Gå til innhold

Gå uten BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mange fine overdeler med åpen rygg, og ønsker å bruke disse uten BH under ved diverse anledninger, slik som på fest og date osv. Fordi det er behagelig å gå uten BH, det er ekstremt varmt ute for tiden, og fordi why not, når overdelene har åpen rygg. Det jeg lurer på er om det vil bli sett på som "horete" å strutte med niplene synlig under toppen? 

Anonymkode: fa452...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peanut

Jeg går selv uten bh med brystvortene synlig under. Merker ikke at folk bryr seg jeg  ^^, 

(Nipler må jo være noe ubehagelig siden de som regel er laget av stål :blink: Hadde man hatt det så er det jo ikke rart i om folk hadde glodd  :3 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg tacky uten bh. Men jeg bryr meg svært lite om hva andre gjør 😛 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange fine overdeler med åpen rygg, og ønsker å bruke disse uten BH under ved diverse anledninger, slik som på fest og date osv. Fordi det er behagelig å gå uten BH, det er ekstremt varmt ute for tiden, og fordi why not, når overdelene har åpen rygg. Det jeg lurer på er om det vil bli sett på som "horete" å strutte med niplene synlig under toppen? 

Anonymkode: fa452...269

Jeg går aldri med BH. Brystvortene (ikke nipler) vises jo igjennom tynne klær, men det bryr jeg meg fint lite om. Det er IKKE horete😉

Endret av Kay Parker
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både damer og menn har da brystvorter. Så hvorfor er det akkurat brystvortene som er så ille å vise?

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt klart gjort det hvis det ikke hadde vært for henge puppene og nipplene peker ned. :(

Anonymkode: 75ffc...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

horete" å strutte med niplene synlig under toppen

De fleste horer jeg har sett bruker enten en sexy bh, eller viser fram puppene helt. 

Anonymkode: 0ccc6...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg føler meg tacky uten bh. Men jeg bryr meg svært lite om hva andre gjør 😛 

Hva betyr det på norsk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det ser som regel veldig pent ut å ikke bruke BH.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er fint kommer helt an på hvilken bryststørrelse du har :) Jeg synes ikke at det er tacky, men jeg synes ikke at det er spesielt pent med store pupper eller hengepupper uten noe støtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr det på norsk?

Hadde jeg hatt det norske ordet, hadde jeg brukt det. Dysleksien min slår inn, og engelske ord dukker opp lettere :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tibbie skrev:

Om det er fint kommer helt an på hvilken bryststørrelse du har :) Jeg synes ikke at det er tacky, men jeg synes ikke at det er spesielt pent med store pupper eller hengepupper uten noe støtte.

Jeg har store pupper med litt heng som er veldig vanlig for store pupper,. Jeg ser ikke problemet eller hvorfor det skal være noe mindre pent enn med små pupper. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hadde jeg hatt det norske ordet, hadde jeg brukt det. Dysleksien min slår inn, og engelske ord dukker opp lettere :P

Tull!

Anonymkode: d2cba...697

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Hadde jeg hatt det norske ordet, hadde jeg brukt det. Dysleksien min slår inn, og engelske ord dukker opp lettere :P

Du og alle andre norske lærte vel morsmålet før dere fikk engelsk på skolen. Heldigvis har jeg ordbøker.

Du skriver veldig bra, forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Du og alle andre norske lærte vel morsmålet før dere fikk engelsk på skolen. Heldigvis har jeg ordbøker.

Du skriver veldig bra, forresten.

Jeg gjorde det, og likevel er det engelsk som sitter bedre, siden det er det jeg leser mest ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er derfor det finnes "nippel covers" - h&m og sikkert andre steder som selger bh'er har dem. 

Anonymkode: 36b69...caa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Hva betyr det på norsk?

Betyr lignende å være billig. 

Anonymkode: c18bf...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SlemUlv skrev:

Jeg gjorde det, og likevel er det engelsk som sitter bedre, siden det er det jeg leser mest ;) 

Ikke tenk på det 😊 Jeg skriver og leser mest Engelsk. Og har store konsentrasjon problemer og bruker også mye engelsk siden det er min hverdag. Begynner faktisk slite med hva visse ord er på norsk. Men igjen så er det konsentrasjonen så er lettere å bruke det man er vandt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...