Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Slimhinna er for tynn, så progynova blir økt og ny kontroll til fredag🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, bondekone skrev:

Slimhinna er for tynn, så progynova blir økt og ny kontroll til fredag🙄

Ååh 😕 Hvor mange mm var den? Hvor mange mm må den minst være? Og hva slags dosering har du hatt på progynova? 😬 Litt skeptisk selv at den skal bli for tynn hos meg også når de «slår ut» eggene som frigjør østrogen som alltid har gjort slimhinne tykk nok hos meg... Alle disse eggene hos meg har gitt nok østrogen til sammen, så det har aldri vært noe problem før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ååh 😕 Hvor mange mm var den? Hvor mange mm må den minst være? Og hva slags dosering har du hatt på progynova? 😬 Litt skeptisk selv at den skal bli for tynn hos meg også når de «slår ut» eggene som frigjør østrogen som alltid har gjort slimhinne tykk nok hos meg... Alle disse eggene hos meg har gitt nok østrogen til sammen, så det har aldri vært noe problem før...

Den var på 7 mm, så tror egentlig ikke det var så galt. Leser så mye forskjellig, men tror den bør være 8-9 iallfall?🤔 jeg har jo egentøig hatt noe tynn slimhinne hele tiden, så var ikke så overasket over at det var det nå og. Jeg går på 2 +1 tbl (6mg) med progynova. Skal øke til 2+2 nå☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Den var på 7 mm, så tror egentlig ikke det var så galt. Leser så mye forskjellig, men tror den bør være 8-9 iallfall?🤔 jeg har jo egentøig hatt noe tynn slimhinne hele tiden, så var ikke så overasket over at det var det nå og. Jeg går på 2 +1 tbl (6mg) med progynova. Skal øke til 2+2 nå☺

Tror ikke 7 mm er så galt nei, medicus skriver på sine sider at de ønsker 7 mm eller tykkere slimhinne.. Så er nok litt forskjellig mellom hvert enkelt klinikk/sykehus. 

Jeg skal ha 2 mg tre ganger daglig, så døgndosen blir det samme som hos deg da :)  Håper du responderer godt på økningen da, så slimhinnen er fin på fredag :) Så da blir det vel innsett neste uke da hvis alt går etter planen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Tror ikke 7 mm er så galt nei, medicus skriver på sine sider at de ønsker 7 mm eller tykkere slimhinne.. Så er nok litt forskjellig mellom hvert enkelt klinikk/sykehus. 

Jeg skal ha 2 mg tre ganger daglig, så døgndosen blir det samme som hos deg da :)  Håper du responderer godt på økningen da, så slimhinnen er fin på fredag :) Så da blir det vel innsett neste uke da hvis alt går etter planen? 😊

Ja, har og lest at mange godkjenner 7 mm, men porsgrunn er vist en av de strenge på det. Så da regner jeg med innsett blir ila neste uke☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bondekone skrev:

Ja, har og lest at mange godkjenner 7 mm, men porsgrunn er vist en av de strenge på det. Så da regner jeg med innsett blir ila neste uke☺ 

Det blir spennende da 👏😊 Nedtelling for fullt til at du skal bli en ruger du også 😊 Så kommer jeg etter deg om 2-3 uker 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, bondekone said:

Ja, har og lest at mange godkjenner 7 mm, men porsgrunn er vist en av de strenge på det. Så da regner jeg med innsett blir ila neste uke☺ 

Tror de sier 8-9 på riksen så ikke helt unormalt men kjedelig å vente lenger da. Du skal nok se den kommer seg til neste UL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wiley skrev:

Tror de sier 8-9 på riksen så ikke helt unormalt men kjedelig å vente lenger da. Du skal nok se den kommer seg til neste UL!

Ja, satser på det! Så lenge vi får innsett før påske så er jeg fornøyd☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det blir litt mer ventetid, men du får tenke på at det gir bedre vekstforhold for det dyrebare embryoet 💗 Men før påske måååå skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det blir spennende da 👏😊 Nedtelling for fullt til at du skal bli en ruger du også 😊 Så kommer jeg etter deg om 2-3 uker 👏

Ja, virkelig nedtelling nå! Blir spennende å se hvor fort du er i gang!

