Gå til innhold

Han har kjøpt horer / luksusprostituerte for 65.000 i Amsterdam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før du dumper han, og ja, du MÅ dumpe han, så kan du jo "ta litt igjen".

Du kunne ikke tilfeldigvis "glemt" å lukke en meldings logg på din egen facebook, som han kan se; hvor det f.eks står at du har "møtt et brødhue som er så sær at de eneste som vil finne han attraktiv er prostituerte"? Eller noe i den duren?

 

Anonymkode: 0cf3b...854

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Mange har vært gift i 50år uten å tørre snakke om hva som tenner de utenom vanlige sex ...så tror ikke det du 😛 tips vær mer åpen.

De har datet i 2 mnd. Alle tør vel å snakke om utenom-vanlig-sex idag vel?

Men uansett så kan man vel ikke bruke 65 000,- på en uke uten at dette er en stor bakdel for videre dating? (Sikkert brukt på mange bakdeler).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, visp said:

De har datet i 2 mnd. Alle tør vel å snakke om utenom-vanlig-sex idag vel?

Men uansett så kan man vel ikke bruke 65 000,- på en uke uten at dette er en stor bakdel for videre dating? (Sikkert brukt på mange bakdeler).

Nei de gjør ikke det ...men ja trenger heller ikke reise til Amsterdam for å leve ut kinks ..det er bare til å leie seg et hotelrom og slå til på noen annonser. Ikke alt som kan regnes som "sex" heller. Selv om motivasjonen er seksuell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er så skuffet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( fyren jeg har "holdt på med" i noen måneder nå har vært en uke i Amsterdam- vi har truffet hverandre flere ganger. Vi har ikke hatt sex. Men vi har hatt så god kjemi. Var på besøk med han i går og mens han var ute et ærend  smugleste jeg facebooken hans og han har skrytt av dette til en av vennene sine. jeg leste mye av meldingsstrengen. han har bare latt maskinen og fanene stå og ikke logget ut. jeg vet at jeg egentlig ikke skal snoke i andres facebookmld men jeg er nysgjerrig av natur og "bare måtte" hvis dere forstår. jeg skulle jo egentlig bare surfe litt jeg da mens jeg ventet på at han kom tilbake men så så jeg at facebook og alt stod oppe og han var fortsatt innlogget. men hvordan skal jeg konfrontere han? vil jo ikke si at jeg har lest mld hans - jeg har jo ikke noe der å gjøre. Men jeg klarer bare ikke å la dette passere og gå videre som om ingenting har skjedd. da jeg fant det ut bare sendte jeg han en mld og sa at jeg måtte besøke noen i familien som trengte hjelp. og så dro jeg. Jeg er så utrolig skuffet over han. :(

Dere skulle sett meldingstrengen. han og vennen omtaler kvinner som stykker kjøtt , støkke, "god fitte til den prisen"  "hun var rå og sugde som en støvsuger" og så lo de og moret seg over at han hadde blåst så mye penger på unge jenter helt ned til 19årsalderen. At det går an å skrive noe slikt! han viste bilde av store uttak i nettbanken og bilder fra red light district osv. alle detaljer var med - at de stod i montere vendt ut mot gaten og det var bare å gå inn, timepris, og masse annet ekkelt.hn har vært så hyggelig og morsom og så får jeg lese noe slikt - måtte bare få det ut jeg. men ville dere konfrontert han ? eller ville dere bare latt han forsvinne i stillhet - jeg har jo smuglest på facebooken hans da og det er jo ikke helt heldig. :(

Anonymkode: de2bd...2f5

Du, ikke at jeg tror at folk, les menn, holder på slikt, men dette er bare tull. Dere har "holdt på" i to månder, uten å hatt sex? Unnskyld, men dette er en ren røverhistorie.

Anonymkode: 51592...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts burde vært anmeldt til politiet. Er ikke lov å snoke i folks private meldinger på den måten. At facebook bare stod oppe er en dårlig unnskyldning. Du har nok aktivt måtte klikke og scrolle litt for å lese disse meldingene. 

Anonymkode: ea57d...646

Om noen i det hele tatt skulle vært anmeldt til politiet så er det denne typen. Den norske sexkjøploven gjelder også utenfor landets grenser.

