Gå til innhold

Gå uten BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er derfor det finnes "nippel covers" - h&m og sikkert andre steder som selger bh'er har dem. 

Anonymkode: 36b69...caa

Og jeg som trodde dette var noe rørleggere brukte. Dumme meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Arabella skrev:

Og jeg som trodde dette var noe rørleggere brukte. Dumme meg!

Jadda, vi skjønner at engelske ord irriterer deg - trenger ikke herpe tråder av den grunn. Noen engelske ord er i vanlig bruk også her, du får bare lære deg å leve med det. 

Anonymkode: 36b69...caa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jadda, vi skjønner at engelske ord irriterer deg - trenger ikke herpe tråder av den grunn. Noen engelske ord er i vanlig bruk også her, du får bare lære deg å leve med det. 

Anonymkode: 36b69...caa

Du sier vel "bra" også da, ikke behå (som er forkortelse for bryst/bysteholder. Visste du det?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jadda, vi skjønner at engelske ord irriterer deg - trenger ikke herpe tråder av den grunn. Noen engelske ord er i vanlig bruk også her, du får bare lære deg å leve med det. 

Anonymkode: 36b69...caa

Well, why don’t we just start writing English here. 

Bra for you? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at kvinner bør vise frem de puppene de har. Pupper er deilig og menn liker å se på de. Å se en brystvorte på en pupp kan virkelig magnetisere en mann. Selv hengepupper er fine å se på uten bh. Spesielt er hengepupper nydelige når dama ligger på rygg og brystene sprer seg utover. Og ekstra pirrende når du knuller henne mens de duver frem og tilbake. 

Anonymkode: 31894...f38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg nylig ble ferdig å amme de to små, så var jeg så møkklei BH'er at jeg sluttet å bruke de. Går uten hver dag, befriende! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at kvinner bør vise frem de puppene de har. Pupper er deilig og menn liker å se på de. Å se en brystvorte på en pupp kan virkelig magnetisere en mann. Selv hengepupper er fine å se på uten bh. Spesielt er hengepupper nydelige når dama ligger på rygg og brystene sprer seg utover. Og ekstra pirrende når du knuller henne mens de duver frem og tilbake. 

Anonymkode: 31894...f38

Jeg må nok helle kaldt vann i blodet ditt. Jeg og mange andre går ikke vanligvis uten bh for å friste menn. Vi gjør det for vårt eget velvære.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arabella skrev:

Du sier vel "bra" også da, ikke behå (som er forkortelse for bryst/bysteholder. Visste du det?)

Takk for belæringen. Selvsagt visste jeg det - å ha stor ordrikdom gjør en ikke ignorant. Noen ord og uttrykk finnes det ikke like gode alternativer for på norsk, vi har lånord fra mange språk - og låner også bort ord. Sånn har det alltid vært, og vil det alltid være. Uansett hva din egen preferanse måtte være - så er det bare slitsomt og irriterende med denne stadige terpingen på din egen preferanse i alle tråder. Og strengt tatt er du også off-topic ( ;) )

Anonymkode: 36b69...caa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg må nok helle kaldt vann i blodet ditt. Jeg og mange andre går ikke vanligvis uten bh for å friste menn. Vi gjør det for vårt eget velvære.

Greit nok. Deres velvære. Men gutta kan likevel nyte synet 

Anonymkode: 31894...f38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for belæringen. Selvsagt visste jeg det - å ha stor ordrikdom gjør en ikke ignorant. Noen ord og uttrykk finnes det ikke like gode alternativer for på norsk, vi har lånord fra mange språk - og låner også bort ord. Sånn har det alltid vært, og vil det alltid være. Uansett hva din egen preferanse måtte være - så er det bare slitsomt og irriterende med denne stadige terpingen på din egen preferanse i alle tråder. Og strengt tatt er du også off-topic ( ;) )

Anonymkode: 36b69...caa

Før jeg anstrenger hjernevindingene ekstra her med å svare, vil jeg bare påpeke at jeg ikke skriver i alle tråder. Det har jeg hverken interesse av eller kapasitet til.

Endret av Arabella
Fjernet noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått uten BH i halvannet år, hver dag, og ingen bryr seg! Synes det ser styggere ut med bhstropper på "avveie".

Anonymkode: c7941...9b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stadig uten bh, og opplever ikke noe forskjell. Men nå har jeg ikke så store pupper, og de sitter ganske godt (er 21 år gammel). 

Tror kanskje opplevelsen blir litt vanskeligere dersom du er litt eldre med større pupper 😕  Men for all del, gjør det som føles best!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes at kvinner bør vise frem de puppene de har. Pupper er deilig og menn liker å se på de. Å se en brystvorte på en pupp kan virkelig magnetisere en mann. Selv hengepupper er fine å se på uten bh. Spesielt er hengepupper nydelige når dama ligger på rygg og brystene sprer seg utover. Og ekstra pirrende når du knuller henne mens de duver frem og tilbake. 

Anonymkode: 31894...f38

Hvis damer gjorde mer som du ønsket så hadde det dessverre blitt mindre spennende for deg. Nå forbinder du nakne pupper med sex og det pirrer deg. Hvis alle damer begynte å gå uten bh så vil du raskt erfare at det ikke var et signal om økt seksuell uttelling for deg og du ville bli overrasket over hvor fort det mistet sin magisk spenning. Både når bikinimoten og toppløsmoten var i anmarsj var det mange som trodde strendene ville bli oversvømmet av kåte menn. Det skjedde ikke. Det er også en vanlig erfaring at det er en mindre seksuell stemning på nakenstrender enn tekstilstrender.

Anonymkode: de88c...4e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr lignende å være billig. 

Anonymkode: c18bf...211

Nei det gjør det ikke, det kom en bedre forklaring etter noe innlegg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er tøft, har selv en topp med åpen rygg. Problemet mitt er at jeg har så store pupper at jeg tenker det ser rart ut..😂 er 80 D så de henger jo litt.. blir fort klamt under uten bh..

Anonymkode: 6418a...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke horete om brystvortene vises  så lenge de ikke stikker frem. Jeg går ofte uten BH og bryr meg lite om de stikker litt ut. Jeg har silikon så de henger heldigvis ikke så mye, hadde de gjort det så hadde jeg kanskje ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LiMaSK

Om jeg har klær med åpen rygg, bruker jeg sånn bh som man limer på. Jeg har så små pupper at jeg ikke føler meg vel uten noe som pusher de opp.. uten bh er det nesten helt flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke. Har flere fine topper hvor BH ikke passer inn med antrekket, så da dropper jeg BH. Ingen som bryr seg, og viktigst av alt - jeg bryr meg ikke. Så lenge du har selvtillit så vil ingen legge merke til det :)

Anonymkode: 05964...f56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ofte uten bh hvis det er et plagg som passer til det. Med noen typer plagg blir det veldig åpenbart at man ikke har på bh og da kan det bli mer stirring enn vanlig, og det er helt sikkert noen som mener det er horete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...