Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?

Wonders

Anbefalte innlegg

Denne buksa fra cubus, veldig god og myk. Fint st de har opp til 3xl i butikk så det er mulig å prøve 🙂

Screenshot_20221104_183619.jpg

Anonymkode: d6abd...163

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

345 skrev (På 15.10.2022 den 23.00):

Hvordan synes du buksa fra Sparkjøp er i størrelsen?

Den er stor i størrelsen, bruker 42/44, måtte ned i 38... Myyye stretch i de :) 

Anonymkode: cda42...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (På 2.11.2022 den 20.23):

Tar seg ikke ut med feite mennesker inne i butikkene må man jo forstå 😂

Jeg kjøpte i dag et sett med superundertøy fra Twentyfour til 400kr.  Grønt med mønster på armene og sidene av overdelen og underdelen. Deilig med litt farge på superundertøyet også. I min størrelse syns jeg det ofte går i svart og kjedelig om man ikke bruker tusenlapper 

Testet ut Lager 157 også. Bestilte bare noe smått for å teste ut størrelse og kvalitet da jeg aldri har handlet derfra før, men utifra kommentarene her så kan det hende jeg tester et par jeans derfra senere 😁

Var så fornøyd med superundertøyet fra twentyfour at jeg bestilte et sett til i dag. I en størrelse mindre da jeg for en gangs skyld fikk  klær som var bittelitt for store 

Har enda ikke hørt snurten av Lager157 enda jeg bestilte fra de samme dag som jeg bestilte fra twentyfour. Begynner snart å lure på om jeg har blitt lurt og burde kansellere ordenen eller noe 🤔 snart en uke siden…de burde jo ha sendt pakken med klær for lengst

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dette imorgen 🥰 Og idag kjøpte jeg et brunt skjørt i mykt "skinn" eller ikke velur men ja, på B young. Fikk det på 70% 🥰 Og en hvit tynn pen genser på cubus på tilbud. Har og kjøpt ny skinn tights, da den forrige flasser av bare at jeg satt på en våt stein mens jeg ventet på bussen. 

Screenshot_20221107_011851_de.bonprix.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Black Friday ( lørdag, alt kjøpt i dag ) 3 par sko 350 kr til sammen. Stockholm Design Group og Jenny. 

58009FA9-7F1B-42A4-BF0B-8C47CED01D7E.jpeg

Endret av kaledonia
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

To nye kjoler fra Jumperfabriken. Jeg har gått rundt og trodd at JFs XL tilsvarte str 42, men har oppdaget at det faktisk er 46-48. Det er Ellos sin upålitelige størrelsesinformasjon som er skyld i den misforståelsen. 

Milena Dk Green

Annie Wine

Anonymkode: f517d...a07

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale noen slike fra norske nettbutikker? Får dem stadig vekk opp på Tiktok og kunne tenkt meg å prøve men orker ikke moms og så lang venting 🙈 

3D516E07-A580-4B16-961A-117F1EEE470E.thumb.jpeg.f84e5a57efe404a1bcbb447e7829a373.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Eske said:

Noen som kan anbefale noen slike fra norske nettbutikker? Får dem stadig vekk opp på Tiktok og kunne tenkt meg å prøve men orker ikke moms og så lang venting 🙈 

3D516E07-A580-4B16-961A-117F1EEE470E.thumb.jpeg.f84e5a57efe404a1bcbb447e7829a373.jpeg

Du vet at det er moms hos norske nettbutikker også?

Anonymkode: 46d33...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du vet at det er moms hos norske nettbutikker også?

Anonymkode: 46d33...f17

Jada, jeg burde sikkert skrevet «orker ikke fortollingsgebyr og momsavgifter og å ikke vite nøyaktig sluttsum i kassa pga lang venting og vekslende valutakurs som påvirker totalsummen på fortollingstidspunktet» men tenker de fleste skjønte hva jeg mente i netthandelsammenheng. 

(Er derfor åpen for VOEC-registrerte nettbutikker, men aller helst norske). 

Endret av Eske
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte nylig denne men i blå hos Floyd og veldig fornøyd med den. Jeg er plussize (L-XL kanskje til og med XXL pga større bryst). Skal MYE til for at jeg finner noe som sitter fint, spesielt siden det nevnt over. Blir ofte for lite plass eller feil snitt på alt av klær siden bryst tar ekstra plass. kleshandel er reine helvette til tider for det er mye jeg syns er fint men som rett og slett ikke passer formen min, og ikke pga størrelse men bare generelt hvor snittet på mye som blir laget for tiden.

Kjolen heter Cairo forresten for de som lurer.

image.png.426b1c01a93ea7abcbaab84f5ef7dff3.png

Anonymkode: 6bc77...791

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt et par kjoler fra bonprix og satset på at størrelsen min er 46... 😅 Gleder meg til de kommer og krysser fingrene for at de passer 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

kjøpte nylig denne men i blå hos Floyd og veldig fornøyd med den. Jeg er plussize (L-XL kanskje til og med XXL pga større bryst). Skal MYE til for at jeg finner noe som sitter fint, spesielt siden det nevnt over. Blir ofte for lite plass eller feil snitt på alt av klær siden bryst tar ekstra plass. kleshandel er reine helvette til tider for det er mye jeg syns er fint men som rett og slett ikke passer formen min, og ikke pga størrelse men bare generelt hvor snittet på mye som blir laget for tiden.

Kjolen heter Cairo forresten for de som lurer.

image.png.426b1c01a93ea7abcbaab84f5ef7dff3.png

Anonymkode: 6bc77...791

Den var fin🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (10 timer siden):

Har bestilt et par kjoler fra bonprix og satset på at størrelsen min er 46... 😅 Gleder meg til de kommer og krysser fingrene for at de passer 🙂 

Bonprix er lavkvalitetsklær med dårlig snitt. Dessverre. 

Anonymkode: 34da2...898

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eske skrev (På 14.12.2022 den 15.00):

Takk men nei, rettere og mindre flagrende, og trolig med finere midje siden den der er skjult av bluse på alle bildene. 

Var det frk Dianas salonger jeg så noe på tro? Opp til str 48 om det ikke er utsolgt

Anonymkode: 4e030...eb9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burgundre kjerringkjolen fra Ko:ko røk i retur da jeg ikke likte passformen og det at gullbåndet i midjen ikke gikk helt rundt kjolen.

Det ble i stedet denne i str 3XL (tilsvarer ca str 44) fra Only som ble årets julekjole. Bestilte den i både sort og henna, men hennafargen var blassere i virkeligheten enn på bildet. I tillegg var faktisk den i henna litt større og mer pløsete i stoffet, merkelig nok... Hadde egentlig lyst på en spenstigere farge enn sort, men det ble den sorte siden den satt finest.

Denne kjolen finnes også i en plus size utgave.

50e21f2b9a524f6291330b233381beea.jpg?imw

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 23.52):

Skal MYE til for at jeg finner noe som sitter fint, spesielt siden det nevnt over. Blir ofte for lite plass eller feil snitt på alt av klær siden bryst tar ekstra plass.

Jeg opplever det motsatte - alt er så veldig stort rundt brystet at ryggen på alt av kjoler og topper blir posete. Selv når jeg prøver noe som er for lite rundt magen, må jeg dra plagget langt ut foran brystene for at ryggen skal se ok ut.

Er posete rygg på moten nå, eller er det tilfeldig? For stort for meg, for smått for deg... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...