Gå til innhold

Kommentar fra Tinderdate «det ansiktet der oser faenskap»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det var morsomt! Grunnen til han ikke svarer er kanskje fordi han ikke ser noe vits i å prøve når dere ikke har lik humor. Det er selvfølgelig helt ok at du ikke synes det er morsomt, men humor er utrolig viktig i et potensielt forhold :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, WCKD skrev:

Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, så vi tar det på nytt. Dette er ordrett hva DU skrev, som du er ansvarlig for å ha skrevet, sånn for å ikke ha noen misforståelser rundt det:

Begrepet "oser faenskap" må leses i sammenheng, og i sammenhengen med en Tinder-flørt/chat er det innenfor rimelighetens grenser å si at man kan lese noe seksuelt ut av uttrykket. Det er på ingen måte et "vilt" sted å finne seksualitet.

Om en derimot tolker at en mann sier "det oser faenskap av det trynet der" om hunden sin som noe seksuelt, ja da vil jeg si man er på ville veier.

Kontekst og sånt vet du. 

 

Ja, jeg veit at jeg skrev det. Jeg mener det er ganske åpenlyst at det ikke betyr at det er vilt å finne seksualitet på tinder. Absolutt alle veit at man finner seksualitet på tinder, så da burde det være lett å forstå at jeg det ikke var det jeg refererte til.

Okei, hvis du mener at det ligger noe seksuelt i å fortelle et menneske at han eller hun har et tryne som oser faenskap, må du nesten forklare hvordan det er det... Tviler på at det finnes damer som føler seg sexy, når de blir fortalt at ansiktet deres oser faenskap, så det er i så fall en ganske dysfunksjonell måte å ordlegge seg på.

Uttrykket betyr forøvrig at man ser rampete ut, og jeg er enig i at det fint kan være en del av en flørt, men jeg greier ikke se at det er en måte å få seg fitte på. Eller tenker du at all flørt er et forsøk på å få sex?

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Yme skrev:

 

Ja, jeg veit at jeg skrev det. Jeg mener det er ganske åpenlyst at det ikke betyr at det er vilt å finne seksualitet på tinder. Absolutt alle veit at man finner seksualitet på tinder, så da burde det være lett å forstå at jeg det ikke var det jeg refererte til.

Okei, hvis du mener at det ligger noe seksuelt i å fortelle et menneske at han eller hun har et tryne som oser faenskap, må du nesten forklare hvordan det er det... Tviler på at det finnes damer som føler seg sexy, når de blir fortalt at ansiktet deres oser faenskap, så det er i så fall en ganske dysfunksjonell måte å ordlegge seg på.

Uttrykket betyr forøvrig at man ser rampete ut, og jeg er enig i at det fint kan være en del av en flørt, men jeg greier ikke se at det er en måte å få seg fitte på. Eller tenker du at all flørt er et forsøk på å få sex?

Altså, er du overrasket over at folk kun er ute etter sex og ikke noe mer på Tinder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, WCKD skrev:

Altså, er du overrasket over at folk kun er ute etter sex og ikke noe mer på Tinder?

 

Igjen, alle veit at det er en drøss med folk som er på tinder utelukkende med det formålet... Det ser ikke ut til at jeg greier å ordlegge meg på en måte som er forståelig for deg, og det er ikke så veldig viktig heller, så jeg tenker jeg legger den død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han sluttet å svare deg TS er nokså forståelig! Du tok ikke humoren hans og humor er for mange ganske viktig i forhold. Han skjønte dere ikke kom til å ha noe kjemi når dere møttes

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...