Gå til innhold

Kommentar fra Tinderdate «det ansiktet der oser faenskap»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst? 😂😂😂 

Men ja, jeg er 100% sikker på at jeg ikke har Asperger. 

Anonymkode: 5e759...b04

Det er også et vanlig Asperger-trekk,

at man er veldig bastant i sine meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, puppi skrev:

Ja, der er jo ett av de klassiske kjennetegnene for Asperger, at man tar ting veldig bokstavlig,

f.eks. som i dette tilfellet, der TS tydeligvis oppfatter det som flørten sier hun ser ut som djevelen selv,

når det han mener å si (og som de fleste funksjonsfriske / «nevrotypiske» forstår), er at hun ser rålekker og jævlig spennende ut.

Kjære vene. KG. Hva man «lærer» her... 

Anonymkode: 5e759...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, puppi skrev:

Det er også et vanlig Asperger-trekk,

at man er veldig bastant i sine meninger.

LOL. Det skal heldigvis mye mer til enn det for å få diagnosen. 

Anonymkode: 5e759...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett så må ts fokusere på at han ikke har antenner nok til å hjelpe til med å få samtalen i gang igjen. Et menneske med sosial intelligens bidrar til å få samtalen på skinner igjen om noen får en liten «avsporing«

Anonymkode: 1af25...70a

Hvorfor skal han få samtalen i gang igjen? TS har jo vist at de er en dårlig match, og da er det naturlig å la den dø ut. 

Anonymkode: e7834...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puppi skrev:

Det er også et vanlig Asperger-trekk,

at man er veldig bastant i sine meninger.

Det virker som du speiler egen atferd over på andre og er veldig bastant i uttalelsene dine. 

På deg selv kjenner du ingen andre vet du..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt komplisert med humor på nettet, når man ikke får med tonefall og kroppsspråk. Det kan fort misforstås. Faktisk er det ikke så dumt å bruke emojis.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Drakan skrev:

Er ikke humor å si at noen oser av faenskap. 😕 

Folk har forskjellig humor. Jeg hadde funnet tonen med han og hadde ledd av det, hadde antagelig slengt noe småfrekt i retur, for jeg har litt mørk humor selv 😜😁 Men det nytter ikke å date noen eller bli kjæreste med noen hvis man har så forskjellig humor, det vet jeg av erfaring. Blir bare masse misforståelser, og kanskje skuffelser når man ikke kan le av ting sammen. Dere snakker ikke samme språk, og det er det egentlig fint å finne ut av det med en gang, det er vel bra at han er seg selv så du ser hva du får 😉 Han vil synes at du er hårsår og litt kjip, du vil synes at han er frekk og ufølsom. Egentlig er det ingenting i veien med noen av dere, men jeg tror ikke at dere passer sammen 🙂

Anonymkode: c3185...f2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, puppi skrev:

Det er også et vanlig Asperger-trekk,

at man er veldig bastant i sine meninger.

Ikke bare folk med Asberger som har det da. Da har vel alle verdens ledere, våre kjære politikere, advokater osv Asberger da🙄😜

Anonymkode: c3185...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går den an å ikke ta den spøken? Han skjønte vel fort at hun der er av den hårsåre typen så her trekker jeg meg stille tilbake...

Anonymkode: 9e39a...a9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han få samtalen i gang igjen? TS har jo vist at de er en dårlig match, og da er det naturlig å la den dø ut. 

Anonymkode: e7834...2ff

Nettopp 😊 Og hvorfor skal man på død og liv fortsette å snakke med noen der kjemien  tydelig ikke stemmer 😜

Anonymkode: c3185...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faenskap=bølling/gjøre hærverk.

Å jaaaaaaa, da ble det straks mye morsommere. 🙄

Anonymkode: 5e759...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man virkelig ikke lov til å reagere negativt på ET spøk, uten at det skal bety null kjemi, dårlig match, passer ikke sammen osv? Vi har chattet i 4 uker og dette er første jeg reagerte på noe! Bare til info så tok han kontakt idag, var kanskje ekstra søt også. Men vi har ikke snakket særlig mye, kun vekslet noen få snaps. Så vi får se hvordan dette går!

 

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har man virkelig ikke lov til å reagere negativt på ET spøk, uten at det skal bety null kjemi, dårlig match, passer ikke sammen osv? Vi har chattet i 4 uker og dette er første jeg reagerte på noe! Bare til info så tok han kontakt idag, var kanskje ekstra søt også. Men vi har ikke snakket særlig mye, kun vekslet noen få snaps. Så vi får se hvordan dette går!

 

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

Kan hende han prøvde å skrive en ertende melding av typen: "You're up to no good"?, men bare failet totalt.

Jeg er litt enig med de andre egentlig. Dette er et tegn på at han ikke forstår hva han kan skrive til andre. Altså et tegn på at han ikke helt forstår vanlige normer. Ville vært litt obs på om det kom flere slike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Petra75 skrev:

Eller kanskje han raskt forsto at kjemien ville bli lik null når han så reaksjonen hennes, og konkluderte med at videre kommunikasjon var unødvendig. 

Det er jo ganske tydelig at TS og denne fyren er for ulike til at et evt forhold vil funke. 

Det er uansett lite forenlig med min oppfatning av folkeskikk å bare slutte å skrive når man chatter. Ville det ikke vært naturlig å hjelpe ts ut på vegen igjen og deretter si høflig takk for seg? 

Anonymkode: 1af25...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Minesveiper skrev:

Kan hende han prøvde å skrive en ertende melding av typen: "You're up to no good"?, men bare failet totalt.

Jeg er litt enig med de andre egentlig. Dette er et tegn på at han ikke forstår hva han kan skrive til andre. Altså et tegn på at han ikke helt forstår vanlige normer. Ville vært litt obs på om det kom flere slike. 

Være obs på flere slike.. ikke forstå hva man kan skrive til andre.. hjelpes! Så hårsår er det de færreste som er! Den spøken er faktisk helt uskyldig, ikke noe jeg ville reagert veldig på! Kanskje respondert morsomt tilbake. 

Snakk om å krisemaksimere!

Anonymkode: ad128...539

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Føler eg og tinderfyren din er litt like. Om eg ante en seksuell kjemi kunne eg også lett ha slengt ut en sånn kommentar. Hadde daten min svart likt sånn som deg og åpenbart ikkje skjønt vitsen(som ikkje var særlig vanskelig å forstå), hadde eg lett slutta å svare deg, eller sletta deg, då vi sikkert hadde krasja i det virkelige liv òg, og eg gidder ikkje å forklare en vits. Det er berre kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en mildere versjon av en jeg møtte på tinder. Han hadde en ganske så psykopat-lignende humor. 
Han spurte "Hva gjør du?" så svarte jeg "Holder på å vaske ned kjøkkenet". Fikk da til svar "Pass deg så jeg ikke kommer opp bak deg og tar deg hardt i analen i det du bøyer deg over kjøkkenbenken", En annen gang så spurte han det samme og jeg svarte "Er på besøk hos min søster en tur, enn du?", fikk da til svar "hadde tenkt å komme å kidnappe deg, å adressen er?". 
Han har også sagt at han står i melkeskapet hos nærbutikken min, klar til å kidnappe meg i deg jeg går forbi. Han har også svart "Sitter å ser på videoer over hvordan man parterer et annet menneske. Skal vi leke doktor?". 

Det var dråpen for min del. Veldig sært forsøk på å være morsom. Det ble hele sagt på en måte som om at det var morsomt. ofte etterfulgt av "HAHAHAHAHA Jeg dør av meg selv". Det er ikke morsomt, det er.. patetisk, psykopatisk! 

En annen som var litt midlere versjon av psykopat, spurte om jeg ønsker kirkebryllup, spurte om jeg ønsket sommerbryllup eller ei (for alt annet var uaktuelt) og han spurte om hvor lenge vi måtte date før jeg ble gravid, fordi han mente det var tull å vente, fordi vi ville jo få 9 mnd på å bli kjent om jeg ble gravid med en gang. Etter et døgn med slike meldinger så kom han med "haha tullet, vil ikke ha barn, enn du?" og det var verre for min del, unmatched med en gang. :fnise: 
Noen på Tinder er helt snål! 

Jeg har sær humor.. men det jeg har blitt servert på tinder er bare helt blåst! 

Anonymkode: 98fe3...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også sluttet å svare deg. Om man må forklare ens humor, samt unnskylde seg, så er det tydelig at man ikke passer i lag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg tok det litt feil, men reagerer egentlig mest på at han basically gjorde ingenting for å "redde" meg inn igjen. Også sluttet han selv å svare. Jeg føler heller ikke for å ta kontakt eller skrive noe mer.. Greit nok at det var et spøk, men han kunne jo ha kommet med noen søte ord når han så at jeg tok det litt feil? Istedenfor å bli stille, kanskje sur til og med haha? Han er heller ikke nordlending nei. 

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

Når du svarer " takk? 😅 " hadde ikke jeg tatt det som at du ble såret, og lei deg. Dessuten er det ikke hans ansvar å rette opp i det, om du er hårsår/tar deg nær av hans antagelige forsøk på humor, eller om han glatt ut hadde vært frekk med deg heller, dere har kun chatta litt, og ikke møtt hverandre en gang. Hvorfor skal han jobbe for å rette opp i det igjen da? 

Du må ikke være så hårsår når det kommer til nettdating/tinder, det er mange frekke, kvalme, ekle folk der også, så det må du bare lære deg til. Jeg hadde ikke giddi å jobba for å få en fyr jeg ikke har møtt en gang til å tilgi meg, om han følte spøken min var upassende (med mindre jeg var direkte frekk/stygg da).. Da hadde jeg vel heller tenkt at vi er veldig ulike da. 

Ikke ta deg nær av det i alle fall, var nok ikke vondt ment :) men han har nok (for deg) en veldig useriøs form for humor, alternativt at han er ute etter noe useriøst/sex, og dermed vil styre samtalen inn på noe 'frekt', så må du ta et valg derfra :)

Anonymkode: 17347...29c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...