Gå til innhold

Dør mer innvendig for hver uke som går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke en kvinne, og siden jeg holder slike tanker skjult i virkeligheten følte jeg et behov for å få de frem her.

Situasjonen min er sånn at pga. mye mobbing og sosial angst, har jeg holdt meg veldig mye inne siden 14 årsalderen og hvis jeg var ute var det kun fotballtreninger, butikken, kino, ferier med familien osv. Altså dvs. minimal - og da mener jeg minimal kontakt med noen av det motsatte kjønn

Jeg vet jeg er over gjennomsnittet, jeg klær og oppfører meg normalt, snakker behersket når jeg først kommuniserer, som jeg alltid har vært. Ser fortsatt ut som jeg var i slutten av tenårene, som heller ikke er lenge siden btw.

men
unnskyld språket, men føler meg som en j*vla taper for at jeg var for autist som 15-16 åring når det var da jeg skulle dratt på fester og vært sosial
hvis det er ei jeg liker godt nå, så kunne jeg drømt om å være hennes første, for men *rage* for sånn 6 ÅR siden...
Nå føler jeg at de fleste jentene jeg vil ha på min alder eller litt yngre er oppbrukt, eller hatt 10+ pikker inni seg eller gått på så mange fester at det ikke er spesielt for dem lengre.  Dette er en ganske stor turn off for meg, men kan ikke klandre dem for alt jeg ikke gjorde når tiden var inne er jo bare min feil.

Å være fuckboy eller slayer har aldri falt meg inn, ser bare ikke poenget og det eneste man søker er bekreftelse og seksuell nytelse, men jeg har andre verdier enn det og er mer "gammeldags" på den måten, tror jeg

finnes det jenter der ute, som er universalt vakre, som ikke har vært helt slut? og er sistnevnte like vanlig som jeg tror? 

mvh en totalt forvirret person...

Anonymkode: ef114...9b2

Kontakt mentalhelses hjelpetelefon. 

 

Og du? Du har nok ikke helt vondt av å jobbe med holdningene dine, skal du noensinne få deg kjaereste 😉 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kjenner godt til mennesker som deg, som har forsøkt å trykke ned mennesker som meg og TS, med begreper som "usarmerende" og "frastøtende" der dere sitter godt gjemt anonymt, uten å måtte se folk i øynene når dere sier det. Feighet kalles det, ikke noe annet, men det er ikke å vente noe annet fra sånne som deg. 

Men bra din "belæring" er ferdig, så kan du kanskje la andre diskutere fremfor å blande deg inn bare for å slenge dritt. Det er kunnskap du kan ta med deg i livet for øvrig. 

Anonymkode: 8403d...8de

Du kjenner ikke meg, nei, for jeg er en som faktisk gjør det motsatte av å trykke andre ned i livet. MEN det må kunne gå an å be folk skjerpe seg og tenke annerledes når de er bitre! Det er ikke å trykke ned! Nå kunne jeg si at jeg kjenner godt sånne som deg, som liker å gni seg rundt i bitterheten fordi det er lettere å hate enn å ta grep om sitt eget liv. Det synes jeg er dritskummelt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ts: Du har visst ikke skjønt så mye av verken jenter, biologi eller livet :) Som mange som forblir jomfruer lenge hausser du sex opp til å være noe ekstremt betydningsfullt. Du har et merkelig tankesett om at en kvinnes verdi synker med antall seksualpartnere. Kvitt deg med det!

Du kan også med fordel droppe utseendefokuset. Hva hjelper det med ei vakker jente hvis hun ikke passer sammen med deg i det hele tatt? Selvsagt må du like utseendet hennes, men det viktigste er da innsida.

Slik du tenker nå, med så mye bitterhet, håper jeg nesten du ikke får deg noen kjæreste. Jobb med deg selv først! Bli kjent med jenter uten baktanker - kolleger, venninner, kjærestene til kompiser - slik at du forstår at de også er mennesker. Kom deg ut av den barnslige rosaboblen og se at virkeligheten er mye bedre enn dine romantiske drømmer! 

Til den bitre mannen på 35: I stedet for å sitte og tenke på alt du burde gjort da du var 15-25, lev livet nå i stedet. Det er ikke for sent! Hadde noen av mine morsomste år med fest og fart i slutten av 30-åra, mens alderen 15-25 var mye mindre sosial og ikke A4 ungdomsfesting. Vi lever alle forskjellige liv, og det er bortkasta tid å gå rundt og angre.

Ingen kan få alt! Jeg er 20 år eldre enn deg, kvinne, og kan si at det er mye jeg har gått glipp av - f eks å finne den store kjærligheten, ungdomsflørter eller en livspartner, om vi skal gå i den retningen - men jammen har det vært mye moro også. Turer og reiser og fester og venner og familie og spennende jobber og utrolig mye fint :) Og mer skal det bli! 

Anonymkode: c9b4b...625

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

TS igjen her

vet ikke hvorfor du skrev det, men bare for å statuere ett eksempel;

Hvis jeg tar bussen, og ser en tenåringsjente som jeg blir tiltrukket av

Hva er sannsynligheten for at hun har hatt seg med 3 forskjellige eller ingen, i 2018?   før var jeg mer naiv, kanskje mer godtroende, men etter å ha lest litt på nettet om hva andre har erfart og observert klarer jeg ikke å tro at annet enn at x person har hatt seg tidligere

det er litt trist, men tror nok sjansen på at jeg blir lik «alle andre» er høvelig stor, men hvis oneitisen ennå er ledig etterpå stiller vi hvertfall likt  🤣

Anonymkode: ef114...9b2

Skulle til å skrive et langt svar på hvorfor jeg skrev WTF. Men orker ikke for holdningene dine er for meningsløse. Vil bare si at du ødelegger for deg selv med bitterheten din.

Anonymkode: 10c70...35c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste her som gjør deg til en taper er att du har det nedrakkende og dårlige kvinnesynet du har når du kaller kvinner med seksuell erfaring for oppbrukt og sluts. 

Skjerp deg! 

Ja sex er helt vanlig, kjipt for deg at du ikke har hatt det men ikke rakk ned på andre fordet! 

Sex gjør ingen mindre verdifulle, og å tro det ligger status i å ha sex med en jomfru viser bare ditt behov for seksuell makt over kvinner som igjen vitner om undertrykkende og elendig kvinnesyn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
21 hours ago, AnonymBruker said:

men
unnskyld språket, men føler meg som en j*vla taper for at jeg var for autist som 15-16 åring når det var da jeg skulle dratt på fester og vært sosial
hvis det er ei jeg liker godt nå, så kunne jeg drømt om å være hennes første, for men *rage* for sånn 6 ÅR siden...
Nå føler jeg at de fleste jentene jeg vil ha på min alder eller litt yngre er oppbrukt, eller hatt 10+ pikker inni seg eller gått på så mange fester at det ikke er spesielt for dem lengre.  Dette er en ganske stor turn off for meg, men kan ikke klandre dem for alt jeg ikke gjorde når tiden var inne er jo bare min feil.

finnes det jenter der ute, som er universalt vakre, som ikke har vært helt slut? og er sistnevnte like vanlig som jeg tror? 

Anonymkode: ef114...9b2

Hvis du skal være realistisk har du egentlig ikke råd til å henge deg opp i disse ideene, og holdningene som du har. Det vil ikke akkurat være mange damer igjen som møter kriteriene dine, og hvor mange av dem tror du kommer til å være single? Hvis de er tradisjonelle vil du også ha problemer med å møte på dem i det hele tatt fordi de sjeldent går ut på byn. De holder seg ofte til vennegjengen sin. I tillegg skal du ha sjanse på dem, og det er ikke slik at du som en helt normal fyr som du beskriver deg selv (noe de fleste av oss er) har særlig høy markedsverdi heller. Du tjener mer på å bare innfinne deg i at det ikke er unormalt at damer har hatt flere seksuelle partnere. Selv uten kriteriene du har listet opp, er det vanskelig å få en vakker dame, men endrer du litt på holdningene dine er det i alle fall realistisk å få til. 

21 hours ago, AnonymBruker said:

Å være fuckboy eller slayer har aldri falt meg inn, ser bare ikke poenget og det eneste man søker er bekreftelse og seksuell nytelse, men jeg har andre verdier enn det og er mer "gammeldags" på den måten, tror jeg.

Anonymkode: ef114...9b2

Jeg er også på mange måter mer tradisjonell og gammeldags, og jeg begynte først å ta initiativ til damer når jeg var 19-20 år. Selv om man er en noe kjekk mann/gutt, så kan man være uerfaren med damer i den alderen dersom man er introvert, er sjenert, er lite sosial, har lav selvtillit og eller har en kombinasjon av disse trekkene. Dette fordi dersom damer liker deg, så er det ikke gitt at de prøver seg. De hinter gjerne, men når både gutten og jenten er passive skjer det ingenting. Dersom man er sjenert osv som mann er man derfor litt avhengig av å møte en dame som er litt frempå og som hjelper til når det kommer til å ta initiativ, eskalere relasjonen osv. Dette er tingene du egentlig burde fokusere på å lære deg. Du må lære hvordan du burde ta initiativ, hvordan du takler avvisninger, hvordan du eskalerer relasjonen, hvordan du skaper spenning osv. Hvis du bruker tiden din på å gjøre det nå, så vil du få mye igjen for det senere i livet.

