Gå til innhold

Hvilket kjøretøy har politiet mest sannsynlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor på et lite tettsted der nærmeste politistasjon ikke har politibil. Nærmeste politistasjon som har dette er en 35 minutter kjøretur unna om man overholder fartsgrensene. Hvilket kjøretøy har politiet da mest sannsynlig når de kommer for å oppsøke noen? Eller er det kanskje mer sannsynlig at de kommer fra den politistasjonen som har politibiler disponible?

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange sivilbiler er Ford eller VW.

Anonymkode: 90b12...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sivilbiler er Ford eller VW.

Anonymkode: 90b12...891

Eller BMW eller Mercedes. Blitt stoppa sivilt av disse bilene for ikke lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sivilbiler er Ford eller VW.

Anonymkode: 90b12...891

Når de ikke har vanlig politibil så har de vel ikke sivilbil heller? Jeg tenker at om de kommer fra den nærmeste politistasjonen så bruker de vel mest sannsynlig sine private biler?

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, bestill time hos fastlegen og fortell at du ikke har det så greit for tiden, men hvis du har akutte selvmordstanker, forsøk eller planer, ring legevakta, eller la de venner og familie som bekymrer seg for deg gjøre det. Det er faktisk ikke farlig.

Det farlige er om du går med dette alene.

Anonymkode: 90b12...891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Eller BMW eller Mercedes. Blitt stoppa sivilt av disse bilene for ikke lenge siden.

Er de svarte og med skjulte blålys som man ikke ser med mindre de er skrudd på?

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men seriøst, bestill time hos fastlegen og fortell at du ikke har det så greit for tiden, men hvis du har akutte selvmordstanker, forsøk eller planer, ring legevakta, eller la de venner og familie som bekymrer seg for deg gjøre det. Det er faktisk ikke farlig.

Det farlige er om du går med dette alene.

Anonymkode: 90b12...891

Jeg har ingen selvmordstanker, hvorfor tror du dette?

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når de ikke har vanlig politibil så har de vel ikke sivilbil heller? Jeg tenker at om de kommer fra den nærmeste politistasjonen så bruker de vel mest sannsynlig sine private biler?

Anonymkode: 82625...6c5

Mest sannsynlig fra den nærmeste, og da bruker de sine private biler. 

Anonymkode: ab12a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig fra den nærmeste, og da bruker de sine private biler. 

Anonymkode: ab12a...923

Ok, det er jo kanskje det som er mest logisk.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er de svarte og med skjulte blålys som man ikke ser med mindre de er skrudd på?

Anonymkode: 82625...6c5

Var en sort X3 og en gammel sliten sølvgrå Mercedes. X3`en la seg på hjul og jeg skjønte med en gang at det var sivilt politi. Den stoppet meg nesten før den fikk på blålysa, den kom først på siden av bilen min og la seg rett bak meg igjen og så satte den på lysa. Siden alt tok tre sekunder, fikk jeg ikke med meg alle detaljer. En ordentlig surpomp. Slapp unna, han hadde ikke noe på meg.

Mercedesen var godt kamuflert, jeg kjørte forbi den og la den i hyllen "ikke sivilbil" med en gang. Han som kjørte hadde hockeysveis i tillegg. Og vips, så var det jaggu en sivil. Slapp ikke så billig unna her.

Bortsett fra når det kommer til fart, er jeg ganske uskyldig, så jeg er ingen hardbarka kriminell som snuten er ute etter hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen selvmordstanker, hvorfor tror du dette?

Anonymkode: 82625...6c5

Bankran? 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Var en sort X3 og en gammel sliten sølvgrå Mercedes. X3`en la seg på hjul og jeg skjønte med en gang at det var sivilt politi. Den stoppet meg nesten før den fikk på blålysa, den kom først på siden av bilen min og la seg rett bak meg igjen og så satte den på lysa. Siden alt tok tre sekunder, fikk jeg ikke med meg alle detaljer. En ordentlig surpomp. Slapp unna, han hadde ikke noe på meg.

 Mercedesen var godt kamuflert, jeg kjørte forbi den og la den i hyllen "ikke sivilbil" med en gang. Han som kjørte hadde hockeysveis i tillegg. Og vips, så var det jaggu en sivil. Slapp ikke så billig unna her.

Bortsett fra når det kommer til fart, er jeg ganske uskyldig, så jeg er ingen hardbarka kriminell som snuten er ute etter hele tiden ;)

Åja, takk for svar. Jeg har sett en sivil politibil en gang, men da kjørte den med blålysene på så jeg vet ikke hvordan den ser ut når de er skrudd av.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen selvmordstanker, hvorfor tror du dette?

Anonymkode: 82625...6c5

Jeg tror du føler du har vært for svær i kjeften ovenfor venner og familie når du har hatt en kjip stund, og nå er redd for at en eller flere av de har ringt politiet og vært bekymret for deg.

Anonymkode: 90b12...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Bankran? 😄 

Haha, nei. Tror du virkelig at de hadde kommet fra den lille, lokale politistasjonen i sine private biler dersom det hadde dreid seg om et bankran? Da hadde de nok sendt politibiler samt personell i uniform. 

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du føler du har vært for svær i kjeften ovenfor venner og familie når du har hatt en kjip stund, og nå er redd for at en eller flere av de har ringt politiet og vært bekymret for deg.

Anonymkode: 90b12...891

Det stemmer nok ikke.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja, takk for svar. Jeg har sett en sivil politibil en gang, men da kjørte den med blålysene på så jeg vet ikke hvordan den ser ut når de er skrudd av.

Anonymkode: 82625...6c5

De blir ganske anonyme som sivile. Ser jo ut som helt vanlige biler :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

De blir ganske anonyme som sivile. Ser jo ut som helt vanlige biler :)  

Ja, det gjør de. Den jeg så var stor og firkantet og så ut som en militærbil bare at den var svart. Aner ikke merke da jeg ikke har aning på bil.

Anonymkode: 82625...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, det gjør de. Den jeg så var stor og firkantet og så ut som en militærbil bare at den var svart. Aner ikke merke da jeg ikke har aning på bil.

Anonymkode: 82625...6c5

Slapp av, beredskapstroppen er ikke ute etter deg...

Anonymkode: 90b12...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, beredskapstroppen er ikke ute etter deg...

Anonymkode: 90b12...891

Begynner å lure på om du er etter ham/henne? Siden du vet så mye om TS? Eller tror du vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør de. Den jeg så var stor og firkantet og så ut som en militærbil bare at den var svart. Aner ikke merke da jeg ikke har aning på bil.

Anonymkode: 82625...6c5

Noe sånt: 

https://www.google.no/search?biw=1266&bih=597&tbm=isch&sa=1&ei=DadiW9jIOMSuswGrqpCgAw&q=suburban+beredskap&oq=suburban+beredskap&gs_l=img.3...11089.14843.0.15139.14.14.0.0.0.0.99.970.14.14.0....0...1c.1.64.img..0.7.545...0j35i39k1j0i19k1j0i30k1j0i8i30k1.0.oTnEooF2q_s#imgrc=4vj5zVYgviDyNM:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...