Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

GRATULERER!!

:hoppe: :juhu: :danse::digge::heiajente::klappe::klem::danser::skaal::vin:

Takker!

:blomst: :bukke:

Jeg er så oppgira at jeg ikke får sove.

Noen som husker når juleforumet åpner??

Er det 1.oktober?

Det blir en sur morgen i morgen, siden jeg skal opp om 3,5 timer :sur::sur: kommer ikke til å klare det :sjenert:

Tror jeg skal slå av pcen igjen, og gå å se om jeg kan finne bibliotek-kortet mitt, også legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ikke fant jeg bibliotek kortet mitt, og ikke klarte jeg å legge meg.

Det resulterte i at jeg ikke fikk meg opp tidsnok i dag, og at jeg nå sitter og drikker morgenkaffe ved pcen.

Akk, vi må få litt mer system på hverdagen nå. Prinsen skal i barnehagen igjen om ca 10 dager, og jeg skal snart på jobb (ahh så jeg liker å si det :danse:)

Det er på tide med prosjekt omvelting.

Dvs. å få ein mamma som er ekstremt B-menneske og en sønn som har arvet mammas sovehjerte til å bli morgenfugler igjen. Gruer meg til tidlige morgener med skole kl 08.10, er så mye jeg må få gjort før den tid. Få meg og prinsen opp, levere han i barnehagen 5 min unna med buss (men feil vei) ta bussen tilbake og til terminalen, også finne en passende buss til skolen. Lurer på om vi skal kjøre noen testrunder først. :ler:

Nå skal jeg finne ut av bussen for i dag, skal møte en venninne litt senere, og shoppe litt. Nyte livet som ex-arbeidssøker :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker når juleforumet åpner??

Er det 1.oktober?

Godt å se at det er flere enn meg som tenker på jul - kjøpte 6 adventsrpesanger på ferie!

Gratulerer med ny jobb!

Henger ikke helt med ennå, skal du ha både jobb og skole, eller blir det jobb nå og skole fra høsten av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Tusen takk kamela.

Det blir masse jobbing nå, og når jeg begynner på skolen til høsten blir det ekstrahjelpstilling. Dvs 1-2 kvelder i uken og annenhver helg. + om de trenger ekstra innimellom.

Orker ikke stresse så mye med julegaver når det nærmer seg Desember, så jeg tenkte planlegge litt før. Hadde en egen perm for det, men den har jeg pakket ned i flyttelasset mitt.

I går var jeg og kjæresten på kino, så DieHard 4.

I dag har han vært på jobb, og jeg sto opp sent.

Nå kom han nettopp hjem, og jeg tenkte jeg skulle foreslå mine planer for kvelden. Håper jeg får han med meg.

Har lyst til å gå på kinaresturang og å bowle litt. Nyte fritiden uten barn og gjøre litt gøy før jobbingen setter igang igjen allerede på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Joda, gårsdagen gikk med til å hvile litt.

Lørdag var vi å bowla også spiste vi lasagne hjemme hos meg.

Kl. 01 fant vi ut at vi skulle reise ut til en kompis å male leiligheten hans, så vi trengte hviledagen i går. Lilleprinsen kom også hjem igjen etter å ha vørt hele helgen hos pappaen sin.

Vi fikk også huskestativ av naboen som skal flytte, så nå skal vi snart ut på lekeplassen som prinsen sier.

Skulle egentlig på den nye jobben i ettermiddag, men så ringte de og lurte på om jeg kunne hjelpe til litt på den avdelingen jeg jobba på før sommerferien. Så da skal jeg dit først, også innom nye jobben etterpå.

Før det skal jeg levere prinsen hos min tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

:vinke:

Så kjekt med huskestativ da! Jeg hadde i alle fall mye moro med vårt da jeg var liten.

Male leilighet kl 01? :ler: Flere som er effektive på natterstid, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Er KG en samling av mennesker som liker å snu litt på døgnet?

Kan ane en tendens innimellom i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
:vinke:

Så kjekt med huskestativ da! Jeg hadde i alle fall mye moro med vårt da jeg var liten.

