AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #61 Skrevet 13. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riktig! Så når du skriver at for gutter og menn så vil pupper alltid være likestilt med kjønnsorganet så er det fullstendig feil! Det er avhengig av hva som tilfeldigvis er vanlig i kulturen. Anonymkode: de88c...4e4 Tror det kan bli lenge til vi har en kultur der alle går nakne her til lands, med tanke på at både jenter og gutter ikke engang tør å dusje naken på et treningssenter.. Anonymkode: 6e980...6de
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #62 Skrevet 13. juli 2019 Hva er forskjellen på kvinners brystvorter og menn sine egentlig? Er det like horete når dei viser sine frem? Er så dumt 😆 jeg har ikke brukt bh på flere år. Og jeg nyter det, det gjør sikkert mannfolkene som ser meg ute og 🤫 styggere med bh der stroppene lever sitt eget liv, og dei som bruker for små bh 🤷🏻♀️ Anonymkode: 45001...1c0
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #63 Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på kvinners brystvorter og menn sine egentlig? Er det like horete når dei viser sine frem? Er så dumt 😆 jeg har ikke brukt bh på flere år. Og jeg nyter det, det gjør sikkert mannfolkene som ser meg ute og 🤫 styggere med bh der stroppene lever sitt eget liv, og dei som bruker for små bh 🤷🏻♀️ Anonymkode: 45001...1c0 Pupper er livets frukt, som en vakker struttende blomst i en blomstereng... Mvh hilsen Aune Sand😉 Anonymkode: 6e980...6de 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #64 Skrevet 13. juli 2019 Horete er det absolutt ikke, og folk bør få gå med brystvortene sine på akkurat den måten de selv ønsker. Når det er sagt, så legger jeg merke til det når folk går uten BH, og jeg tenker over at jeg synes det er svært fint på jenter med små bryster, men lite kledelig på jenter med store. Desverre. Anonymkode: 2f97a...48f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #65 Skrevet 14. juli 2019 jeg håper ikke for en kultur rundt dette som i bla USA. 17 år gamle Lizzy gikk uten BH på skolen, da dette ble oppdaget ble hun sendt til helsesøstra på skolen for å få plaster over brystvortene. https://www.cosmopolitan.com/lifestyle/a19721048/lizzy-martinez-bandaids-nipples-braden-river-high-school/ Anonymkode: fbac7...d9d
Gjest Warrior Skrevet 14. juli 2019 #66 Skrevet 14. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Per dags dato går ikke damer rundt i byen med puppene bar, så inntil jeg blir vant med å se nakne kvinner over alt, så blir jeg kåt av det. Nakne pupper minner meg om sex. Så enkelt er det egentlig. Anonymkode: 6e980...6de Hva så? La kvinner gå rundt som de vil. Vil de vise puppene så la de vise puppene. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det kan bli lenge til vi har en kultur der alle går nakne her til lands, med tanke på at både jenter og gutter ikke engang tør å dusje naken på et treningssenter.. Anonymkode: 6e980...6de Ja det er trist. Skjønner meg ikke på folk. Hva som er så fælt med å dusje naken på treningssenter? Det er jo faen meg helt normalt. Kan tenke det er flest jenter og kvinner som ikke tørr. Kropp er ikke noe du skal være flau over.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #67 Skrevet 14. juli 2019 8 minutter siden, Kvelertak skrev: Hva så? La kvinner gå rundt som de vil. Vil de vise puppene så la de vise puppene. Ja det er trist. Skjønner meg ikke på folk. Hva som er så fælt med å dusje naken på treningssenter? Det er jo faen meg helt normalt. Kan tenke det er flest jenter og kvinner som ikke tørr. Kropp er ikke noe du skal være flau over. Sosiale medier er synderen.. Sosiale medier skulle være en bra ting, men nå er det gått så langt at folk får psykiske problemer av det og har sluttet å omgåes mennesker på en normal måte som før i tiden. Bare å slette alle sosiale medier å lev i nuet er mitt råd. Håper flere får opp øynene for det.😊 Anonymkode: 6e980...6de 1
Gjest Warrior Skrevet 14. juli 2019 #68 Skrevet 14. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sosiale medier er synderen.. Sosiale medier skulle være en bra ting, men nå er det gått så langt at folk får psykiske problemer av det og har sluttet å omgåes mennesker på en normal måte som før i tiden. Bare å slette alle sosiale medier å lev i nuet er mitt råd. Håper flere får opp øynene for det.😊 Anonymkode: 6e980...6de Er nok det, men mange viser kropp på sosiale medier og det burde gjort sånn at flere tørr. Elske din egen kropp og gi litt mer faen i hva alle andre mener.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #69 Skrevet 14. juli 2019 1 hour ago, Kvelertak said: Er nok det, men mange viser kropp på sosiale medier og det burde gjort sånn at flere tørr. Elske din egen kropp og gi litt mer faen i hva alle andre mener. Problemet er at når kropp vises på sosiale medier så er det med motivasjonen. "Gi meg likes for hvor seksuelt attraktiv jeg er!". Nakenhet har blitt veldig knyttet opp mot å være seksuelt attraktiv. Det er få bilder av typen. "Det var så varmt i dag at bestemor og barnebarnet tok et nakenbad sammen", "Onkel ble så varm av å sage ved at han kastet alle klærne", "Storfamilien i badstua" eller "Etter treningsturen tok vi et bad sammen". Anonymkode: de88c...4e4
hocane Skrevet 14. juli 2019 #70 Skrevet 14. juli 2019 (endret) Kommer det ikke an på? Kvinner med små pupper har mindre behov for bh, er mindre synlig. Har du svære pupper og ikke bruker bh kommer puppene dine til å dingle opp og ned ved for eksempel trening. Er vel fysisk ubehagagelig og pinlig å bli stirret på. Endret 14. juli 2019 av hocane
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #71 Skrevet 14. juli 2019 49 minutter siden, hocane said: Kommer det ikke an på? Kvinner med små pupper har mindre behov for bh, er mindre synlig. Har du svære pupper og ikke bruker bh kommer puppene dine til å dingle opp og ned ved for eksempel trening. Er vel fysisk ubehagagelig og pinlig å bli stirret på. Fram til 70-tallet brukte kvinner bh etter som det var fornuftig. Det vil si kvinner med store pupper brukte nesten bestandig bh når de var i bevegelse. Damer med normale/små pupper brukte nesten aldri bh, og da kun hvis de skulle bevege seg mye. På stranda når man skulle ligge på ryggen trengte ingen bh. Anonymkode: de88c...4e4
Geojak Skrevet 14. juli 2019 #72 Skrevet 14. juli 2019 Fordi vi ikke er vant til å se nakne bryster rundt omkring, er det ofte litt ekstra spennende når jeg oppdager at kvinner går uten BH. Nå vet jeg de gjør det fordi de synes det er behagelig og ikke for å vise seg frem, men klarer ikke unngå å kaste et ekstra blikk, fordi jeg liker synet, men er rask til å flytte blikket opp til øynene. Å møte blikket hennes forteller meg også straks om det var greit med en ekstra kikk, eller om hun anser meg som en mannsgris kun opptatt av en ting. Beklager til damer som føler seg støtt av det men når dere vise frem noe spennende, som fortsatt er litt skjult, er det utrolig fristende å ta en liten ekstra kikk.... 😊 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå