Gå til innhold

Dør mer innvendig for hver uke som går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var du en av mobberene du også, kanskje?

Anonymkode: ef114...9b2

Nei. Har du ikke vært på nettet de siste 20 årene? Jeg bare konstaterer fakta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så det er det som er problemet, at du har så liten tiss at du ikke vil være med noen som har sammenligningsgrunnlag, skjønner :Nikke:

Anonymkode: 5e6ab...ec2

Mine gener er faktisk veldig bra, det er det som er den tragiske ironien i det hele

Anonymkode: ef114...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mine gener er faktisk veldig bra, det er det som er den tragiske ironien i det hele

Anonymkode: ef114...9b2

Og det er nå du burde innse at det er innsiden som teller, og at du er ganske så motbydelig. Endre på tankesettet ditt så skal du se situasjonen din endrer seg.

Anonymkode: 5e6ab...ec2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis du vil konkurrere om hvem som trener mest, så kan det hende du taper, siden jeg trener 5 ganger i uka. Men det er ikke bare det jeg mener med ansvar! Hvis du jobber 12 timer, og trener i tillegg, da bruker du jo ikke tiden særlig sosialt. Og det er jo det sosiale du mangler! Du har alt liggende tilrette, en god jobb og en trent kropp, det eneste som mangler er at du kaster vekk bitterheten og ikke blir forbanna på fremmede damer på nettet bare fordi de blir skrekkslagne av meningene dine. Bruk energien din på damer du treffer i stedet, eller en hobby der du kan bli kjent med folk!

Altså, ikke belær meg om noe som helst. Nei, det er ikke så mye tid til det sosiale i hverdagen, men det er vel kanskje vanskelig å forstå som kvinne, som har et helt annet utgangspunkt for å finne lykke i livet (og gjerne en manne som tjener mer, slik at man er sikret det finansielle og kan bruke mer tid på å sosialisere). Men sånn er det når man bor i et sosialistrotteland, der store deler av befolkningen mener seg berettiget til andres harde arbeid og verdiskapning. Men det får bli en helt annen debatt. 

Jeg blir ikke forbannet på folk på nett, for jeg ba ingen svare på innlegget, det var mer et tips til TS om at han ikke trenger å bli som meg, dersom han i løpet av tyveårene fokuserer på å få seg en ennå bedre jobb, som også tillater litt mer fritid slik at man kan være mer sosial. Men jeg forsvarer meg mot nedrakking, på meg, mitt og enkelte jeg bryr meg om i det virkelige liv, og ikke bare på nett. 

Anonymkode: 8403d...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke så mye tid til det sosiale i hverdagen, men det er vel kanskje vanskelig å forstå som kvinne, som har et helt annet utgangspunkt for å finne lykke i livet (og gjerne en manne som tjener mer, slik at man er sikret det finansielle og kan bruke mer tid på å sosialisere). Men sånn er det når man bor i et sosialistrotteland, der store deler av befolkningen mener seg berettiget til andres harde arbeid og verdiskapning

Dette skjønte jeg ikke.

Anonymkode: 15b43...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ramona skrev:

Nei. Har du ikke vært på nettet de siste 20 årene? Jeg bare konstaterer fakta. 

Neivel, men bare nevner at utfrysing, mobbing og feil miljø kan gjøre ganske mye med en person. Det har jeg erfart.

Så ja, jeg kan legge skylden på andre for at de var dårlige og usikre mennesker som dro meg ned, men jeg skrev faktisk i åpningsinnlegget at det hele er min egen feil, og først nå ser jeg hvilke feil prioriteringer jeg hadde.

Anonymkode: ef114...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er nå du burde innse at det er innsiden som teller, og at du er ganske så motbydelig. Endre på tankesettet ditt så skal du se situasjonen din endrer seg.

