Gå til innhold

Gå uten BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nipple covers eller sportsteip - dersom det er sjangs for at de skal synes om jeg bøyer meg/har en utfordrende overdel på. Go for it :)

Anonymkode: 50049...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎24‎.‎07‎.‎2018 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Takk for belæringen. Selvsagt visste jeg det - å ha stor ordrikdom gjør en ikke ignorant. Noen ord og uttrykk finnes det ikke like gode alternativer for på norsk, vi har lånord fra mange språk - og låner også bort ord. Sånn har det alltid vært, og vil det alltid være. Uansett hva din egen preferanse måtte være - så er det bare slitsomt og irriterende med denne stadige terpingen på din egen preferanse i alle tråder. Og strengt tatt er du også off-topic ( ;) )

Anonymkode: 36b69...caa

Ikke ta deg nær av dette du Arabella. Synest det er flott med litt voksne kvinner her som motvekt til alt det hjernedøde tenåringsfjaset som florerer her inne, og holder på å overta forrumet helt. Er det rart brukere forsvinner.

Stå på du !    Flott kvinne, hilsen fra en Mann.   :blomst:

Anonymkode: 05dd5...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta deg nær av dette du Arabella. Synest det er flott med litt voksne kvinner her som motvekt til alt det hjernedøde tenåringsfjaset som florerer her inne, og holder på å overta forrumet helt. Er det rart brukere forsvinner.

Stå på du !    Flott kvinne, hilsen fra en Mann.   :blomst:

Anonymkode: 05dd5...bff

Tusen takk for gode ord! :hug: Jeg er sikkert både off topic og out of date i fleres øyne her. Men jeg har vært på KG siden 2005, så jeg tror jeg trenger sakte nedtrapping før jeg forsvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Arabella skrev:

Tusen takk for gode ord! :hug: Jeg er sikkert både off topic og out of date i fleres øyne her. Men jeg har vært på KG siden 2005, så jeg tror jeg trenger sakte nedtrapping før jeg forsvinner.

Du  skal vel da ingen steder du @Arabella.... det er jo ofte du som lager litt liv i en ellers grå og kjedelig og x antall ganger tatt opp tråder her.

Klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bjone skrev:

Du  skal vel da ingen steder du @Arabella.... det er jo ofte du som lager litt liv i en ellers grå og kjedelig og x antall ganger tatt opp tråder her.

Klem

Du er da god, Bjone! :kyss2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe feil med det, bare ikke vær for streng mot 13-17 år gamle gutter som ikke løfter blikket med en gang om brystvortene dine blir stive og du har god utringning, de objektinfiserer deg ikke, de er bare ekstremt kåte, hormonelle og ønsker at de kunne suge på bryster igjen 😛 

Anonymkode: 1ee98...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

På 24.7.2018 den 19.50, Arabella skrev:

Jeg må nok helle kaldt vann i blodet ditt. Jeg og mange andre går ikke vanligvis uten bh for å friste menn. Vi gjør det for vårt eget velvære.

går du uten bh 24 timer i døgnet? er det fordi brystene dine er store?

Anonymkode: b1633...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som går på treningssenter uten bh?

Anonymkode: de88c...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hvorfor må kvinners brystvorter skjules egentlig? Kjør på uten bh uansett hvor du er sier nå jeg. Ingenting horete med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten man vil det er og vil alltid pupper være likestilt med et kjønnsorgan for gutter og menn. Jo flere som viser puppene sine jo bedre.😂

Anonymkode: 6e980...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2018 den 17.40, Arabella skrev:

Takk!

går du med eller uten bh? hvor fri er du ved det?

Anonymkode: b1633...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg at kvinner går toppløs når vi er sammen for hyggelig måltid på terrassen. 

