Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har vært skikkelig vondt. Jeg er lei, frustrert og redd. Redd for at veien til å bli foreldre skal bli ENDA lengre. Redd for at klinikken sier at vi «skal prøve ei gang til» uten å gjøre noe annerledes. Redd for at jeg må gå igjennom nok en SA. Og ikke minst, redd for om vi i det hele tatt vil få et eget (biologisk) barn. 

Så tenker jeg veldig på alle de som har vært igjennom en enda lengre og humpete vei enn vi har. Som har mistet en lengtet spire som var kommet lengre enn vi, eller som er igjennom resultatløs behandling etter behandling. Fytti grisen for noen tøffe damer (og menn) dere (vi) er💪 

Nei, jeg har fortsatt troa på at det går tilslutt, og priser meg lykkelig over at det er fortsatt mamge egg på frys. Tenker veldig på at hadde vi kun fått et egg på frys, og dette hadde vært det andre forsøket, hadde motet vært langt lavere. Enn må jo tro at fire egg til, og eventuelt to hele forsøk igjen må holde til mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt masse på deg❤ håper klinikken vil gjøre noe annerledes ja! Jeg har troen på at dere kommer til å lykkes neste gang 🤞

Akkurat nå må du ta vare på deg selv og håper du har noen å snakke med. Det er forferdelig vondt, selv om det er tidlig. Det er lov å ta seg tid til å være litt i følelsene nå ❤ Sender deg en god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Har tenkt masse på deg❤ håper klinikken vil gjøre noe annerledes ja! Jeg har troen på at dere kommer til å lykkes neste gang 🤞

Akkurat nå må du ta vare på deg selv og håper du har noen å snakke med. Det er forferdelig vondt, selv om det er tidlig. Det er lov å ta seg tid til å være litt i følelsene nå ❤ Sender deg en god klem!

Takk❤ har hatt besøk hele helga, så har hatt en veldig fin helg, heldigvis. Tungt når jeg er alene, og gruer meg til jobb i morgen. Men tror det skal gå greit. Er velsig spent på hva klinikken sier i morgen, om de i det hele tatt kan si noe om veien videre enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg bondekone ❤️ Selv om det var tidlig, så er det fullt og helt «lov» til å kjenne på hele følelsesspekteret... Håper det er mulig å gjøre en endring neste gang eller at de har en plan for hvordan dere skal komme i mål. Jeg håper sånn for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å lese at det ikke gikk veien. Det vil alltid være noen som har vært gjennom mer og som har det verre, men du har all rett til å kjenne på sorgen uansett. 

Håper og tror det ordner seg og at det bare må flere innsett til! Det kan vel like gjerne være tilfeldigheter og uflaks som gjør at disse to forsøkene ikke har fungert? Håper uansett dere finner en god vei videre. Sender en klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Tenker masse på deg bondekone ❤️ Selv om det var tidlig, så er det fullt og helt «lov» til å kjenne på hele følelsesspekteret... Håper det er mulig å gjøre en endring neste gang eller at de har en plan for hvordan dere skal komme i mål. Jeg håper sånn for deg ❤️

Jeg tror egentlig alle mine følelser nå er en reaksjon på alt det siste året, jeg har jo ikke følt alt for mye på dette fra før. Så kom alt på em gang. Og det handler og mer om at jeg er redd for at dette kan bety at noe er galt, fremfor faktum av at vi mistet en gang til. Takk, håper og noe kan gjøres annerledes!

6 timer siden, Irisiri skrev:

Veldig leit å lese at det ikke gikk veien. Det vil alltid være noen som har vært gjennom mer og som har det verre, men du har all rett til å kjenne på sorgen uansett. 

Håper og tror det ordner seg og at det bare må flere innsett til! Det kan vel like gjerne være tilfeldigheter og uflaks som gjør at disse to forsøkene ikke har fungert? Håper uansett dere finner en god vei videre. Sender en klem❤️

Ja, som jeg skreiv over, tror jeg reaksjonen min nå handler mest om at alle følelsene mine fra det siste året kom først nå, alt fra bare det faktum av at vi må ha hjelp, til overstimuleringen, første forsøk, mye venting og nå dette. 

Det kan selvsagt være tilfeldighet, jeg bare klarer ikke helt å tro det når det hendte på akkurat samme tidspunkt. Dvs symptomer forsvant iallfall på nøyaktig samme dag, sist fikk jeg sterkere tester/hcg verdier. Så da er jeg veldig redd for at det er noe med meg/embryoene som gjør at utviklingen stanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått beskjed om at vi kan starte opp allerede på neste mens!😀 da blir det letrozol igjen, men så skal jeg ta ovitrelle hver tredje dag etter innsett. Håper det gir resultater!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Neutral90 skrev:

Herlig 👍 har du mange på frys? Og hvorfor ovitrelle hver tredje dag?

Har fire igjen👍 er hcg støtte, lest om flere som får det for å «lure» kroppen. Vil tro kanskje det hjelper å få i gang egen produksjon? Spurte om å endre opplegget siden jeg har mistet to ganger, så da ville de sette meg på dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese bondekone! Uansett hvor tidlig det er så mister man jo det som kunne blitt var et vårt. Såklart det gjør vondt ❤️ krysser fingrene for neste syklus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så vondt å lese bondekone! Uansett hvor tidlig det er så mister man jo det som kunne blitt var et vårt. Såklart det gjør vondt ❤️ krysser fingrene for neste syklus! 

Takk❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, nå kom det plutselig en kontrabeskjed om at det ikke blir noen endringer dette forsøket likevel😩 uten begrunnelse eller noe. Søren altså, føler bare det er helt bortkastet. Har spurt om begrunnelse, og er tydelig på at jeg vil noe annet, så får håpe de hører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, bondekone skrev:

Ååå, nå kom det plutselig en kontrabeskjed om at det ikke blir noen endringer dette forsøket likevel😩 uten begrunnelse eller noe. Søren altså, føler bare det er helt bortkastet. Har spurt om begrunnelse, og er tydelig på at jeg vil noe annet, så får håpe de hører...

Ååh?? Blir det ikke Ovitrelle likevel? 🤨 Uff, så kjedelig at du sitter igjen med følelsen at det er bortkastet og at du kanskje sitter med en ikke helt fullgod følelse allerede før forsøket har startet ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...