Gå til innhold

Hvilket kjøretøy har politiet mest sannsynlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Dævendøtte said:

Begynner å lure på om du er etter ham/henne? Siden du vet så mye om TS? Eller tror du vet ;)

TS har utrolig mange likhetstrekk med en bruker som har starter utallige tråder om selvmord og selvmordsforsøk det siste døgnet eller to, og om familiemedlemmer og venner som har ringt politiet fordi de er bekymret for tilstanden deres, og flere tråder om hvor lang tid det tar før politiet kommet, hva slags bekymringer de rykker ut på, hvor lenge de må være på vakt for å få politiet på døra etter at de tror noen har ringt de, osv osv osv.....

Anonymkode: 90b12...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, beredskapstroppen er ikke ute etter deg...

Anonymkode: 90b12...891

Nei, jeg tviler sterkt på at det er beredskapstroppen de sender på døra mi, men jeg tror det er ganske riktig å anta at vanlig politi vil prøve å finne meg.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Begynner å lure på om du er etter ham/henne? Siden du vet så mye om TS? Eller tror du vet ;)

Vi er ikke samme person.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS har utrolig mange likhetstrekk med en bruker som har starter utallige tråder om selvmord og selvmordsforsøk det siste døgnet eller to, og om familiemedlemmer og venner som har ringt politiet fordi de er bekymret for tilstanden deres, og flere tråder om hvor lang tid det tar før politiet kommet, hva slags bekymringer de rykker ut på, hvor lenge de må være på vakt for å få politiet på døra etter at de tror noen har ringt de, osv osv osv.....

Anonymkode: 90b12...891

Jeg lover, jeg er ikke denne personen som du nevner.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS har utrolig mange likhetstrekk med en bruker som har starter utallige tråder om selvmord og selvmordsforsøk det siste døgnet eller to, og om familiemedlemmer og venner som har ringt politiet fordi de er bekymret for tilstanden deres, og flere tråder om hvor lang tid det tar før politiet kommet, hva slags bekymringer de rykker ut på, hvor lenge de må være på vakt for å få politiet på døra etter at de tror noen har ringt de, osv osv osv.....

Anonymkode: 90b12...891

Ok, da forstår jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Jeg lover, jeg er ikke denne personen som du nevner.

Anonymkode: 82625...6c5

Bra for deg. Håper uansett du får den hjelpen du trenger, uansett årsak.

Anonymkode: 90b12...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra for deg. Håper uansett du får den hjelpen du trenger, uansett årsak.

Anonymkode: 90b12...891

Jeg tror nok at det skal gå bra, jeg håper i alle fall det.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...