Gå til innhold

Når fuck friend juger og har flere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke det hun reagerer på. Det var en annen avtale de hadde som ble brutt.

Anonymkode: 1f1c6...57c

Helt riktig. Hvem han ligger med er hans sak, men det at han ikke sier det når avtalen var akkurat den er jeg sur for. Hadde han vært ærlig på det kunne han pult halve byen for min del, men da med kondom, hvertfall med meg. 

TS

Anonymkode: 9e825...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.7.2018 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Vi har ingen forpliktelser, men er enige om å fortelle hvis vi ligger med andre. Nå har jeg funnet ut at han har ei til, men dette nekter han for. Jeg vet det stemmer. Det er ei jeg kjenner godt og hun har vist meg meldingene de har sendt. Hun trodde jeg visste om dem.

Hvor sinna har jeg egentlig rett til å bli? Problemet er ikke at han ligger med hun andre, men at han juger om det. 

Har ikke lyst å kutte han ut, men samtidig er det veldig turn off.

Anonymkode: 9e825...c60

Det hadde vært så turn off for meg, at jeg hadde kutta vedkommende ut. Finnes mange andre der ute. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, virker som at vi har vært borti samme fyr. Men her er forskjellen at han og jeg var kjærester, men så fant jeg nå ut at han har vært utro. Og roter nå med flere samtidig vet jeg. Hun ene tror hun er i forhold med ham stakkar.

 

Anonymkode: b2765...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, virker som at vi har vært borti samme fyr. Men her er forskjellen at han og jeg var kjærester, men så fant jeg nå ut at han har vært utro. Og roter nå med flere samtidig vet jeg. Hun ene tror hun er i forhold med ham stakkar.

 

Anonymkode: b2765...579

Er nok mange som han, dessverre. 

Nå har han innrømmet å ha ligget med henne da, men påstår han ikke sa det fordi hun ikke ville at jeg skulle vite det. Dustefyr. Det var jo hun som fortalte det til meg. 

Er beste ff jeg har hatt og har hatt han lenge, så har ikke lyst å kutte han ut, og det veit han vel. Men det finnes sikkert andre like bra. Så lenge han juger til meg gidder jeg ikke. 

TS

Anonymkode: 9e825...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mange som han, dessverre. 

Nå har han innrømmet å ha ligget med henne da, men påstår han ikke sa det fordi hun ikke ville at jeg skulle vite det. Dustefyr. Det var jo hun som fortalte det til meg. 

Er beste ff jeg har hatt og har hatt han lenge, så har ikke lyst å kutte han ut, og det veit han vel. Men det finnes sikkert andre like bra. Så lenge han juger til meg gidder jeg ikke. 

TS

Anonymkode: 9e825...c60

Det finnes andre der ute! Jeg har også hatt en ff hvor sexen var helt utrolig, men han gjorde det samme som din. Forventa ekslusivitet fra min side, samtidig som han hadde sex med andre bak min rygg. Det var så turn off for meg at jeg kutta han ut. Fant etterhvert en annen å ha sex med som var minst like god, OG pålitelig. 

Anonymkode: 217f3...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...