Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Det virker som om lillebror reagerer like mye på det jeg spiser som storebror. Natt til søndag gikk jeg å bar på han hele natten. Mannen kom hjem fra byn kl 5 og da sto jeg å bretta klær med lillebror i sjal. Vi skulle liksom ha besøk søndag, men det orket vi ikke.

Natt til i dag tok mannen han, og jeg fikk sove litt, men det hjalp så lite, 3-4 timer er ikke nok søvn for meg når jeg atpåtil ikke har sovet natten før.

I dag har jeg ikke spist noe av det jeg misstenker at han reagerer på, men jeg har spist sjokoladekake, og det kan være en allergen, så vi får se senere.

Og om han reagerer i natt er det rett på apoteket etter minifom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Har enda ikke sovet i natt. Holder på å lage meg noe mat også tenkte jeg prøve å sove litt, mannen er hjermme.

Jeg begynner å tro at han mister vakumet inni munnen når han suger, og dermed svelger luft. I dag skal han bare få flaske med morsmelkerstatning, så får vi se om neste natt blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg har googlet meg gal etter informasjon om dette, og etterhvert kom det snikende fram et mulig svar! Jeg misstenker at gutten har stramt tungebånd. Han har alle symptomene på det. Så vi skal på helsestasjonen på fredag, og da kommer jeg til å be helsesøster se på det, og om hun også mener det er det kommer jeg til å be om at noen kutter det litt. Det sies at det kan hjelpe, og jeg trenger virkelig hjelp.

Jeg vagler sånn fram og tilbake om hva jeg skal gjøre, om jeg skal slutte å amme, eller om det kanskje er en mulighet til å ordne dette om jeg fortsetter å pumpe. I dag er han rolig og sover masse, han er nok like utslitt som oss. Så får vi se hvordan kvelden utarter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jeg har googlet meg gal etter informasjon om dette, og etterhvert kom det snikende fram et mulig svar! Jeg misstenker at gutten har stramt tungebånd. Han har alle symptomene på det. Så vi skal på helsestasjonen på fredag, og da kommer jeg til å be helsesøster se på det, og om hun også mener det er det kommer jeg til å be om at noen kutter det litt. Det sies at det kan hjelpe, og jeg trenger virkelig hjelp.

Jeg vagler sånn fram og tilbake om hva jeg skal gjøre, om jeg skal slutte å amme, eller om det kanskje er en mulighet til å ordne dette om jeg fortsetter å pumpe. I dag er han rolig og sover masse, han er nok like utslitt som oss. Så får vi se hvordan kvelden utarter seg.

Håper du har fått hjelp hos helsesøster og at ammingen går bedre uten at dere sliter dere ut :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Tigerjente

Vi sliter enda med ammingen, men det går på et vis.

Var hos legen og fikk henvisning til øre-nese-hals slik at legene der kunne se hva de skulle gjøre. Helsesøsteren sa at hvis de nektet å gjøre noe der skulle jeg ta kontakt med henne, for dette skulle vi få gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...