Male leilighet kl 01? :ler: Flere som er effektive på natterstid, ja.

Jah, det er kjempekjekt med huskestativ. Men det er litt skrøpelig, siden det er litt rustent, men det funker til vi evt kjøper nytt :)

Jeg er mest effektiv på kvleds/nattestid, har alltid vert det, og kommer sikkert alltid til å gjøre det. Liker utrolig godt kveldsvaktene på jobben, f.eks.. ;)

God morgen til alle natteranglere her inne

Har du begynt ditt nye liv ennå, Tigerjente?

God morgen til deg også!!

Hadde kjempeplaner om å stå opp kl 6 i dag, og var lys våken også. Men så var sengen sååå utolig god, også våkna jeg av prinsen kl.10 :ler:

Mitt nye liv? Spørs hva du mener det...

Lærte meg oppgjøret på jobben i går, og skal stenge alene på fredag. *ugh*

I dag og i morgen er det fri med prinsen. Vi skal kose oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='Tigerjente' date='25.07.2007 (12:54) '

Mitt nye liv? Spørs hva du mener det...

Lærte meg oppgjøret på jobben i går, og skal stenge alene på fredag. *ugh*

I dag og i morgen er det fri med prinsen. Vi skal kose oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Fikk faktisk nettopp turnus for denne mnd.

Det blir litt, men ikke så veldig mye. Har endel fri innimellom også, men jeg skal jobbe hver fredag hele denne mnd f.eks.

Hadde planer om å gå på biblioteket (i dag også) men det var sommerstengt :sur: Så vi gikk å handla litt rundt om på senteret. Tok oss en god tur på Mega for å se hvilket utvalg de har av økologiske varer ol. Jeg er nemlig dypt skuffet over Rimien her med oss som har lite økologisk, og veldig dårlig frukt/grønt utvalg i det heletatt. Men, Mega likte vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Og nå har jeg vært på laredoute.no og prøvd å bestille noen økologiske klær. Men jaggu hadde de problemer på siden demmes, så jeg fikk ikke bestilt.

Må ha en bukse til jobben, også har jeg utrolig mangel på gensre, siden jeg har sendt endel til fretex og kastet endel, så har jeg ikke flere jeg kan bruke når det er litt kjølig ute...

Får prøve igjen i morgen, håper alle klærne er der enda, ellers orker jeg ikke..

Nå skal jeg lage meg en kopp kamillete med appelsinjuice (har anelse om at urinveisinfeksjonen er tilbake igjen, og da er det best å behandle det før det blir nyrebekkenbetennelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er KG en samling av mennesker som liker å snu litt på døgnet?

JEPP! :ler:

Jah, det er kjempekjekt med huskestativ. Men det er litt skrøpelig, siden det er litt rustent, men det funker til vi evt kjøper nytt :)

Skal du til østlandet snart kan du få vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Skal du til østlandet snart kan du få vårt :)

Østlandet er det ikke så rent sjeldent at jeg er på skjønner du ;) Minimum en-to ganger i året. Men nå blir det litt sjeldnere. Hadde planer om å reise ned 23-26 august men siden jeg skal jobbe hele den helgen så orker jeg ikke styre med flytting av vakter.

Men, vi hadde planer om å kjøpe ett huskestativ på FK butikken i tykke tømre (det vi fikk var i aliminium eller no sånt) Men prinsen har bursdag i desember, og da hadde de ikke huskestativ i butikken :sur:

Og nå avventer jeg alle kjøp til vi finner ut om vi flytter eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg er så trøtt i dag.

Prinsen har bestemt seg for å krangle på alt, og nekte å sove alene i sengen sin.

Satt oppe til halv 2 i natt med han og prøvde å få han til å sove, orker ikke krangle med han midt på natten.

Så våkna han 4, også nå kl halv 7. Da skulle han inn i vår seng og sove med oss. Etter 30 min prøving orket ingen av oss mer, og vi sto opp.

Jeg er så trøtt, samtidig vet jeg at jeg ikke kommer til å få sovet noe videre bra i kveld heller siden han har tulla seg de siste dagene nå. Håper vi finner en løsning på dette nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...