å tjene penger ved blant annet å skape underholdningsprogram (som Skal vi danse er).

Anonymkode: e8593...877

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mariángel skrev:

Hva var det jeg sa - rigget :fnise:

Hvorfor? Jeg tror ikke det er rigget. Selv om Jan Gunnar åpenbart er bedre enn Einar å danse og i tillegg har hatt langt større progresjon, er det mange som har støttet Einar. Mange synes han er sjarmerende, i tillegg spiller han og danseren hele tiden på følelser osv., og mange, kanskje særlig eldre, lar seg rive med og stemmer i vei. Så rigget tror jeg ikke det er.

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Jeg tror ikke det er rigget. Selv om Jan Gunnar åpenbart er bedre enn Einar å danse og i tillegg har hatt langt større progresjon, er det mange som har støttet Einar. Mange synes han er sjarmerende, i tillegg spiller han og danseren hele tiden på følelser osv., og mange, kanskje særlig eldre, lar seg rive med og stemmer i vei. Så rigget tror jeg ikke det er.

Anonymkode: 71b00...228

Les mine tidligere innlegg i tråden, noen sider bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg som sagt ikke orket å se på finalen nettopp pga. at jeg mener de som står der ikke er de beste til å danse. Når Jan Gunnar danser best og Einar likevel vinner, så er det et bevis på at systemet i dag er alt for dårlig. Seerstemmer vektlegges alt for mye. De burde endre på dette til neste gang, ellers vet jeg faktisk ikke om jeg gidder å se flere sesonger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvor var dere da Jan Gunnar ble stemt frem foran Thea som har vært den beste danseren i sesongen? Handlet alt om dansen da? 🤔Det har jo kommet frem i tråden at flere har stemt frem Jan Gunnar fordi han er så kjekk...

Anonymkode: aa83c...40a

Jeg stemte som besatt på Thea da, kanskje 50 ganger, for jeg syntes hun var best fra starten og i en helt egen klasse. At hun røk ut fremfor fremfor feks Martine som egentlig røk ut uka før og Einar som sto stille, ødela konkurransen for meg.

Einar syntes jeg aldri kunne danse, men partneren er rågod. I dag danset han ganske greit for første gang i mine øyne. Jan Gunnar var imidlertid meget god i dag og fikk full score av dommerne.

Men det lå i kortene at Einar ville vinne, han som for det meste har stått stille mens Anette har danset rundt ham. Som ofte har ligget langt ned på dommerlistene men likevel aldri vært i duell. Han er tydeligvis veldig populær der ute og derfor ville han vinne uansett.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mariángel skrev:

Les mine tidligere innlegg i tråden, noen sider bak.

Har sett at du skriver du har jobbet i TV2, men kan ikke huske at du skrev mer spesifikt enn det. Hvem som helst kan si at de har jobbet i TV2 på et anonymt fora. Du skriver ikke engang hva du jobbet med i TV2 (som jeg kan huske iallfall, beklager hvis jeg tar feil)/hvilket program eller annet. Jeg tror ikke det er rigget.

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er kritikkverdig at Anette som profesjonell danser ikke har fått Einar til å DANSE. Det er tross alt hun som er ansvarlig for koreografien. Det er han, deltakeren, som skal skinne, ikke hun. Vi vet at hun er flink til å danse, den som skal bevise noe, er Einar. Sjarm har han i massevis, men danseferdigheter? Aner ikke, for han har for det meste stått stille mens Anette danser rundt ham. 

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo si i det finaledeltagerene ble bestemt at det ble Einar som kom til å vinne. Han er en TV2 mann, og når det er et program på TV2 stemmer man jo selvsagt på "sin" mann. Har det vært andre TV2-profiler i finalen før?

Anonymkode: b4691...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var skuffende. Sophie Elise og Thea var de beste danserne, syns jeg. Når det ble slik at Einar og Jan Gunnar sto i en finale fortjente JG det mest, han var jo helt klart den beste danseren av de to. Syns ikke det blir riktig at man kan vinne på sjarm alene når det tross alt er en dansekonkurranse.

Endret av blåtimen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...