Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Så spennende da!! Kos dere på ferie! Spennende med huskjøp også! Håper dere får det, og at du får jobben! :juhu: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

VI FIKK HUSET!!!!!

Det er leie foreløbig, men utleier vil selge om ca ett år. (sier han)

Jeg har aldri vært så lykkelig før, og samtidig så skremt. Vi skal nå flytte langt, 1,5 time herfra. Her som jeg alltid har bodd. Men vi får det veldig bra ilag. og vi får et stort og flott hus, men stooooor tumle plass til lille prinsen og kanskje en liten lillebrøster etterhvert.

Yess!! Vi fikk det!

Tidlig tilbake fra ferien, og nå funker pcen her også. Tar å oppdaterer litt mer i morgen, har lillebror på besøk her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ser ut til at det blir barnefri i helgen! Så da får mormoren styre på og pusse opp huset her, mens vi er ute hos kjæresten min og ser på nye huset.

Det blir både utflytning, og innflytningsfest og hurra meg her. Så vi får det bra.

Jeg har mest lyst til å feire med å lage ei lita til, men jeg tror vi egentlig gjør godt i å vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det ble ikke barnefri, for lille prinsen har en ikke-stolbar far. Så vi tok han med oss på landet,(til kjæresten min) og fant på litt gøy med han. Var der fra fredag til lørdag, og det var kjempe kjekt.

Da vi kom hjem var kjøkkenveggene tapetsert og malt, kjøkkentaket malt, og det ene soverommet tapetsert. Ventilator til kjøkkenet er bestilt og kommer neste uke. Så nå begynner det igrunn å se litt ok ut her. Spesielt også siden vi holder på å få ut alt vi ikke bruker som bare roter over alt.

På fredag var vi å så på huset vi har fått. Vi har ikke fått sett det tidligere siden det er utleid p.d.dato men nå gikk det vist greit.

Det var en stor skuffelse egentlig. Den ene veggen på badet var muglet... Så vi har tenkt litt i løpet av helgen. Og i dag skal kjæresten ringe utleier og si at vi ikke vil ha det om de ikke pusser opp badet. Vi kan ikke rissikere at lille-prinsen (eller vi for den saks skyld) blir syke pga mugg. Så vi får se hva de sier til det. Egentlig tror jeg de ikke gidder, men men.

Jeg har også takket ja til en skoleplass her jeg bor nå. Det er vk1 barn og ungdom og om jeg tar dette året kan jeg gå ut i lære om ett år og jobbe i barnehage/skoler ol. Da jeg var liten drømte jeg om å hjelpe vanskeligstilte barn, så kanskje jeg skal bygge videre der.

Men, om jeg i det hele tatt begynner på skolen avhenger om jeg får jobb, om vi får huset og om prinsen får barnehageplass der vi (muligens) flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

I dag har vært en litt fin dag.

Selv om vi sparer penger som galen akkurat nå har vi kost oss med god og billig mat.

Vårsuppe til middag, med vafler laget i toastjern (ikke til å anbefalle egentlig) til dessert. Også hjemmeplukket ripsbær til kaffien.

Lille prinsen har vært kjempeflink til å hjelpe meg å plukke bær i regnet tidligere.

Også har vi laget telt i stuen, i mangel på kreativitet til hva vi kan finne på når alle er hjemme, det høljer utenfor og alle hobbytingene våres er pakket ned og delvis flytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

:vinke:

Nå har jeg lest hele dagboken din, og skulle kommentere hist og pist. Men så kom naboen ned og hadde kriiiiise, dataen hennes hadde klikket! Og da mente hun KLIKKET!

Jeg kommer opp, og da er det bare Google verktøylinja som har lagt seg inn i nettleseren hennes :ler:

Så nå husker jeg ikke hva jeg skulle kommentere, men har i alle fall lagt igjen en liten hilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Åh, nå skulle jeg liksom ta ett godt bad, også rydde litt på kjøkkenet.

Men så ble jeg sittende her på KG, også bare gikk tiden.

Plutselig ble klokken mye, og jeg har endel å gjøre før i morgen.

Må tenke meg ut hva jeg skal gå med i morgen også. Jobbintervju er alltids skumle, selv om man til en viss grad kjenner dem som skal intervjue..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Takk!

Gruer meg litt, og kjenner jeg utsetter de viktige tingene jeg burde ha gjort før jeg drar. men men..

Og er det ikke kjempetypisk!!

Våkna opp med to store kviser i dag. *rister på hodet.*

Endret av Tigerjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Tusen takk!

Åh, det kjennes så utrolig deilig å vite at jeg har en jobb.

Og det at alle i firmaet hadde skrøte over meg var veldig godt å høre.

Jeg hadde på forhånd jekket meg såpass ned at jeg nesten ikke trodde jeg skulle få jobb. Men når de plutselig midt under intervjuet sier at de ville ha meg, så ble jeg litt paff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så vidt innom og hilser på - skjønner at jeg må oppdatere meg på mye hos deg nå!

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...