bondekone Skrevet 17. november 2018 Forfatter #281 Del Skrevet 17. november 2018 For en lykke, i dag begynte jeg å spotte😀 ser ut til at mens ble en uke forsinket da, DPO 20. Blir spennende å se hvordab EL blir nå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. november 2018 #282 Del Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, bondekone skrev: For en lykke, i dag begynte jeg å spotte😀 ser ut til at mens ble en uke forsinket da, DPO 20. Blir spennende å se hvordab EL blir nå! Så bra! Godt å begynne med ny syklus 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 19. november 2018 #283 Del Skrevet 19. november 2018 Er du i gang med TR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. november 2018 Forfatter #284 Del Skrevet 19. november 2018 13 minutter siden, Atziri skrev: Er du i gang med TR? Ja! Kom for fullt i går, og tempfall i dag. Så er nå på cd 2. Er ca 11 dpo når vi skal ha timen, så da regner jeg med jeg tar test i forkant av timen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 19. november 2018 #285 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) 13 minutter siden, bondekone skrev: Ja! Kom for fullt i går, og tempfall i dag. Så er nå på cd 2. Er ca 11 dpo når vi skal ha timen, så da regner jeg med jeg tar test i forkant av timen og. Lykke til med neste syklus og timen! Er det da snakk om prøverør eller flere runder med letrozol eller pergo? Edit: Ser nå at pergo faktisk er trukket fra markedet Og letrozol vil du kanskje ikke gå på igjen? Endret 19. november 2018 av Atziri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. november 2018 Forfatter #286 Del Skrevet 19. november 2018 8 minutter siden, Atziri skrev: Lykke til med neste syklus og timen! Er det da snakk om prøverør eller flere runder med letrozol eller pergo? Edit: Ser nå at pergo faktisk er trukket fra markedet Og letrozol vil du kanskje ikke gå på igjen? Jøss, er det trukket faktisk! Hvorfor det? Gynekologen mente det ble snakk om prøverør ganske kjapt, siden jeg hadde så dårlig effekt av letrozol. Til vanlig prøver man noen runder med medisiner først, men nå har jeg jo prøvd det. Tror ikke det er så mye annet å prøve ut. Tenkte å høre om det er verdt å ta en lapraskopi (?), men ellers ser jeg for meg at vi går mot prøverør😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 19. november 2018 #287 Del Skrevet 19. november 2018 4 minutter siden, bondekone skrev: Jøss, er det trukket faktisk! Hvorfor det? Gynekologen mente det ble snakk om prøverør ganske kjapt, siden jeg hadde så dårlig effekt av letrozol. Til vanlig prøver man noen runder med medisiner først, men nå har jeg jo prøvd det. Tror ikke det er så mye annet å prøve ut. Tenkte å høre om det er verdt å ta en lapraskopi (?), men ellers ser jeg for meg at vi går mot prøverør😱 Sto at det blant annet var pågrunn av tekniske problemer i produksjonen... Håper dere kommer kjapt i gang med prøverør og lykkes med det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. november 2018 Forfatter #288 Del Skrevet 19. november 2018 48 minutter siden, Atziri skrev: Sto at det blant annet var pågrunn av tekniske problemer i produksjonen... Håper dere kommer kjapt i gang med prøverør og lykkes med det ❤️ Takk🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 23. november 2018 #289 Del Skrevet 23. november 2018 Så spennende med samtale i starten av desember, vi skal inn 18. desember 😄 Hva tenker du om IVF? Blir spennende å se hvor kjapt dere blir satt i gang 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 23. november 2018 Forfatter #290 Del Skrevet 23. november 2018 17 minutter siden, Nikketutta skrev: Så spennende med samtale i starten av desember, vi skal inn 18. desember 😄 Hva tenker du om IVF? Blir spennende å se hvor kjapt dere blir satt i gang 😄 Oi, spennende! Du, det er egentlig veldig greit. Tenker det blir tøft, men samtidig tror jeg det er tøffere å fortsette slik vi gjør nå; å bli skuffa måned etter måned... veldig spent på hva de sier! Hvordan er det for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. november 2018 Forfatter #291 Del Skrevet 24. november 2018 cd 7 Ikke så mye interesant som skjer i disse dagene, men jeg har selvsagt blitt skikkelig forkjølet.