Gå til innhold

Sosialisme er like ondskapsfult som fascisme


Roga

Anbefalte innlegg

På 7.8.2018 den 12.42, Mari Y skrev:

Ja, det stemmer nok. 

Vanligvis kaller man det for borgerkrig. Jeg bare sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Opplyst skrev:

Vanligvis kaller man det for borgerkrig. Jeg bare sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2018 den 18.06, Roga skrev:

Jeg vurderte å stemme Arbeiderpartiet. Jeg synes det er bedre en SV fordi da føler jeg de vil gå som TYT som er en ny marxist media kanal på youtube.

Eh, troller du nå? TYT er et kommersielt firma. Cenk Uygur som var en av grunnleggerne er kapitalist. Han ønsker å tjene penger på å formidle et liberalt synspunkt, som han har forklart selv. En kapitalist kan per definisjon ikke være marxist.

Sitat

Uansett mest fan av Sargon of Akkad eller Nightmare Fuel. Synes de er alreighte folk.

 
Haha, Sargon of Akkad er en vits. Han er et selvmotsigende fjols som ikke klarer å sette sammen to setninger som har sammenheng engang.
 
 
Den tilbakestående Sargon of Akkad klarer også å påstå at f.eks. politikeren Alexandria Ocasio-Cortez er sosialist til tross for at hun ønsker å kutte i skattene for små bedrifter! Hvor tilbakestående er man når man kaller en som ønsker å legge forholdene bedre til rette for private kommersielle bedrifter sosialist?
Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.7.2018 den 22.22, PeeWee skrev:

Værste eksemplene er vel Rebel Media og TYT på hver sin side. Forøvrig er nok Prager University enda verre, da de kommer med påstander som er regelrette løgner og som unge Youtube fans sluker rått.  

Nå skal det dog nevnes at jeg er tilhenger av Nightmare fuel selv og Sargon er ikke så ekstrem som det først virker som, så har egentlig ikke noe problem med de to. 

Hva er så ille med TYT?

Sargon er en tulling. En selvmotsigende, løgnaktig svadamaskin. Aner ikke hvem NF er.

Edit: Så kjapt på NF nå. Han er åpenbart tilbakestående. Han tror Alexandria Ocasio-Cortez er sosialist og motstander av privat eierskap. Men som jeg allerede har påpekt så ønsker hun å gi skattelette til små bedrifter. Hun er kapitalist, ikke sosialist, dog med reguleringer av et privat næringsliv. Og liberal sosialt sett.

Jeg mener, hvor dum må NF være for å ikke få med seg hva hun selv faktisk sier om hvor hun står politisk?

Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vi ser her er at de YouTube-kanalene som trekkes frem som gode eksempler viser seg å være begrepsforvirrede fjols som bare driver med løgnpropaganda.

Nei, TYT og AOC er ikke sosialister. Ikke i nærheten engang. De ønsker et blomstrende privat næringsliv, med reguleringer. Sosialt sett ønsker de et grunnleggende sikkerhetsnett slik at for eksempel alle som har behov for det kan få helsehjelp, slik at ikke bare de som har penger kan overleve.

TYT og AOC er rett og slett sosialdemokrater. De hadde sklidd rett inn i norsk politikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jabx skrev:

Hva er så ille med TYT?

Jeg tenkte at de er "ille" som en nyhetskanal som erstatning for Dagsrevyen, da de leverer partsinnlegg og mer kommentarer til det som skjer. De jeg nevnet er helt ok som bruk når man bruker de som kommentarer til nyhetsbildet, men ikke som eneste nyhetssending. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, PeeWee skrev:

Jeg tenkte at de er "ille" som en nyhetskanal som erstatning for Dagsrevyen, da de leverer partsinnlegg og mer kommentarer til det som skjer. De jeg nevnet er helt ok som bruk når man bruker de som kommentarer til nyhetsbildet, men ikke som eneste nyhetssending. 

Det er jeg enig i, men TYT er jo faktisk ærlige om at de er liberale og at de tolker nyheter fra et liberalt standpunkt. Altså "sosialliberalt"/sosialdemokratisk, ikke Liberalistene-autisme-liberalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...