Anonymkode: 96454...c8d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj. Det der hadde jeg ikke giddi. Hadde blitt avtent med det samme. Hadde forsvunnet i stillhet.

Endret av Lava Anne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt "jeg leste litt på facebooken din da du var borte, og takk og lov for det, for ellers hadde jeg ikke ant at du er en drittsekk med et kvinnesyn som matcher Trumps. Jeg er altfor bra for deg, så sayonara du heslige klyse av en mann". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, skjønner at dette er kjipt å finne ut av, men du får prøve se stor på det.

Kanskje han har planer om å virkelig satse på dere to? Så han ville bare få «pult fra seg», før han inngår ett monogamt forhold til deg? 

Litt som ett, utdrikningslag? 

Lykke til! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så skuffet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( fyren jeg har "holdt på med" i noen måneder nå har vært en uke i Amsterdam- vi har truffet hverandre flere ganger. Vi har ikke hatt sex. Men vi har hatt så god kjemi. Var på besøk med han i går og mens han var ute et ærend  smugleste jeg facebooken hans og han har skrytt av dette til en av vennene sine. jeg leste mye av meldingsstrengen. han har bare latt maskinen og fanene stå og ikke logget ut. jeg vet at jeg egentlig ikke skal snoke i andres facebookmld men jeg er nysgjerrig av natur og "bare måtte" hvis dere forstår. jeg skulle jo egentlig bare surfe litt jeg da mens jeg ventet på at han kom tilbake men så så jeg at facebook og alt stod oppe og han var fortsatt innlogget. men hvordan skal jeg konfrontere han? vil jo ikke si at jeg har lest mld hans - jeg har jo ikke noe der å gjøre. Men jeg klarer bare ikke å la dette passere og gå videre som om ingenting har skjedd. da jeg fant det ut bare sendte jeg han en mld og sa at jeg måtte besøke noen i familien som trengte hjelp. og så dro jeg. Jeg er så utrolig skuffet over han. :(

Dere skulle sett meldingstrengen. han og vennen omtaler kvinner som stykker kjøtt , støkke, "god fitte til den prisen"  "hun var rå og sugde som en støvsuger" og så lo de og moret seg over at han hadde blåst så mye penger på unge jenter helt ned til 19årsalderen. At det går an å skrive noe slikt! han viste bilde av store uttak i nettbanken og bilder fra red light district osv. alle detaljer var med - at de stod i montere vendt ut mot gaten og det var bare å gå inn, timepris, og masse annet ekkelt.hn har vært så hyggelig og morsom og så får jeg lese noe slikt - måtte bare få det ut jeg. men ville dere konfrontert han ? eller ville dere bare latt han forsvinne i stillhet - jeg har jo smuglest på facebooken hans da og det er jo ikke helt heldig. :(

Anonymkode: de2bd...2f5

Å bruke 65 000 kroner på horer, det kan vel ikke finnes noen større straff enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør bli fag fra barnehagealder. Lærer ikke foreldre om menneskesyn? Ingen er til salgs og ingen skal måtte selge seg. Ikke dra; men det er verdens eldste yrke kortet. Ja, men nå vet vi bedre. Vi vet de psykiske lidelsene dette får, vi vet de fysiske skadene. Vi vet sykdommer som har blomstret opp. Så jobb hardt med å få dette bort. 

Anonymkode: 2abb5...9fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Heeeelt sikker på at dette ikke bare er en spøk, om enn en jævlig dårlig en? Vanske for å tro at han bare lar slike faner i nettleseren stå oppe, så det kunne virket som om han bare dro en grov spøk? At han har brukt 65K kan like gjerne være bullshit talk mellom menn, uten at det faktisk er sant. Så får man jo mene hva man vil om det, poenget er å få klarhet i om det er reelt eller ikke. 

Dersom det er sant at han har gjort det, så skal man selvfølgelig ikke finne seg i det. Å bruke så mye på prostituerte når man er på vei inn i et forhold er selvsagt ikke greit. Heller ikke generelt, men det er nå en gang lov i Amsterdam, så moralpreken den ene eller andre veien er jo ikke så relevant i forhold til dette, for det er uansett et tillitsbrudd ved å være intim med andre når man er på vei inn i et forhold mener nå jeg. 

Anonymkode: 5ba5c...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, waco skrev:

Å bruke 65 000 kroner på horer, det kan vel ikke finnes noen større straff enn det?

:laugh: Har du endelig stått opp nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke svar ham, ikke kontakt ham. Dette er vel ikke noe du vil ha et forhold med? Det svir nok mest for han at han ikke vet hvorfor.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg helt sikker på at han har gjort for å teste om du snoket. Han har sikkert sittet og fulgt med om det ville dukke opp som en tråd på kg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp skrev:

Dette er jeg helt sikker på at han har gjort for å teste om du snoket. Han har sikkert sittet og fulgt med om det ville dukke opp som en tråd på kg:)

Ja, jeg tenker også at det kan være tull. Ingen er vel så dumme at de lar en fane med en sånn chat står åpen når de forlater datamaskinen... Med mindre man ønsker at det skal bli funnet. 

Anonymkode: 5ba5c...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderet
2 timer siden, Xcase33 skrev:

Snakker om seksuelle kinks jeg som han nok har brukt mange penger for å få utløp for ..siden han nok ikke har fått utleve de kinksene på hjemmebane. 

Herregud atså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bør bli fag fra barnehagealder. Lærer ikke foreldre om menneskesyn? Ingen er til salgs og ingen skal måtte selge seg. 

Det skal jeg huske etter ferien når sjefen vil ha meg til å gjøre ting for penger igjenn.

Anonymkode: 00e86...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skal jeg huske etter ferien når sjefen vil ha meg til å gjøre ting for penger igjenn.

Anonymkode: 00e86...959

:sove:

Anonymkode: 96454...c8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så skuffet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( fyren jeg har "holdt på med" i noen måneder nå har vært en uke i Amsterdam- vi har truffet hverandre flere ganger. Vi har ikke hatt sex. Men vi har hatt så god kjemi. Var på besøk med han i går og mens han var ute et ærend  smugleste jeg facebooken hans og han har skrytt av dette til en av vennene sine. jeg leste mye av meldingsstrengen. han har bare latt maskinen og fanene stå og ikke logget ut. jeg vet at jeg egentlig ikke skal snoke i andres facebookmld men jeg er nysgjerrig av natur og "bare måtte" hvis dere forstår. jeg skulle jo egentlig bare surfe litt jeg da mens jeg ventet på at han kom tilbake men så så jeg at facebook og alt stod oppe og han var fortsatt innlogget. men hvordan skal jeg konfrontere han? vil jo ikke si at jeg har lest mld hans - jeg har jo ikke noe der å gjøre. Men jeg klarer bare ikke å la dette passere og gå videre som om ingenting har skjedd. da jeg fant det ut bare sendte jeg han en mld og sa at jeg måtte besøke noen i familien som trengte hjelp. og så dro jeg. Jeg er så utrolig skuffet over han. :(

Dere skulle sett meldingstrengen. han og vennen omtaler kvinner som stykker kjøtt , støkke, "god fitte til den prisen"  "hun var rå og sugde som en støvsuger" og så lo de og moret seg over at han hadde blåst så mye penger på unge jenter helt ned til 19årsalderen. At det går an å skrive noe slikt! han viste bilde av store uttak i nettbanken og bilder fra red light district osv. alle detaljer var med - at de stod i montere vendt ut mot gaten og det var bare å gå inn, timepris, og masse annet ekkelt.hn har vært så hyggelig og morsom og så får jeg lese noe slikt - måtte bare få det ut jeg. men ville dere konfrontert han ? eller ville dere bare latt han forsvinne i stillhet - jeg har jo smuglest på facebooken hans da og det er jo ikke helt heldig. :(

Anonymkode: de2bd...2f5

Huff, her hadde jeg kommet meg langt vekk. Men hadde nok ikke klart å gått uten å komme med et lite stikk, så ufyselig som denne fyren virker... F. eks ghostet, og om han etterhvert spør hvorfor svar noe a la: «Intresserer meg ikke å involvere meg med menn fulle av kjønnsykdommer.» Da får du typisk tilbake «???» så svarer du, «hørte red district tjente godt på deg..»  

Så får han heller sitte der å lure på hvor du hørte det fra🙈🤮

Anonymkode: 975f3...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...