Summ Skrevet 16. september 2018 #241 Del Skrevet 16. september 2018 Martine var utrolig behagelig å se på denne gangen! Dansen hennes ga god følelse og jeg syns hun var så utrolig flink til å danse slik! Amalie danset vel nesten ikke? Gikk frem og tilbake og viftet med armene innimellom? Showet var sykt bra, og de så veldig bra ut, men det var kjedelig dansing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 16. september 2018 #242 Del Skrevet 16. september 2018 Synd at Aune gikk ut, da han virkelig er en som løfter andre opp og vil de godt. Jeg har aldri hatt et forhold til fyren hverken positivt eller negativt (han har bare alltid virkelig litt underlig i media), men han vil virkelig folk det beste og virket som han satt så pris på denne muligheten. Han prøvde på ordentlig, og da er det så synd at noen som er dårligere til å danse, som kun vil fremheve seg selv, oppfører seg dårlig og som ikke respekterer andres grenser, kommer videre på bekostning av han. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #243 Del Skrevet 17. september 2018 På 15.9.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev: Har de sluttet med danseduell? Anonymkode: 726f4...70b Ja Anonymkode: 58399...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. september 2018 #244 Del Skrevet 17. september 2018 På 15.9.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev: Har de sluttet med danseduell? Anonymkode: 726f4...70b Tror det aldri er vanlig i begynnelsen pga de er så mange par som danser. ( en danse duell nå hadde gjort at programmet hadde vart for lenge) etterhvert blir det nok danseduell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. september 2018 #245 Del Skrevet 17. september 2018 18 timer siden, æøå* skrev: Frank Løke må ha en eller annen diagnose. Hvilken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 17. september 2018 #246 Del Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hvilken da? narsissistisk personlighetsforstyrrelse? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. september 2018 #247 Del Skrevet 17. september 2018 På 15.9.2018 den 22.37, Chiyo skrev: Jeg håper Tone Jacobsen nekter å danse med Løken fra nå av. Noe så respektløst og ekkelt. Jeg trodde han i alle fall hadde avtalt det med hun som måtte danse med en naken mann! Stakkars kvinne. Han burde jo vært kastet ut fra serien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. september 2018 #248 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #249 Del Skrevet 17. september 2018 Håper Aune får komme tilbake og ta plassen etter Frank. Anonymkode: e8593...877 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #250 Del Skrevet 17. september 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Og da er han ute fra skal vi danse! https://www.tv2.no/underholdning/10085412/ Hurra! Får Aune komme tilbake da, tro? Anonymkode: b7c03...040 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #251 Del Skrevet 17. september 2018 Ok. Den er grei, men da bør kvinnene danse litt mer påkledd og. Er mye naken hud der og. S.E elsker å skvise rumpa og puppene i full offentlighet så det blir litt dobbelmoralistisk her nå. Anonymkode: 726f4...70b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #252 Del Skrevet 17. september 2018 Han kommer bare til å bli MER populær av dette. Anonymkode: 88e04...6d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #253 Del Skrevet 17. september 2018 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Og da er han ute fra skal vi danse! https://www.tv2.no/underholdning/10085412/ Hurra! Så bra, det er helt på sin plass! Kvalm type... 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Aune får komme tilbake og ta plassen etter Frank. Anonymkode: e8593...877 Det håper virkelig jeg også! Anonymkode: aa83c...40a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #254 Del Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Den er grei, men da bør kvinnene danse litt mer påkledd og. Er mye naken hud der og. S.E elsker å skvise rumpa og puppene i full offentlighet så det blir litt dobbelmoralistisk her nå. Anonymkode: 726f4...70b Men hun gjør det ikke bak ryggen på dansepartner sin! Dessuten har da ikke hun vært uanstendig i SVD... Anonymkode: b7c03...040 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #255 Del Skrevet 17. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kommer bare til å bli MER populær av dette. Anonymkode: 88e04...6d7 Nei nå forsvinner han ut av medie bildet. Hadde fått mer oppmerksomhet om han vant skal vi danse og deltok i det andre programmet kjendis søker kjæreste. Han er sparka fra det også. Anonymkode: cf85f...52b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #256 Del Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Den er grei, men da bør kvinnene danse litt mer påkledd og. Er mye naken hud der og. S.E elsker å skvise rumpa og puppene i full offentlighet så det blir litt dobbelmoralistisk her nå. Anonymkode: 726f4...70b Skjønner du ikke at dette handler mer om at han var lite påkledd? TV2 er ikke så pripne at en mankini sjokkerer. Problemet er at han er respektløs overfor sin dansepartner, sin "arbeidsgiver" og alle konkurrentene som tar konkurransen seriøst og jobber livet av seg for å få lage god underholdning. Ikke bare er han respektløs i det direktesendte programmet med å gjøre noe han har fått avslag på, men han fortsetter bare å behandle dommere ("hun taklet ikke et ekte mannebein så hun ga meg 1 poeng") og dansepartneren sin (#lammekjøtt) på en måte som hadde fått enhver arbeidsgiver med respekt for seg selv til å gi advarsel eller sparken. Anonymkode: e8593...877 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #257 Del Skrevet 17. september 2018 Herlig!!!Endelig tok Tv2 til fornuften. Anonymkode: d7df8...822 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #258 Del Skrevet 17. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at dette handler mer om at han var lite påkledd? TV2 er ikke så pripne at en mankini sjokkerer. Problemet er at han er respektløs overfor sin dansepartner, sin "arbeidsgiver" og alle konkurrentene som tar konkurransen seriøst og jobber livet av seg for å få lage god underholdning. Ikke bare er han respektløs i det direktesendte programmet med å gjøre noe han har fått avslag på, men han fortsetter bare å behandle dommere ("hun taklet ikke et ekte mannebein så hun ga meg 1 poeng") og dansepartneren sin (#lammekjøtt) på en måte som hadde fått enhver arbeidsgiver med respekt for seg selv til å gi advarsel eller sparken. Anonymkode: e8593...877 This. Om de så danser naken hele gjengen, at det er forventet/avklart så bryr det meg fint lite, nakenhet er noe jeg er godt vant til. Så at han spradet i Borat-en i seg selv får ikke meg til å løfte brynene, men konteksten og selve oppførselen rundt blir helt feil. Å påtvinge andre nakenhet og lite overlatt til fantasien, være seg mann eller kvinne, er aldri aldri aldri greit. Anonymkode: a5105...a57 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #259 Del Skrevet 17. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at dette handler mer om at han var lite påkledd? TV2 er ikke så pripne at en mankini sjokkerer. Problemet er at han er respektløs overfor sin dansepartner, sin "arbeidsgiver" og alle konkurrentene som tar konkurransen seriøst og jobber livet av seg for å få lage god underholdning. Ikke bare er han respektløs i det direktesendte programmet med å gjøre noe han har fått avslag på, men han fortsetter bare å behandle dommere ("hun taklet ikke et ekte mannebein så hun ga meg 1 poeng") og dansepartneren sin (#lammekjøtt) på en måte som hadde fått enhver arbeidsgiver med respekt for seg selv til å gi advarsel eller sparken. Anonymkode: e8593...877 *om mer enn Anonymkode: e8593...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skunk Skrevet 17. september 2018 #260 Del Skrevet 17. september 2018 Dette syntes jeg var en bra avgjørelse av TV2! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå