Skravla Skrevet 2. august 2008 #2881 Del Skrevet 2. august 2008 Stakkars lille prinsen. Skjønner godt at han helst vil holde alle på avstand fra fingeren. Håper han snart blir bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. august 2008 #2882 Del Skrevet 2. august 2008 Får håpe det går fort over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. august 2008 #2883 Del Skrevet 2. august 2008 Det er et himla styr hver gang vi skal rense såret eller gi antibiotika. Han er livredd for at jeg skal gjøre vondt på ham, og miksturen smaker ikke akkurat godt.. Dakarn... Har vært igjennom det samme, så jeg vet hvordan det er. Uten at det er noen trøst, for hverken deg eller han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. august 2008 #2884 Del Skrevet 2. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. august 2008 #2885 Del Skrevet 3. august 2008 Stakkar liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2008 #2886 Del Skrevet 3. august 2008 Uffda! Det hørtes ikke godt ut. Men godt at legen fikk tømt byllen skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. august 2008 #2887 Del Skrevet 9. august 2008 Han ble etterhvert mye flinkere til å ta medisinen sin, heldigvis. Tror han skjønte at det var viktig. I dag er han hos farmoren sin, og jeg og Tigermannen slapper helt av, han snakket om å dra på kino, men jeg orker ikke å være med. Ligger bare på sofaen og leser bok og ser på tv. Har jo måttet følge med på OL i dag (og de neste dagene) siden Alexander skulle svømme, og for en prestasjon på den gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2008 #2888 Del Skrevet 9. august 2008 Sikkert lurt å slappe av når du har barnefri Alexander Dale Oen er jo knallgod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2008 #2889 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, han er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. august 2008 #2890 Del Skrevet 9. august 2008 Storebror (guri så rart det er å kalle ham for det) her i huset skjønte ikke hvordan alexander kunne være på tv`n nå når han var ute i garasjen her sist helg. Og det er litt gøy å "kjenne" ham nå når han gjør det så godt. Det er nok min gode aura som gjør at han gjør det godt Nei, nå må jeg ha sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2008 #2891 Del Skrevet 9. august 2008 Søte storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #2892 Del Skrevet 9. august 2008 Godt å se deg her Tiger'n. Og det var bare helt rått å se på Alexander i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. august 2008 #2893 Del Skrevet 10. august 2008 Oh store kynnere, kan du ikke bare ta deg litt mer opp? Nå har jeg nesten hver kveld i en uke hatt kynnere som blir vondere utover kvelden, men så gir seg igjen når jeg legger meg. Ser det i forbindelse med at jeg spiser bringebærbladkapsler og drikker te. Håper det hjelper på modning... Men, nå kom de altså igjen, og jeg skal lete etter oppskrift på fødepizza for å se om jeg har alle ingrediensene i hus. Vaske husset har jeg også gjort i dag. Noen som har flere kjærringråd å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2008 #2894 Del Skrevet 10. august 2008 Finner du ikke fødepizza, er komler god fødemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2008 #2895 Del Skrevet 10. august 2008 Kjøre på humpete vei, , vaske vinduer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 #2896 Del Skrevet 10. august 2008 Er det ikke litt tidlig å begynne med sånt tre uker før termin *uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. august 2008 #2897 Del Skrevet 10. august 2008 Joda, det er alt for tidlig. Men jeg er sååååå lei! Man kan jo aldri vite om kroppen er moden såpass tidlig eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. august 2008 #2898 Del Skrevet 10. august 2008 Finner du ikke fødepizza, er komler god fødemat. Komler ja, det liker mannen! Kanskje vi skal ta en ordentlig komledag til helgen. Kjøre på humpete vei, , vaske vinduer... Vi har en bro her ute som er veldig humpete!! kanskje jeg skal få gubben til å kjøre fram og tilbake, fram og tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #2899 Del Skrevet 10. august 2008 Har ingen erfaring med fødsler og kjerringråd som virker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2008 #2900 Del Skrevet 10. august 2008 Synes jeg ser dere ture frem og tilbake over broen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå