Gå til innhold

Han har kjøpt horer / luksusprostituerte for 65.000 i Amsterdam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelldronning

Fy faen så kvalm jeg ble av denne tråden! At det går an å kjøpe sex av prostituerte, det skjønner jeg bare ikke. Æsj! Jeg håper du finne deg en flott mann Ts. Jeg ønsker deg lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er så skuffet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( fyren jeg har "holdt på med" i noen måneder nå har vært en uke i Amsterdam- vi har truffet hverandre flere ganger. Vi har ikke hatt sex. Men vi har hatt så god kjemi. Var på besøk med han i går og mens han var ute et ærend  smugleste jeg facebooken hans og han har skrytt av dette til en av vennene sine. jeg leste mye av meldingsstrengen. han har bare latt maskinen og fanene stå og ikke logget ut. jeg vet at jeg egentlig ikke skal snoke i andres facebookmld men jeg er nysgjerrig av natur og "bare måtte" hvis dere forstår. jeg skulle jo egentlig bare surfe litt jeg da mens jeg ventet på at han kom tilbake men så så jeg at facebook og alt stod oppe og han var fortsatt innlogget. men hvordan skal jeg konfrontere han? vil jo ikke si at jeg har lest mld hans - jeg har jo ikke noe der å gjøre. Men jeg klarer bare ikke å la dette passere og gå videre som om ingenting har skjedd. da jeg fant det ut bare sendte jeg han en mld og sa at jeg måtte besøke noen i familien som trengte hjelp. og så dro jeg. Jeg er så utrolig skuffet over han. :(

Dere skulle sett meldingstrengen. han og vennen omtaler kvinner som stykker kjøtt , støkke, "god fitte til den prisen"  "hun var rå og sugde som en støvsuger" og så lo de og moret seg over at han hadde blåst så mye penger på unge jenter helt ned til 19årsalderen. At det går an å skrive noe slikt! han viste bilde av store uttak i nettbanken og bilder fra red light district osv. alle detaljer var med - at de stod i montere vendt ut mot gaten og det var bare å gå inn, timepris, og masse annet ekkelt.hn har vært så hyggelig og morsom og så får jeg lese noe slikt - måtte bare få det ut jeg. men ville dere konfrontert han ? eller ville dere bare latt han forsvinne i stillhet - jeg har jo smuglest på facebooken hans da og det er jo ikke helt heldig. :(

Anonymkode: de2bd...2f5

Skriver noen så detaljerte meldinger, altså; bilder av uttak? Kjenner det er litt lite troverdig akkurat det. Også rart om dere ikke har hatt sex selv om dere har datet i flere måneder og han er så opptatt av sex....

Anonymkode: a4bea...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...