Gå til innhold

Kommentar fra Tinderdate «det ansiktet der oser faenskap»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vekslet noen gamle bilder med hverandre, jeg sendte et hvor jeg så ganske uskyldig ut (var ganske sjenert på den tiden). Så kommenterte Tinderdaten at jeg ikke så så veldig uskyldig ut, og at «det ansiktet der oser faenskap» på «tull». Synes den kommentaren var ganske frekt, så jeg svarte sarkastisk tilbake (sa: Takk..?😅) Han skjønte at jeg ble sur men sa ikke unnskyld heller.. Det har gått flere timer nå og han har ikke skrevet noe mer.

Overreagerer jeg? Vi er begge 25, har ikke møtt hverandre ennå men hadde planer om det. 

Anonymkode: 6a3ce...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke møt fyren. 😕 
Er ikke noe å vente på heler, mulig han har fått en ide om at du er en eller annen form for jente og dømer deg ned og hen. 
Du burde heler sagt at det ikke var noe hyggelig å si, og at det såret deg. 😕 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han var morsom, du misforstår og er ikke mottakelig for hans type humor. Han mente at du så ut som en bøllete rampeunge, selv om du ikke gjør det, for å starte en vittig samtale, antagelig om alt det sprøe du kunne funnet på i den alderen.

Anonymkode: 44273...25d

Er ikke humor å si at noen oser av faenskap. 😕 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Drakan skrev:

Er ikke humor å si at noen oser av faenskap. 😕 

Faenskap=bølling/gjøre hærverk.

Jeg syns han var morsom og hadde lett tatt samtalen til nye høyder.

Anonymkode: 44273...25d

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Faenskap=bølling/gjøre hærverk.

Jeg syns han var morsom og hadde lett tatt samtalen til nye høyder.

Anonymkode: 44273...25d

Hvis man bruker sånn humor, så burde man i alle fall være sikker på at den andre forstår det. :) 
Er jo ikke å regne som humor om man sier noe som man ikke har sagt før til personen som indikerer slik humor.

Derimot... er jo mulig fyren er nordlending, og i så fall er det mer sannsynlig at han ikke mente noe vondt med det. 
Tromsøværing jeg, og synes ikke man burde skrive sånt til noen man ikke har møtt enda.. Kan lett misforstås 😕 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er ikke på samme bølgelengde. Så hårsår du er!! Skjønner du ikke ironi ?

Anonymkode: 6956a...afe

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Drakan skrev:

Hvis man bruker sånn humor, så burde man i alle fall være sikker på at den andre forstår det. :) 
Er jo ikke å regne som humor om man sier noe som man ikke har sagt før til personen som indikerer slik humor.

Derimot... er jo mulig fyren er nordlending, og i så fall er det mer sannsynlig at han ikke mente noe vondt med det. 
Tromsøværing jeg, og synes ikke man burde skrive sånt til noen man ikke har møtt enda.. Kan lett misforstås 😕 

Å bruke egen humor er en god måte å luke ut personer man ikke er på bølgelengde med. Selv ser jeg mye komedier, leser komiske bøker og titter innom standup en gang i blant, så jeg skjønner de fleste typer humor. Hvis en fyr ikke hadde skjønt min spøk så hadde jeg mistenkt han var "dum" og lite opplyst. Så her er vi nok uenige. Er enige i at nordlendinger kan misforstås da😂😂

Anonymkode: 44273...25d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tok det litt feil, men reagerer egentlig mest på at han basically gjorde ingenting for å "redde" meg inn igjen. Også sluttet han selv å svare. Jeg føler heller ikke for å ta kontakt eller skrive noe mer.. Greit nok at det var et spøk, men han kunne jo ha kommet med noen søte ord når han så at jeg tok det litt feil? Istedenfor å bli stille, kanskje sur til og med haha? Han er heller ikke nordlending nei. 

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg tok det litt feil, men reagerer egentlig mest på at han basically gjorde ingenting for å "redde" meg inn igjen. Også sluttet han selv å svare. Jeg føler heller ikke for å ta kontakt eller skrive noe mer.. Greit nok at det var et spøk, men han kunne jo ha kommet med noen søte ord når han så at jeg tok det litt feil? Istedenfor å bli stille, kanskje sur til og med haha? Han er heller ikke nordlending nei. 

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

Du kan jo steppe opp selv og si at du skjønte vitsen mer nå og at det var morsomt likevel? Du bryr deg tydeligvis nok om å møte han at du kommer her og ber om råd. Hvis du legger deg litt flat så tror jeg du kan gå fra ukul til kul ganske kjapt🙂

Anonymkode: 44273...25d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zonjë

Det han mente var nok at han ble seksuelt tiltrukket av deg på bildet og så for seg å gjøre ting med deg, uskyldig jente som egentlig er et villdyr i senga etc. Han prøvde vel å lede samtalen inn på sex, det var ikke du mottakelig for.

Om du ikke er interessert i noe mer enn sex, snakk med han, om du ønsker et forhold, dropp han (eller la han i det minste lede an, men trekk deg tilbake). 

Endret av Zonjë
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han var morsom, du misforstår og er ikke mottakelig for hans type humor. Han mente at du så ut som en bøllete rampeunge, selv om du ikke gjør det, for å starte en vittig samtale, antagelig om alt det sprøe du kunne funnet på i den alderen.

Anonymkode: 44273...25d

Hva skjedde med å bare være litt hyggelig og respektfull og spare «morsomhetene» til man kjenner hverandre så godt at man vet den andre også synes det er moro? 

Anonymkode: 5e759...b04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo steppe opp selv og si at du skjønte vitsen mer nå og at det var morsomt likevel? Du bryr deg tydeligvis nok om å møte han at du kommer her og ber om råd. Hvis du legger deg litt flat så tror jeg du kan gå fra ukul til kul ganske kjapt🙂

Anonymkode: 44273...25d

Selvom jeg skjønte vitsen litt bedre nå, så betyr ikke det nødvendigvis at jeg synes den var så morsom. Var jo han som kom med den, hva er det JEG skal legge meg flat for?

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje jeg tok det litt feil, men reagerer egentlig mest på at han basically gjorde ingenting for å "redde" meg inn igjen. Også sluttet han selv å svare. Jeg føler heller ikke for å ta kontakt eller skrive noe mer.. Greit nok at det var et spøk, men han kunne jo ha kommet med noen søte ord når han så at jeg tok det litt feil? Istedenfor å bli stille, kanskje sur til og med haha? Han er heller ikke nordlending nei. 

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

Han opplever deg nok som slitsom, og ikke noe for ham. (Slitsomt med folk som må ha ironi/humor inn med teskje)..

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente jo bare faenskap i positiv forstand, altså at du feks ser uskyldig ut, men er helt vill i sengen😅 Jeg hadde bare svart "du skulle bare visst" 😉

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvom jeg skjønte vitsen litt bedre nå, så betyr ikke det nødvendigvis at jeg synes den var så morsom. Var jo han som kom med den, hva er det JEG skal legge meg flat for?

TS

Anonymkode: 6a3ce...e2c

Men herregud, du skriver det jo på din egen måte og ikke copy-paste fra hva jeg foreslår...

Anonymkode: 44273...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med å bare være litt hyggelig og respektfull og spare «morsomhetene» til man kjenner hverandre så godt at man vet den andre også synes det er moro? 

Anonymkode: 5e759...b04

Hun hadde nok komt inn her og lurt om han sa det etter 4 kaffedater også da, hun skjønte jo ikke humoren..

Anonymkode: 44273...25d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde nok komt inn her og lurt om han sa det etter 4 kaffedater også da, hun skjønte jo ikke humoren..

Anonymkode: 44273...25d

Humor my ass. Er det ut å være litt hyggelig og høflig første gang man sier noe til hverandre? 

Anonymkode: 5e759...b04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere nok er ganske så forskjellige som personer og neppe vil "klikke" særlig bra når (hvis) dere møtes😜

Anonymkode: 8b363...f1a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor my ass. Er det ut å være litt hyggelig og høflig første gang man sier noe til hverandre? 

Anonymkode: 5e759...b04

 

Poenget er å bli kjent. Å ha kompatibel humor, er noe av det aller viktigste i et forhold... Det er stort sett et ganske stort turn off for folk, om man tar humor så dårlig at man blir gretten. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...