 

44 minutter siden, prøverpåny skrev:

Så kjedelig at det blir litt mer ventetid, men du får tenke på at det gir bedre vekstforhold for det dyrebare embryoet 💗 Men før påske måååå skje!

Ja, det er jo egentlig ikke så veldig mye ekstra ventetid, jeg må jo beregne det🙈 men for slike utålmodige sjeler som meg er det ikke alltid lett😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Ja, virkelig nedtelling nå! Blir spennende å se hvor fort du er i gang!

Begynner med primolut neste uke, så er det å forvente at det kommer en blødning påskehelgen, så kanskje ultralyd en gang i løpet av de siste dagene i april og innsett kaaaanskje andre uken i mai? Kanskje kanskje! Hvis alt går etter planen 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Begynner med primolut neste uke, så er det å forvente at det kommer en blødning påskehelgen, så kanskje ultralyd en gang i løpet av de siste dagene i april og innsett kaaaanskje andre uken i mai? Kanskje kanskje! Hvis alt går etter planen 🤞🏻 

Får satse på at de neste dagene går kjempefort, så er du plutselig i gang🙏💪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper slimhinnen blir bedre, jeg slet også med å få den tykk nok med progynova og på neste fryseforsøket brukte jeg estradot plaster isteden. Det funket bedre! Fikk faktisk mye bedre slimhinnetykkelse ved fryseforsøk i helt naturlig syklus, uten medisiner, enn med progynova! Så du er ikke alene om å respondere litt dårlig på den, altså. Satser på at doseøkningen gjør susen, så du er klar til innsett snart 🤞🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Waldfee skrev:

Hei, håper slimhinnen blir bedre, jeg slet også med å få den tykk nok med progynova og på neste fryseforsøket brukte jeg estradot plaster isteden. Det funket bedre! Fikk faktisk mye bedre slimhinnetykkelse ved fryseforsøk i helt naturlig syklus, uten medisiner, enn med progynova! Så du er ikke alene om å respondere litt dårlig på den, altså. Satser på at doseøkningen gjør susen, så du er klar til innsett snart 🤞🤞😊

Takk! Veldig fint å høre andres erfaringer på det. 👍 jeg har hatt noe tynn slimhinne i naturlig syklus og (mener den har vært 7 mm rett før EL) så det er vel ikke noe rart at det trengte litt ekstra hjelp☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, bondekone skrev:

Takk! Veldig fint å høre andres erfaringer på det. 👍 jeg har hatt noe tynn slimhinne i naturlig syklus og (mener den har vært 7 mm rett før EL) så det er vel ikke noe rart at det trengte litt ekstra hjelp☺

Skjønner 👍 Ja, fint å snakke med andre som går gjennom det samme! Satser på den blir tykk og fin nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny undersøkelse i dag viste at slimhinna ikke var veldig mye større (8 mm), men innsettet blir gjennomført til torsdag likevel☺ lutinus fra og med i morgen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for innsett på tirsdag 👏 Lutinus er noen ordentlig gris, men verdt det hvis dere lykkes selvsagt 😊👏

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Avalon skrev:

Woho! Krysser fingre!! Lutinus er gøy :fnise:

 

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for innsett på tirsdag 👏 Lutinus er noen ordentlig gris, men verdt det hvis dere lykkes selvsagt 😊👏

Kjenner jeg gruer meg skikkelig til den lutinusen, og til at jeg forhåpentligvis må holde ut med den i de neste 10 ukene🙄😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bondekone skrev:

 

Kjenner jeg gruer meg skikkelig til den lutinusen, og til at jeg forhåpentligvis må holde ut med den i de neste 10 ukene🙄😁

Progesterontilskuddet er en ganske kjip «hake» med fryseforsøk 😬🤨 Jeg skal begynne på på Cyclogest, spent på hvordan den er sammenlignet med lutinus 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...