Metzili Skrevet 20. februar 2019 #521 Del Skrevet 20. februar 2019 3 minutter siden, bondekone said: 6 egg er fryst ned🐣🐣 men må vente en syklus likevel for innsett. oii såå bra! Det blir spennende med innsett 😄 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 20. februar 2019 #522 Del Skrevet 20. februar 2019 6 minutter siden, bondekone skrev: 6 egg er fryst ned🐣🐣 men må vente en syklus likevel for innsett. Superbra!! 6 av 7 befruktet fryst er jo utrolig uttelling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. februar 2019 #523 Del Skrevet 20. februar 2019 Hurra for 6 egg på frys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 20. februar 2019 #524 Del Skrevet 20. februar 2019 Hurra for seks eskimoer 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #525 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) 8 timer siden, Metzili skrev: oii såå bra! Det blir spennende med innsett 😄 Krysser fingrene for deg! Takk! Ja, litt leit at det ikke ble denne runda likevel (de gav ikke noe grunn for det🤔), siden neste runde kan bety termin på julaften😂 jaja, like ønsket uansett hvilken dag den kommer. 8 timer siden, prøverpåny skrev: Superbra!! 6 av 7 befruktet fryst er jo utrolig uttelling.. Ja, de var veldig fornøyde med det! Jeg og forsåvidt, jeg begynte nesten å grine🙈 var i praksis på pauserommet, og måtte snakke litt i koder siden det var folk overalt.😂 så sleit veldig med å holde meg fattet etter den samtalen😁 8 timer siden, lillemeg90 skrev: Hurra for 6 egg på frys 4 timer siden, Patriotpaula skrev: Hurra for seks eskimoer 🙏 Jippi❤ syns det er så sprøtt å tenke på at det ligger 6 potensielle barn, på FRYS liksom. Alt som går ann å gjøre! Endret 20. februar 2019 av bondekone 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. februar 2019 #526 Del Skrevet 20. februar 2019 Ja, det er ganske sykt egentlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. februar 2019 #527 Del Skrevet 21. februar 2019 Wow!!!!!! 6 egg!!!! Det er kjempe bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 21. februar 2019 #528 Del Skrevet 21. februar 2019 Åååå så kjekt! Grattis med 6!!!! På frys. Du er heldig❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #529 Del Skrevet 21. februar 2019 18 timer siden, Avalon skrev: Wow!!!!!! 6 egg!!!! Det er kjempe bra! 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: Åååå så kjekt! Grattis med 6!!!! På frys. Du er heldig❤️ Ja, føler meg kjempeheldig❤ føler det gir en god sjangs for å lykke til slutt i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #530 Del Skrevet 22. februar 2019 Nå har vi fått beskjed om at i neste syklus skal jeg ta progynova fra dag 1, veldig spent på det! Måtte denne syklusen gå fort🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 22. februar 2019 #531 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvor lenge er det igjen til neste syklus? Dette blir så spennende! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. februar 2019 #532 Del Skrevet 22. februar 2019 Føler med deg på ventetid 😬 Tiden går jo tidvis sååå sakte i disse prøveperiodene! 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #533 Del Skrevet 22. februar 2019 23 minutter siden, Irisiri skrev: Hvor lenge er det igjen til neste syklus? Dette blir så spennende! 😊 Er på cd 4 nå, og pleier å ha rundt 26 dagers sykluser, så er ei stund igjen😛 16 minutter siden, Patriotpaula skrev: Føler med deg på ventetid 😬 Tiden går jo tidvis sååå sakte i disse prøveperiodene! 🤨 Ja himmel, man lærer seg tolmodighet iallefall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 22. februar 2019 #534 Del Skrevet 22. februar 2019 25 minutter siden, bondekone skrev: Er på cd 4 nå, og pleier å ha rundt 26 dagers sykluser, så er ei stund igjen😛 Ja himmel, man lærer seg tolmodighet iallefall! Åja, det har ikke gått lenger tid nei🤪 Men da håper jeg de 22 neste dagene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #535 Del Skrevet 24. februar 2019 Halveis på fragmimsprøytene, og har ikke mer plass til å stikke på magen nesten🙈 full av blåmerker og kjempeøm! Klarer ikke å ha stramme bukser på, siden det klemmer rett på stikkene. Ser jo ikke ut😂🙈 gleder meg til å bli ferdig med sprøyter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. februar 2019 #536 Del Skrevet 24. februar 2019 Nei uff da 😬 Ei jeg kjenner ble overstimulert, problemene kom da hun måtte begynne med klexane - da kom det veldig mange blåmerker og ømhet 🙈 Når settes siste sprøyte med Fragmin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #537 Del Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, Patriotpaula skrev: Nei uff da 😬 Ei jeg kjenner ble overstimulert, problemene kom da hun måtte begynne med klexane - da kom det veldig mange blåmerker og ømhet 🙈 Når settes siste sprøyte med Fragmin? Ja, jeg har jo kjent relativt lite til hele stinuleringen🙈 skal sies at jeg nå merker at jeg var nok mer sliten og oppblåst enn jeg innså da, men likevel. Nå er det bare direkte vondt🙄 skal stå på det i til sammen 20 dager, så 10 dager igjen☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 24. februar 2019 #538 Del Skrevet 24. februar 2019 Uff kjedelig... men hang in there!!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. februar 2019 #539 Del Skrevet 24. februar 2019 Du er i hvertfall halveis 🙈 det kan også settes i låret om du trenger mer plass 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #540 Del Skrevet 24. februar 2019 7 minutter siden, lillemeg90 skrev: Du er i hvertfall halveis 🙈 det kan også settes i låret om du trenger mer plass 😊 Ja, men det høres virkelig bare ille ut🙈 men spørs om det må til ettervært, men har enda litt mer plass😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå