Gå til innhold

Når fuck friend juger og har flere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ingen forpliktelser, men er enige om å fortelle hvis vi ligger med andre. Nå har jeg funnet ut at han har ei til, men dette nekter han for. Jeg vet det stemmer. Det er ei jeg kjenner godt og hun har vist meg meldingene de har sendt. Hun trodde jeg visste om dem.

Hvor sinna har jeg egentlig rett til å bli? Problemet er ikke at han ligger med hun andre, men at han juger om det. 

Har ikke lyst å kutte han ut, men samtidig er det veldig turn off.

Anonymkode: 9e825...c60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er vel om dere bruker kondom. Om dere ikke bruker så har du rimelig god grunn til å bli sinna. 

Anonymkode: f6299...0c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en av grunnene til at vi skal si det, vi bruker ikke det. 

Anonymkode: 9e825...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne eksklusivitet-greia med "fuckfriends" er tullete. Motivasjonen er jo mulighet til å treffe andre damer.

Greit han sa A og gjorde B, og du kan bli så sint du bare vil, men jeg tror det heller er du som vil fremstå litt håpløs. Få deg en kjæreste om du skal ha en mann som har sex med bare deg, uten beskyttelse.

Anonymkode: 35a4b...8f9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er en av grunnene til at vi skal si det, vi bruker ikke det. 

Anonymkode: 9e825...c60

Da bør du sjekke deg. Om du ikke kutter han ut så sier du jo rett ut at han kan få spille russisk rulett  med helsen din. Grovt svik av han, men det får du jo ikke gjort noe med. Det du får gjort noe med er om han fortsatt skal få behandle deg som dritt. 

Anonymkode: f6299...0c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne eksklusivitet-greia med "fuckfriends" er tullete. Motivasjonen er jo mulighet til å treffe andre damer.

Greit han sa A og gjorde B, og du kan bli så sint du bare vil, men jeg tror det heller er du som vil fremstå litt håpløs. Få deg en kjæreste om du skal ha en mann som har sex med bare deg, uten beskyttelse.

Anonymkode: 35a4b...8f9

Det er akkurat det jeg egentlig tenker også. Jeg bør ikke bli sur, men kjente jeg ble det likevel siden han ikke er ærlig. Jeg mener jo ikke at vi skal være eksklusive, det er ikke det. Men er man enig om å være ærlig så kan man jo være det så lenge man ikke bruker kondom. Skal jeg mer med han er det frem med gummien i allefall. 

Anonymkode: 9e825...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synest det er skikkelig bad ass å lyge om han ligger med andre.  "inngår enn en avtale" med noen.. om det er det ene eller det andre, så får en være ærlig og spille med åpne kort. Det er ikke greitt at en lyver for hverandre selv om.en "bare er FF".

Men..  han tenker antagelig du hadde forduftet om du hadde visst han har flere. 

Anonymkode: e19dd...a5c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvfølgelig all rett til å bli sint på en som lyver til deg. Samtidig tenker jeg at det ikke er noen særlig grunn til å ha så mye tillit til en person, hvis den eneste funksjonen en har i dennes liv er lettvint tilgang til sex. I slike relasjoner må en nok regne med at den andre ikke føler særlig mye ansvar eller forpliktelser ovenfor en. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsetter å pule på han, så sier du i hvert fall rett ut at du driter i at han ljuger for deg og ikke respekterer avtaler dere har inngått...

Anonymkode: 6e2d9...29f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en ny fuckfriend.

Anonymkode: 641b3...a28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sjekk deg for kjønnssykdommer 

Anonymkode: 641b3...a28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han juger så dere kan fortsette å ha sex uten kondom og for muligheten at du ikke vil ha sex med en som har fler samtidig. Og kanskje for at du skal føle deg spesiell.  

Anonymkode: b758f...ffa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, så lenge han kun er en FF så forventer jeg at han ligger med andre også etter hans eget forgodtbefinnende, men jeg forventer også at han bruker kondom, både med de andre, og meg.

Jeg syns uansett det er greit å kreve at en FF alltid bruker kondom, uansett, og hvis han syns det er stress så er det jo bare å spørre om han har lyst til å være ekslusiv, og se hva han syns om det..........

Anonymkode: 575b1...a47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en dårlig pulevenn. Jeg og min ff har samme avtale. Jeg er frivillig singel og han er på let etter dame, vi skal kun ha sex uten kondom med hverandre til vi ikke gidder mer. Vi ble enige om å si ifra om vi har uten med noen andre, for så å bruke kondom videre. Det er selvsagt en sjanse for at han vil lyve i fremtiden, da hadde jeg avsluttet relasjonen for å aldri starte den igjen (jeg er kald på den måten), tatt en pause, testa meg og så gått ut på nye eventyr.

Anonymkode: 1f1c6...57c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Ærlig talt, sex uten kondom når man ikke er i et fast forhold er idiotisk. Pulevenner eller ei, man tar faktisk ikke risikoen med graviditet og kjønnsykdommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han ikke gå på andre damer? Han er singel og vil tydeligvis ikke ha forpliktelser (derfor ff). Så blir du plutselig sur når han går til noen andre.. Blir for dumt. Test deg og glem han. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Vegetarian said:

Hvorfor skal han ikke gå på andre damer? Han er singel og vil tydeligvis ikke ha forpliktelser (derfor ff). Så blir du plutselig sur når han går til noen andre.. Blir for dumt. Test deg og glem han. :)

Som mann selv foretrekker jeg mye heller at man har en eksklusiv ff fremfor å skulle hoppe mellom mange forskjellige. Såfremt man har mulighet til å møtes mer enn typ en gang /mnd da. Syntes det er dumt gjort av han å si at han skal være ørlig om det for så å lyve. Hadde dumpet han hvis jeg var TS.

Anonymkode: 4afee...81c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Vegetarian skrev:

Hvorfor skal han ikke gå på andre damer? Han er singel og vil tydeligvis ikke ha forpliktelser (derfor ff). Så blir du plutselig sur når han går til noen andre.. Blir for dumt. Test deg og glem han. :)

Det er jo ikke det hun reagerer på. Det var en annen avtale de hadde som ble brutt.

Anonymkode: 1f1c6...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Reputation skrev:

Ærlig talt, sex uten kondom når man ikke er i et fast forhold er idiotisk. Pulevenner eller ei, man tar faktisk ikke risikoen med graviditet og kjønnsykdommer. 

Det regnes jo som et fast forhold, bare ikke kjæresteforhold. Kjærester er også utro mot hverandre så det er ikke sikrere det heller.

Anonymkode: 1f1c6...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det regnes jo som et fast forhold, bare ikke kjæresteforhold. Kjærester er også utro mot hverandre så det er ikke sikrere det heller.

Anonymkode: 1f1c6...57c

Det er nok ganske mye mindre risiko for at en som er sammen med deg og elsker deg ligger med andre, enn at en som kun vil ejakulere i deg gjør det jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...