kamela Skrevet 15. august 2008 #2921 Skrevet 15. august 2008 Håper han venter noen uker til så du får slappe av litt alene
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2008 #2925 Skrevet 24. august 2008 Jeg bare sover! Sover sover sover. Og de få timene jeg er våken ligger jeg på sofaen og slapper av, eller krangler med gubben som virkelig får gjennomgå for tiden stakkars. Alt han gjør er gale. Vi var i butikken her før helgen og da skulle han kjøpe varm lunch til oss. Jeg ble sur fordi han skulle ha ketchup på potetmosen, det hadde vi da virkelig hjemme!! Stakkars! Ja, jeg må sørge for å få tatt et bilde som dokumenterer dette her. Nå har gubben en kompis på besøk nede, og jeg slapper av, men jeg kan spørre ham litt senere i kveld, evt i morgen. Da får jeg tømt mobilen for bilder samtidig.
Annie Skrevet 24. august 2008 #2926 Skrevet 24. august 2008 Hormonene funker skjønner jeg... Kos deg, det er kort tid igjen!
kamela Skrevet 25. august 2008 #2928 Skrevet 25. august 2008 Ikke lenge igjen, bare synd at du er så sliten
Skravla Skrevet 25. august 2008 #2931 Skrevet 25. august 2008 Vi vil se høygravidmage!!! I hvertfall JEG... Du er helt alene om det....... NOT. Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde
Sauen Shaun Skrevet 28. august 2008 #2937 Skrevet 28. august 2008 Ingen nyhet her i dag heller. *venter i spenning*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå