Avalon Skrevet 16. februar 2019 #501 Del Skrevet 16. februar 2019 Grattis med overstått uttak!! Håper på gullegg blant de 7! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #502 Del Skrevet 16. februar 2019 7 timer siden, Patriotpaula skrev: Hvordan gjøres egentlig et fryseforsøk? Med du gå på noen medikamenter da også (med unntak av blodfortynnende)? Eller hvordan fungerer det? 😊 Tror det er litt forskjellig. Enten naturlig syklus, hvor innsett beregnes etter eggløsning (og eggløsningstester), eller styrt vha f.eks letrozol. Vil tippe jeg skaø ha naturlig syklus, men får vite mer når jeg får mens igjen. Innsett blir altså allerede neste syklus☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #503 Del Skrevet 16. februar 2019 6 timer siden, Avalon skrev: Grattis med overstått uttak!! Håper på gullegg blant de 7! Takk for det☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 16. februar 2019 #504 Del Skrevet 16. februar 2019 17 timer siden, bondekone skrev: Ja, syv er jo egentlig en del altså, men når man tenker på hvor mange som kom ut, gadd jeg håpt på flere... så håper bare det er kvalitet i de 7! Blir spennende med uttaket ditt! Håper du får innsett og☺ Det håper jeg og! Setter EL-sprøyte i kveld, da er jeg endelig ferdig med den fæle nesesprayen også.. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 17. februar 2019 #505 Del Skrevet 17. februar 2019 Shit så mange egg.. forstår godt at det gjorde vondt. Selv om drt bare var 1/4 som ble befruktet så er 7 befruktet av en runde bra da så grattis🥳 krysser fingrene for at de er av god kvalitet og blir fine blastoer❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #506 Del Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: Shit så mange egg.. forstår godt at det gjorde vondt. Selv om drt bare var 1/4 som ble befruktet så er 7 befruktet av en runde bra da så grattis🥳 krysser fingrene for at de er av god kvalitet og blir fine blastoer❤️ Takk☺ ja, jeg er veldig spent på resultatet ift blastoer altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. februar 2019 #507 Del Skrevet 18. februar 2019 Hvordan er formen bondekone? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #508 Del Skrevet 18. februar 2019 56 minutter siden, Patriotpaula skrev: Hvordan er formen bondekone? ❤️ Skremmende god😛 tenker egentlig å avbryte sykemeldingen å begynne på jobb igjen. Merker ingenting til uttak lengre. Nå er jeg bare veldig øm i puppene og masse kviser, og det tyder vel bare på hormoner på tur🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. februar 2019 #509 Del Skrevet 18. februar 2019 11 minutter siden, bondekone skrev: Skremmende god😛 tenker egentlig å avbryte sykemeldingen å begynne på jobb igjen. Merker ingenting til uttak lengre. Nå er jeg bare veldig øm i puppene og masse kviser, og det tyder vel bare på hormoner på tur🙈 Så bra at formen er bedre 😊👏 Det er nå bare deg selv som kan kjenne på om det føles rett med jobb igjen nå eller om du vil være hjemme sykemeldingen ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #510 Del Skrevet 18. februar 2019 4 timer siden, Patriotpaula skrev: Så bra at formen er bedre 😊👏 Det er nå bare deg selv som kan kjenne på om det føles rett med jobb igjen nå eller om du vil være hjemme sykemeldingen ut 😊 Ja, nå er det egentlig bedre å jobbe, for å tenke på andre ting, og ikke minst treffe folk igjen🙈😛 her hjemme blir jeg så fort distrahert, og da flyr tankene så fort til alt med dette. Klarer ikke å vente til onsdag, når vi vet mer om eggene... og venter utolmodig på mens som skal begynne, så vi får info om innsett. Mye nedtelling av dager med andre ord🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 18. februar 2019 #511 Del Skrevet 18. februar 2019 Hadde uttak av 20 egg i dag, så var ikke så innmari langt unna deg.. 😏 Blir frys for min del også, så veldig spent på befruktning og på om det er noen som er frysekvalitet. Skjønte det slik på sykepleier at jeg ikke kunne gå rett på innsett i neste syklus, men kanskje annerledes om man har tatt gonapeptid istedenfor ovitrelle som jeg gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #512 Del Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, prøverpåny skrev: Hadde uttak av 20 egg i dag, så var ikke så innmari langt unna deg.. 😏 Blir frys for min del også, så veldig spent på befruktning og på om det er noen som er frysekvalitet. Skjønte det slik på sykepleier at jeg ikke kunne gå rett på innsett i neste syklus, men kanskje annerledes om man har tatt gonapeptid istedenfor ovitrelle som jeg gjorde.. Oh, hvordan syns du uttaket var.? Hvordan er formen nå? Spennende dager fremover da! Hvor hører du til? Jeg fikk bare beskjed om at kroppen var «raskt i rute» så var ingen problemer med å starte opp igjen. Gonapeptid skal jeg få de andre eggene til å trekke seg tilbake, samt at slimhinnen blir ødelagt, noe ikke ovitrelle gjør, så ser ikke at det skal være forskjell der. Men det er kanskje ulik praksis på stedene ift kapasitet f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 18. februar 2019 #513 Del Skrevet 18. februar 2019 Er i Porsgrunn. Spl sa at jeg trengte denne første blødning til å få vekk slimhinnen, men kanskje det ikke betydde at det var umulig å starte på beste syklus. Får høre i morgen eller onsdag når jeg høre om befruktning og frys, er jo alltid litt susete når man har tatt de beroligende pillene og etter uttak. Selve uttaket gikk fint, tok litt tid siden de måtte skylle nålene underveis og bytte rør eller noe.. ☺️ Sov godt på vei hjem, og slappet av etter det. Og drukket mye vann 😉 Men det er vel i morgen det starter som verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #514 Del Skrevet 18. februar 2019 10 minutter siden, prøverpåny skrev: Er i Porsgrunn. Spl sa at jeg trengte denne første blødning til å få vekk slimhinnen, men kanskje det ikke betydde at det var umulig å starte på beste syklus. Får høre i morgen eller onsdag når jeg høre om befruktning og frys, er jo alltid litt susete når man har tatt de beroligende pillene og etter uttak. Selve uttaket gikk fint, tok litt tid siden de måtte skylle nålene underveis og bytte rør eller noe.. ☺️ Sov godt på vei hjem, og slappet av etter det. Og drukket mye vann 😉 Men det er vel i morgen det starter som verst.. Skjønner. Da er det kanskje noe med de ulike medisinene da. Godt å høre det gikk fint med uttaket! Håper de neste dagene går fint og👍 blir spennende å høre hvor mange som utvikler seg☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #515 Del Skrevet 19. februar 2019 Da begynte jeg faktisk å blø nå allerede! Ikke typiske mens smerter, men vil tro det er litt annerledes siden det ikke er «vanlig» mens? Uansett blir det spennende hva de tenker ift dette forsøket, om det blir styrt eller naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 19. februar 2019 #516 Del Skrevet 19. februar 2019 34 minutter siden, bondekone skrev: Da begynte jeg faktisk å blø nå allerede! Ikke typiske mens smerter, men vil tro det er litt annerledes siden det ikke er «vanlig» mens? Uansett blir det spennende hva de tenker ift dette forsøket, om det blir styrt eller naturlig. Oi, det var raskt! Nå skulle jeg ønske at jeg hadde tatt den EL-sprøyta du tok.. blir to lange uker i vente på mens, ny syklus og så se hva som skjer etter det for min del.. 😊 Fikk du vite hvor mange du fikk på frys i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #517 Del Skrevet 19. februar 2019 8 minutter siden, prøverpåny skrev: Oi, det var raskt! Nå skulle jeg ønske at jeg hadde tatt den EL-sprøyta du tok.. blir to lange uker i vente på mens, ny syklus og så se hva som skjer etter det for min del.. 😊 Fikk du vite hvor mange du fikk på frys i dag? Ja, veldig raskt! Får håpe det betyr at kroppen kom seg raskt i rute! Nei, de sa de skulle ringe på onsdag, så har derfor ikke sittet klar på tlf i dag. Så ser jeg at de hadde ringt, men får ikke noe svat via crypho🙄 ikke hadde de ringt mannen heller. Så nå er jeg kjempenervøs😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 19. februar 2019 #518 Del Skrevet 19. februar 2019 16 minutter siden, bondekone skrev: Ja, veldig raskt! Får håpe det betyr at kroppen kom seg raskt i rute! Nei, de sa de skulle ringe på onsdag, så har derfor ikke sittet klar på tlf i dag. Så ser jeg at de hadde ringt, men får ikke noe svat via crypho🙄 ikke hadde de ringt mannen heller. Så nå er jeg kjempenervøs😰 Åååh, nervepirrende!! Rart de ikke ringte på ny eller svarte i crypho. Håper de ringer opp tidlig i morgen da. 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. februar 2019 Forfatter #519 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, prøverpåny skrev: Åååh, nervepirrende!! Rart de ikke ringte på ny eller svarte i crypho. Håper de ringer opp tidlig i morgen da. 🤞 Ja, vi har jo fått beskjed om å være tilgjengelig på tlf de dagene de skal ringe, men de sa jo at de skulle ringe mannen om de ikke fikk tak i meg og🙄 var ganske sent på dagen og, var ikke før i 14-14.30 tiden de ringte. Veldig spent på i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #520 Del Skrevet 20. februar 2019 6 egg er fryst ned🐣🐣 men må vente en syklus likevel for innsett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå