Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lettere å være mann i dette programmet.. De danser jo nesten ikke, har MYE færre trinn å lære seg en jentene har jeg lagt merke til. 

Anonymkode: 14083...69e

Jeg satt faktisk å tenkte på dette i går! Roser Jan Gunnar for dansen når Martine har gjort så mye mer avansert enn det der. Man kan sammenligne det med klassetrinn. Jan Gunnars dans var 1. klasse på barneskolen, og Martines var russ. Jeg forstår det ikke... Tror Einar har blitt stemt frem pga hans enorme sjarm, og Jan Gunnar fordi han er kjekk. Det jeg ikke forstår er dommerne? Tror kanskje dette blir min siste sesong :( 

Anonymkode: aa83c...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

trodde hun var 23 år. Men å være 28 år er mer moden. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Hun er visst 23 :)  Jeg var litt for rask med det jeg skrev 😂 Googla og fikk opp en Rikke Lund født i 1990, men så var det en annen som påpekte at det var feil, og det stemte! Kanskje jeg ville at hun skulle være 29 år, slik at aldersforskjellen ikke skulle være SÅ stor, for de er så søte sammen 😂

Anonymkode: b0d24...dc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden sett at Jan Gunnar har mye dans i kroppen og jeg synes han har vist at han er blitt bare bedre og bedre, så jeg synes absolutt han fortjener plassen i finalen. 

Hva Einar gjør der er jeg mer skeptisk til. Jeg forstår rett og slett ikke hvordan dommerne kan gi han den ene tieren etter den andre.

Martine synes jeg har stagnert. Hun var god tidlig i programmet, men jeg synes ikke hun har hatt den samme utviklingen som f.eks Jan Gunnar. 

Og så er det Thea da ... hun er vel den desidert beste danseren i år, men vi, folket, stemte dessverre ikke henne fram.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
4 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Jeg har hele tiden sett at Jan Gunnar har mye dans i kroppen og jeg synes han har vist at han er blitt bare bedre og bedre, så jeg synes absolutt han fortjener plassen i finalen. 

Hva Einar gjør der er jeg mer skeptisk til. Jeg forstår rett og slett ikke hvordan dommerne kan gi han den ene tieren etter den andre.

Martine synes jeg har stagnert. Hun var god tidlig i programmet, men jeg synes ikke hun har hatt den samme utviklingen som f.eks Jan Gunnar. 

Og så er det Thea da ... hun er vel den desidert beste danseren i år, men vi, folket, stemte dessverre ikke henne fram.

Ja, Thea og Sophie Elise burde ha vært i finalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ja, Thea og Sophie Elise burde ha vært i finalen. 

S E? Hun trakk seg jo... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
6 minutter siden, cerruti skrev:

S E? Hun trakk seg jo... 

ja, dessverre gjorde hun det, men jeg synes hun fortjente å stå i den finalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan Gunnar er yngst og sprekest, men det skulle ikke forundre meg om Einar stikker avgårde med seieren 💎..

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt faktisk å tenkte på dette i går! Roser Jan Gunnar for dansen når Martine har gjort så mye mer avansert enn det der. Man kan sammenligne det med klassetrinn. Jan Gunnars dans var 1. klasse på barneskolen, og Martines var russ. Jeg forstår det ikke... Tror Einar har blitt stemt frem pga hans enorme sjarm, og Jan Gunnar fordi han er kjekk. Det jeg ikke forstår er dommerne? Tror kanskje dette blir min siste sesong :( 

Anonymkode: aa83c...40a

Her har ikke dommerne annet valg enn å holde oppe karakterene for at programmet ikke skal oppleves fullstendig fiasko. Men så har dem gode programledere som holder programmet oppe. 

Dommerne har ikke annet valg enn å si ferdig regissert manus som formidler det som skal gjøre at programmet skal holde seg oppe. Det var jo semifinale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Egenskap skrev:

Her har ikke dommerne annet valg enn å holde oppe karakterene for at programmet ikke skal oppleves fullstendig fiasko. Men så har dem gode programledere som holder programmet oppe. 

Dommerne har ikke annet valg enn å si ferdig regissert manus som formidler det som skal gjøre at programmet skal holde seg oppe. Det var jo semifinale. 

Synes programlederne er det verste med Skal vi danse, jeg. Håper de byttes ut neste år.

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes programlederne er det verste med Skal vi danse, jeg. Håper de byttes ut neste år.

Anonymkode: 71b00...228

Kom seg mange hakk når Samuel Massie og Didrik Solli Tangen, ble bytta ut med Anders Hoff.

Hadde de byttet ut Moholt også, kunne dette blitt riktig så bra!

Anonymkode: a6bc8...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Yngvar Numme og Harald Rønneberg blir programledere neste  år.

Anonymkode: bafe0...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Yngvar Numme og Harald Rønneberg blir programledere neste  år.

Anonymkode: bafe0...882

Unnskyld.. Jeg mente sønnen, Thomas Numme 😅

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Rikke og Jan Gunnar går ut å sier at det kun er et profesjonelt forhold. 

Det velger jeg å tror hva jeg vil om. En ting er hva de sier, en annen hva de gjør. 

Så nettopp Jan Gunnar på God morgen norge, og der fikk han også spørsmål om Rikke. Det er tydelig at han blir forlegen. Hvorfor bli det hvis det ikke er noe?

Er sikker på de har kaniner ilag ;)

Sånn, det var dagens synsing. 

Anonymkode: a6bc8...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hun er 22 og har Tv2 som arbeidsgiver. Hun har fått en dansepartner som er 37 år, så har nok et helt annet fokus og forståelse enn menneskene utenfor av showet. Dessuten har dem hele tiden mange aktører med i og rundt i alt det dem gjør. Bl.a En regissør og kameramann som er 100% hele tiden med på dansegulvet.

Hennes jobb er å gjøre sin dansepartner glad, lykkelig, og utvikle han i dansen, der fasiten ukentlig vil komme igjennom dansekonkurransen hver lørdag. Det har hun gjort med glans ved å få sin dansepartner helt frem til finalen. tvi tvi.

Endret av Egenskap
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han programleder som er der nå (husker ikke navnet), er superstressa hele tiden. Snakker vanvittig fort og en gang glemte han dommerpoengene og gikk rett til "Hvis du vil ha xxx videre må du stemme".

Katrine Moholt er så overblid bestandig at det virker falskt. Er såå lei henne...

Anonymkode: 62e47...839

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han programleder som er der nå (husker ikke navnet), er superstressa hele tiden. Snakker vanvittig fort og en gang glemte han dommerpoengene og gikk rett til "Hvis du vil ha xxx videre må du stemme".

Katrine Moholt er så overblid bestandig at det virker falskt. Er såå lei henne...

Anonymkode: 62e47...839

Det kaller jeg ikke et problem. Han er en person som har jobben sin som humorist. Kathrine er skjønnheten selv. Elsker hennes kledning, vakker i kjoler. Dessuten er det live sending, da kan man redde seg inn. Det er også bra egenskap (pling) å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Anders prøver for hardt å være morsom. Han fortsetter å tøyse når ingen responderer.. 

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...