Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Jeg har det kjempebra! Tok av stripsene på såret i går, og jeg har vist fem sting. Men, guri så deilig det så ut - neseroten er "liten" igjen. Jeg er blå og litt hoven enda, men jeg er så glad for at jeg endelig har fått gjort dette.

I dag har jeg og gutta vært i Bergen og møtt Skravla og Daria. Vi koste oss kjempemye, og storebror var heldigvis tolmodig.

Etterpå var vi på alternativmessen før vi reiste hjem igjen. Her blåser det noe veldig og alle reklamene vi fikk på messen blåste ut av vogna i det vi gikk ut av vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så koselig å treffe deg og prinsene dine.

Det blåste masse i Bergen lørdag ettermiddag, kveld og natt. :ler: Ble søkkvåt på vei hjem fra teateret. Da regnet det horisontalt og blåste skikkelig motvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så hyggelig å treffe deg og lillebror og verdens stolteste storebror :klemmer:

Bergen har tydeligvis vist seg fra sin rette side ;)

Bortsett fra akkurat da vi skulle tilbake lørdag kveld, gjorde den det. Vi har har hatt masse :sol: og bare unntaksvis :regn: Søndag våknet vi forresten til en snøkledt Ulriken -vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Bra at det var stygt vær i bergen også. Jeg liker meg ikke helt her når det er så stygt, og innbiller meg selv at det bare er her jeg har opplevd det - ikke i bergen.

I går skulle vi liksom i dåp, men lillebror var våken hele natten, så vi valgte å ikke dra. Tror ikke tigermannen hadde orket å reise i fire timer så trøtt som han var. Og i dag har vi forsovet oss også, er slitsomt å være småbarnsforeldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig godt til det med lite søvn ja :klemmer:

Men det gikk seg til når hun ble ett år da :smilorange:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det hjelper igrunn så lite, mannen mener vist vi skal ha flere, tette..

Jeg blir sprø bare av tanken. Tanken på 9mnd med plager til, fødselen, våkenettene, ammingen. Men, det er jo veldig kos også. Nei, det er alt for tett opptil fødselen til å tenke på noe sånt nå, og jeg skjønner ikke hvordan mannen klarer tanken.

I natt var vi våken til halv fire, skriking og okking. Han hang i puppen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir sprø bare av tanken. Tanken på 9mnd med plager til, fødselen, våkenettene, ammingen. Men, det er jo veldig kos også. Nei, det er alt for tett opptil fødselen til å tenke på noe sånt nå, og jeg skjønner ikke hvordan mannen klarer tanken.

I natt var vi våken til halv fire, skriking og okking. Han hang i puppen hele tiden.

Han kjenner det vel ikke så mye på kroppen - bokstavlig talt - som du gjør... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får be mannen føde den da, og ikke minst gå gravid med bekkenplager og annet snacks. :ler:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ihvertfall være et par år i mellom, skal jo ha tid til å kose seg i småbarnsperioden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...