Anonymkode: 5e6ab...ec2

Jeg bryr meg mye om andre mennesker jeg, til tider mer enn jeg brydde meg om meg selv. Men jeg har innsett det at jeg ikke kommer lengre i livet uten å ha en liten narsissist i magen

Anonymkode: ef114...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ikke belær meg om noe som helst. Nei, det er ikke så mye tid til det sosiale i hverdagen, men det er vel kanskje vanskelig å forstå som kvinne, som har et helt annet utgangspunkt for å finne lykke i livet (og gjerne en manne som tjener mer, slik at man er sikret det finansielle og kan bruke mer tid på å sosialisere). Men sånn er det når man bor i et sosialistrotteland, der store deler av befolkningen mener seg berettiget til andres harde arbeid og verdiskapning. Men det får bli en helt annen debatt. 

Jeg blir ikke forbannet på folk på nett, for jeg ba ingen svare på innlegget, det var mer et tips til TS om at han ikke trenger å bli som meg, dersom han i løpet av tyveårene fokuserer på å få seg en ennå bedre jobb, som også tillater litt mer fritid slik at man kan være mer sosial. Men jeg forsvarer meg mot nedrakking, på meg, mitt og enkelte jeg bryr meg om i det virkelige liv, og ikke bare på nett. 

Anonymkode: 8403d...8de

Så du kan komme med tips, men ikke jeg? 

Hvis du tror at kvinner har det lettere enn menn....ja, da gir jeg uansett opp å snakke med deg, så gled deg over det.

Føyer til at noen som sier "ikke belær meg om noe som helst" er ekstremt usjarmerende, faktisk frastøtende, så her har du mye å hente på tankesett, som en over her nevnte. Belæring ferdig.

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Så du kan komme med tips, men ikke jeg? 

Hvis du tror at kvinner har det lettere enn menn....ja, da gir jeg uansett opp å snakke med deg, så gled deg over det.

Det er lettare for damer å få seg ein partnar. Eg er heilt ordinær dama, ikkje spesielt pen eller stygg. Veldig veldig ordninær på alle områder. Mannfolk har kasta seg etter meg på rekke og rad sidan eg var ca 13 år gammal. Rakk nesten ikkje væra singel før eg gifta meg (det er mange år sidan no). Det er faktisk ikkje likestilt. Det er ingen kvinner som automatisk er interessert i ein fyr fordi at han har penis. Eg tur ein del menn synest det er synd at di ikkje har same makt som oss på det området. Fleste folk har jo ikkje lyst å leva åleina.

Anonymkode: f9db6...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er nå du burde innse at det er innsiden som teller, og at du er ganske så motbydelig. Endre på tankesettet ditt så skal du se situasjonen din endrer seg.

Anonymkode: 5e6ab...ec2

Du blir i mine øyne den overfladiske her når du tar opp penis størrelser 🤔 noe som styrker utseende teorien, egentlig

Anonymkode: ef114...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Så du kan komme med tips, men ikke jeg? 

Hvis du tror at kvinner har det lettere enn menn....ja, da gir jeg uansett opp å snakke med deg, så gled deg over det.

Føyer til at noen som sier "ikke belær meg om noe som helst" er ekstremt usjarmerende, faktisk frastøtende, så her har du mye å hente på tankesett, som en over her nevnte. Belæring ferdig.

Ja, jeg kjenner godt til mennesker som deg, som har forsøkt å trykke ned mennesker som meg og TS, med begreper som "usarmerende" og "frastøtende" der dere sitter godt gjemt anonymt, uten å måtte se folk i øynene når dere sier det. Feighet kalles det, ikke noe annet, men det er ikke å vente noe annet fra sånne som deg. 

Men bra din "belæring" er ferdig, så kan du kanskje la andre diskutere fremfor å blande deg inn bare for å slenge dritt. Det er kunnskap du kan ta med deg i livet for øvrig. 

Anonymkode: 8403d...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg tur ein del menn synest det er synd at di ikkje har same makt som oss på det området.

Ganske riktig, om det er synd tenker ikke folk over, verden er bare sånn som den er blitt

acsBWA9.jpg

Anonymkode: ef114...9b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^
det jeg glemte å skrive, med mindre du er en som det ovenfor (altså høy og kjekk, bra inntekt, grei sosial)  den kjente 20/80 teorien, sikkert mer riktig 7/93, har du ikke kontrollen selv.
han fyren på bildet oppforbi btw, hadde styrt alle dere som leser her 100%.  Han lever som en gud, og mest takket være gener som gjorde han til en høy fotomodell

Anonymkode: ef114...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste klarer å snakke normalt med en annen person. En mann må se bra ut for at han skal ha suksess med attraktive jenter, den gir jeg meg ikke på.

Anonymkode: ef114...9b2

Og en kvinne må universalt vakker...

Anonymkode: 82973...f1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en trist tråd. Du kan ikke gjøre noe med fortiden din. Du kan ikke gjøre noe med historikken til en gjennomsnittlig norsk kvinne. Det eneste du kan gjøre er å komme over det, velge å ikke være bitter, se fremover og (helst) gjøre noe med holdningene dine.

Og ja, vi finnes. Men personlig ser jeg etter blide og sprudlende menn med gode holdninger.

Anonymkode: 96dd3...80c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^
det jeg glemte å skrive, med mindre du er en som det ovenfor (altså høy og kjekk, bra inntekt, grei sosial)  den kjente 20/80 teorien, sikkert mer riktig 7/93, har du ikke kontrollen selv.
han fyren på bildet oppforbi btw, hadde styrt alle dere som leser her 100%.  Han lever som en gud, og mest takket være gener som gjorde han til en høy fotomodell

Anonymkode: ef114...9b2

Du aner virkelig ingenting om hva kvinner tiltrekkes av. Fyren på bildet har vakre og ektraordinære øynene. Det er det som gjør at han skiller seg ut. Han hadde trukket damer selv om han var en 170 høy sofasliter med underhake.  

Anonymkode: 5250e...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske riktig, om det er synd tenker ikke folk over, verden er bare sånn som den er blitt

acsBWA9.jpg

Anonymkode: ef114...9b2

Kunne ikke falle meg inn å date en så generisk kjekkas som det der. Trist tråd ja. Hilsen dritstygg dame som ikke har liggi med så mange og som sliter med å finne seg en partner.

Anonymkode: 6d58d...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang en mann blir tilgjengelig for meg tenker jeg det samme, at det er ekkelt de er tilgjengelige og er slutty, at de er brukt opp. Jeg har riktignok konkludert med at jeg har skikkelig nærhetsproblemer. Hver gang jeg liker en fyr, uansett, når han viser interesse tilbake vil jeg ikke ha han lenger. Sist en fyr skulle komme til meg etter mye kontakt frøs jeg foran telefonen når han var ved meg og jeg ditchet han. Jeg latet etterpå som jeg ikke fant mobilen. Etter det vil jeg ikke ha han fordi jeg tenker han sikkert har hooket med andre like "lett" også. Han chaser meg fortsatt. Etter flere mnd...  De siste 4 årene har jeg bare likt en fyr.... men han liker meg selvfølgelig ikke tilbake, haha. Kan ikke gjøre annet enn å tenke det er tragikomisk. Med barndom med mobbing, være enebarn og en narcissistisk far kjenner jeg meg igjen, du saboterer bare for seg selv mentalt. Prøv med denne testen; https://www.16personalities.com/free-personality-test den har mange jeg kjenner brukt til å kartlegge seg selv, for selvhjelp. Jeg også.

Anonymkode: 56842...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! Tenkte på Raj i Big Bang Theory med en gang😂 så mange kvaliteter og planer, men blir hindret av manglende evne til å prate med jenter😂

Anonymkode: 31c95...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...