Anonymkode: b1633...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabokjerringa

Hvis jeg hadde hatt litt mer struttende pupper så skulle jeg gått uten bh også. Du får kjøpt sånn niplecover på alle butikker som selger undertøy, så synes de ihvertfall litt mindre, hvis du synes det er ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/24/2018 at 4:27 PM, Peanut said:

Jeg går selv uten bh med brystvortene synlig under. Merker ikke at folk bryr seg jeg  ^^, 

(Nipler må jo være noe ubehagelig siden de som regel er laget av stål :blink: Hadde man hatt det så er det jo ikke rart i om folk hadde glodd  :3 

 

Oi, du går med halvgjennomsiktige sommerkjoler (ref tråd tidligere i dag) og brystvortene synlig? 

Anonymkode: d9ce7...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Oi, du går med halvgjennomsiktige sommerkjoler (ref tråd tidligere i dag) og brystvortene synlig? 

Anonymkode: d9ce7...40f

Halvgjennomsiktige sommerkjoler uten truse under*

Anonymkode: d9ce7...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Enten man vil det er og vil alltid pupper være likestilt med et kjønnsorgan for gutter og menn. Jo flere som viser puppene sine jo bedre.😂

Anonymkode: 6e980...6de

Fullstendig feil! Du er så hjernevasket av din egen kultur at du evner ikke å se at du ville tenkt og følt annerledes hvis du levde i en annen kultur. Hvis kvinner rundt deg begynte å gå toppløse i stort antall ville det ikke ta lang tid før det ble ganske så lite opphissende for deg. (Og det betyr ikke at du ville ha noe mindre glede av puppene når du faktisk hadde sex. Naturister har f.eks. ikke noe mindre glede av sex enn andre.)

Anonymkode: de88c...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du går med halvgjennomsiktige sommerkjoler (ref tråd tidligere i dag) og brystvortene synlig? 

Anonymkode: d9ce7...40f

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halvgjennomsiktige sommerkjoler uten truse under*

Anonymkode: d9ce7...40f

Ja? :blink: Jeg er den som vet jeg gjør det. Har aldri sett noen har sett eller har brydd seg. 

Linkjoler er det jeg som oftest går med :sleep:

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig feil! Du er så hjernevasket av din egen kultur at du evner ikke å se at du ville tenkt og følt annerledes hvis du levde i en annen kultur. Hvis kvinner rundt deg begynte å gå toppløse i stort antall ville det ikke ta lang tid før det ble ganske så lite opphissende for deg. (Og det betyr ikke at du ville ha noe mindre glede av puppene når du faktisk hadde sex. Naturister har f.eks. ikke noe mindre glede av sex enn andre.)

Anonymkode: de88c...4e4

Per dags dato går ikke damer rundt i byen med puppene bar, så inntil jeg blir vant med å se nakne kvinner over alt, så blir jeg kåt av det. Nakne pupper minner meg om sex. Så enkelt er det egentlig.

Anonymkode: 6e980...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Per dags dato går ikke damer rundt i byen med puppene bar, så inntil jeg blir vant med å se nakne kvinner over alt, så blir jeg kåt av det. Nakne pupper minner meg om sex. Så enkelt er det egentlig.

Anonymkode: 6e980...6de

Riktig! Så når du skriver at for gutter og menn så vil pupper alltid være likestilt med kjønnsorganet så er det fullstendig feil! Det er avhengig av hva som tilfeldigvis er vanlig i kulturen.

Anonymkode: de88c...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper ofte å bruke BH selv om jeg har størrelse 80G, jeg bruker hvit t-skjorte eller pastellfarger. Det eneste er at puppene beveger seg litt mye så jeg må bevege meg litt rolig. Jeg er litt redd for at brystvortene skal synes litt for mye om det er kaldt. Jeg har ikke fått noen negative reaksjoner bortsett fra for noen år siden skulle jeg hjelpe til å servere hvor ei litt eldre dame spurte meg hvorfor jeg gikk med "puppene løse". Ellers synes jeg alle uansett alder og størrelse må få slippe å bruke BH om de ønsker.

Anonymkode: fbac7...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...