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns egentlig ikke du er så "far out" i det heletatt, men du passer nok ikke helt inn i den modern dating verdenen og bør kanskje tenke litt nytt om hvordan du skal nærme deg det motsatte kjønn. På meg høres du kanskje tradisjonell ut og det er bare bra og en sunn motvekt til det tullet de aller fleste driver på meg i dag der alt ligger med alt. 

Mine tips er at du revurderer hva "skjønnhet" er. Tradisjonell skjønnhet er noe annet enn moderne skjønnhet. En kvinne som er lik deg i alder, sunn og frisk er pr. definisjon vakker og "god nok". Deretter bør verdiene hennes veie kanskje tungt hos deg. Det er her du bør la bimboene og barbiedukkene være og heller se etter andre typer jenter/kvinner. Jeg er selv ganske lik din "drømmedame", men ramlet litt av lasset da du nevnte "Universielt vakker". Mine ambisjoner i livet er andre enn å delta i en missekonkurranse, for å si det slik. 

Dersom du er tradisjonell, kreves det også tradisjonelle verdier av deg som mann. En ting er at du må lære deg å vurdere kvinners kvalitet og verdi utenfor vår moderne kultur som har opphøyet et kvinneideal som ikke henger på greip (hora fremfor madonnaen). Deretter du innse at det er menn som har initiativsbyrden. Det er du som skal initiere kontakt. Det er kvinners ansvar å filtere kvalitet fra ikke-kvalitet. Også videre. 

Skjønte du det? Du kan ikke få pose og sekk med de greiene der og det tror jeg ikke du har skjønt. 

For å gjøre det enkelt kan du se litt videoer på you tube om "traditionalism", "traditional Women" og "traditional genderroles" osv. 

Anonymkode: 32629...fa2

Dette burde du lese og ta til deg ts. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS igjen her

vet ikke hvorfor du skrev det, men bare for å statuere ett eksempel;

Hvis jeg tar bussen, og ser en tenåringsjente som jeg blir tiltrukket av

Hva er sannsynligheten for at hun har hatt seg med 3 forskjellige eller ingen, i 2018?   før var jeg mer naiv, kanskje mer godtroende, men etter å ha lest litt på nettet om hva andre har erfart og observert klarer jeg ikke å tro at annet enn at x person har hatt seg tidligere

det er litt trist, men tror nok sjansen på at jeg blir lik «alle andre» er høvelig stor, men hvis oneitisen ennå er ledig etterpå stiller vi hvertfall likt  🤣

Anonymkode: ef114...9b2

Hvorfor dette fokuset på hvor mange hun har hatt seg med? 🤔 du virker som en unge som furter fordi du ikke fikk deg noe i tidlig ungdom. Det fremstår mildt sagt underlig.

Anonymkode: d959c...a7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kjenner godt til mennesker som deg, som har forsøkt å trykke ned mennesker som meg og TS, med begreper som "usarmerende" og "frastøtende" der dere sitter godt gjemt anonymt, uten å måtte se folk i øynene når dere sier det. Feighet kalles det, ikke noe annet, men det er ikke å vente noe annet fra sånne som deg. 

Men bra din "belæring" er ferdig, så kan du kanskje la andre diskutere fremfor å blande deg inn bare for å slenge dritt. Det er kunnskap du kan ta med deg i livet for øvrig. 

Anonymkode: 8403d...8de

Det er usjarmerende med både menn og kvinner som sutrer og er bitre på «verden»... Ta grep. Ingen skylder deg noe. Du kan velge annerledes, alltid. 

Veldig lite sjarmerende at det vinkles til at det er noe galt med alle damer (sluts?) fordi de har funnet andre når du ikke var klar. 

Anonymkode: d959c...a7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ungdomstida mi var kjedelig. Jeg var ensom, alene, uelska, upopulær, trodde jeg kom til å dø jomfru.

Det skjedde ikke. Det tok litt tid for meg og jeg følte meg som verdens største taper, et ubrukelig null, verdiløs. 

Men det var den gangen. Spist er spist, maten er nå i tynntarmen og du får den ikke ut gjennom munnen, kun ræva. Poenget mitt er at du kan ikke endre på fortida, uansett hvor mye du skulle ønske det var mulig. 

Du drukner deg selv i et hav av din egen elendighet, et hav kalt "Fortid". Slutt å grin. Slutt å vær bitter. Kom deg ut. Vær glad, for faen. Min første kjæreste (fordi jeg har faktisk pult, beklager) var en bitter jævel. Og vet du hva? Det gadd jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...