🙄 og alt jeg tenker på er at jeg må bli frisk så vi rekker EL🙈 lenge leve prøveboble ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 24. november 2018 #292 Del Skrevet 24. november 2018 Lange dager i starten av syklusen! Kan jeg spørre hvilken dag i syklusen du begynte på letrozol sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. november 2018 Forfatter #293 Del Skrevet 24. november 2018 11 minutter siden, Atziri skrev: Lange dager i starten av syklusen! Kan jeg spørre hvilken dag i syklusen du begynte på letrozol sist? Jeg brukte letrozol dag 3-7 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 25. november 2018 #294 Del Skrevet 25. november 2018 På 23.11.2018 den 21.20, bondekone skrev: Oi, spennende! Du, det er egentlig veldig greit. Tenker det blir tøft, men samtidig tror jeg det er tøffere å fortsette slik vi gjør nå; å bli skuffa måned etter måned... veldig spent på hva de sier! Hvordan er det for deg da? De samme tankene har jeg og nå får vi faktisk hjelp 😊 Det har tydeligvis hjulpet med kroppen min, for andre måneden på rad har jeg fått mensen og den har de siste 2 årene vært veldig ustabil med sykluser på rundt 45-80 dager 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 25. november 2018 Forfatter #295 Del Skrevet 25. november 2018 49 minutter siden, Nikketutta skrev: De samme tankene har jeg og nå får vi faktisk hjelp 😊 Det har tydeligvis hjulpet med kroppen min, for andre måneden på rad har jeg fått mensen og den har de siste 2 årene vært veldig ustabil med sykluser på rundt 45-80 dager 🤭 Får du medisiner nå før dere eventuelt skal ha Ivf? Hva slags medisiner? Utrolig kjedelig med ustabile sykluser,men fantastisk om det finnes noe som.kan hjelpe😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 25. november 2018 #296 Del Skrevet 25. november 2018 7 timer siden, bondekone skrev: Får du medisiner nå før dere eventuelt skal ha Ivf? Hva slags medisiner? Utrolig kjedelig med ustabile sykluser,men fantastisk om det finnes noe som.kan hjelpe😊 Nei, ingen medisiner. Er vel bare kroppen som har funnet "roen" og stabiliserer seg selv 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. november 2018 Forfatter #297 Del Skrevet 26. november 2018 7 timer siden, Nikketutta skrev: Nei, ingen medisiner. Er vel bare kroppen som har funnet "roen" og stabiliserer seg selv 🤭 Ok! Det er jo veldig bra i seg selv da😊 krysser fingrene for at dere lykkes, med eller uten hjelp😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. november 2018 Forfatter #298 Del Skrevet 29. november 2018 cd 12 lite oppdateringer denne runda, rett og slett fordi vi er syke begge to. Enda ikke hatt EL, men tror det skjer de nærmeste dagene. Men det hjelper meg fint lite når det ikke har blitt noe aksjer🙈 så håpet er at EL er sen og vi rekker å bli friske før den tid. Om ikke får vi hoppe over denne syklusen, rett og slett. Og ellers må jeg bare rose sjefen min. Jeg studerer, og får permisjon når det krasjer med studiet. Til nå har jeg ikke fått permisjon når jeg jobber kveld, men hele neste år har jeg fått det. Spurte om det var korrekt, noe det var, og noe hun gjorde så det ikke skulle bli for mye på meg fremover mtp alt dette❤ fantastisk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #299 Del Skrevet 1. desember 2018 I går fikk jeg intense smerter i underlivet. Kjennes som luftsmerter, bare «inni der». Såpass vondt at det er umulig å ignorere det, noen ganger har jeg blitt helt utslått. Har hatt det en del ganger, og relaterer det til eggløsningssmerter, så antok eggløsning var i går. Når jeg tenker etter har jeg ofte vondt rundt eggløsning (annenhver gang?), varer stort sett noen timer, i tillegg til at det er vondt med sex i den tiden (ikke alle stillinger, men de fleste). Har noen samme erfaring? Kan dette være noe tegn på f.eks endometriose? Tempen gikk forøvrig ikke opp, så mulig det ikke var akkurat eggløsning, men noe i forkant. Regner med tempen går opp i morgen. Hatt den mest tydelige EL-utfloden jeg har hatt, så det er iallefall tida. Iallefall ble det en runde med forkjøla-sex i går, så vi er iallfall innafor denne PP og, selv om det ikke ble helt store innsatsen.(hurra for snufsing og snørring underveis😂🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #300 Del Skrevet 2. desember 2018 I går fikk jeg helt hinsides vondt igjen😕 vi hadde sex, og etter det var det helt intenst. All bevegelse gjorde det værre. Kjentes ut som luftsmerter, bare mye værre. Følte som om det var noe som kom til å sprekke. Ble så vondt at jeg ikke fikk sove, og tok meg en paracet. Kjente da på livmorhalsen, og det var uten tvil den som gav smertene. All berøring var kjempevond, og det kjentes nesten som den «satt fast»? Noen som har opplevd lignende? Iallefall, rakk en runde i går og, tempen stiger sakte oppover nå. Littt usikker på nøyaktig dag for EL, men tipper det skjedde i går. Er iallfall 1 dpo i dag, og vil være 9 dpo når vi skal ha timen. Kommer derfor ikke til å teste meg før timen, og vil heller prøve å vente til IKM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå