Gå til innhold

Kvinnen mye høyere enn mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.7.2018 den 3.36, Skilpadden skrev:

Det er kjempe fint å høre at du er i et forhold du trives så bra med!

Jeg glemte også å legge ved et lite ´´ for meg´´etter ´´viktig´´ da jeg skrev om høydepreferanser. Hadde jeg ikke vært så lav hadde jeg sikkert ikke hatt nok kompleksker for høyden min til at jeg lar det være så viktig. Og du er prakteksempel på at det lar en plage så mye som en tillater det selv.

Jeg vil langt på vei påstå at jeg foretrekker lave menn/på min høyde eller litt under. Man blir mer likestilt på en måte? Jeg tenner ihverfall overhodet ikke på at mannen er høyere/sterkere enn meg. Gjør man det, skjønner jeg at man kanskje betakker seg. Å ikke tenne på noen er ei ærlig sak. Jeg føler jeg blir litt lei meg når lave menn snakker ned seg selv og at de har andre ting å tilby, altså at høyden trekker ned. Hvis man føler det sånn, er det nok greiest å bli sammen med noen helt andre. Jeg synes mannen min er kjempesexy og han har et sterkt beskyttelsesbehov overfor meg, noe jeg tenner på. Jeg beskytter ham også. Vi har også veldig overlappende personlighetstrekk, så i sum passer vi veldig bra i lag. Har tidligere datet lave menn som ikke hadde like sterk mage på å "tåle" å være lav. Så det var da ikke jeg som hadde probelmet. Håper alle finner noen de trives med :) 

Anonymkode: 121a1...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenner på det du tenner på. Det er noe man er født med, og kan ikke gjøre noe med.

En lav mann er turn off. Du holder bare ut en periode, så er det stopp. Men for all del, dere kan jo ha det gøy til da.

Anonymkode: 686c3...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er sånn skjønner jeg ikke hva d er å lure på...gi nå faen i hva folk synes, de har da nok med sitt vel...? Ja foruten her på kg da...

Anonymkode: a4451...47d

Hahaha takk!! Rene ord for pengene! :)

Anonymkode: 1cdec...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sneik i passet som lå på kjøkkenet og fant ut at han er 173, og da må jeg med mine 179cm ta meg en seriøs bolle og la meg selv tørre å falle for noen som faktisk kan behandle meg bra! 😄 Det er 6 cm liksom hahahaha nå ler jeg av meg selv!

 

Anonymkode: 1cdec...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette bildet. Håper det hjelper :) De har nå et nydelig barn sammen. 

Mattogus og Brittanylesser på Instagram, om du har lyst til å stalke litt 

E3B5F259-924B-44B6-B530-C66B39A98F3D.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎07‎.‎2018 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Det ser bare latterlig ut. Du holder sikkert ut så lenge det er en en aller annen slags forelskelse og/eller forventning i bildet, men så fort hverdagen kommer innser du at du har kastet bort tiden din. Det finnes da mange menn over 185 i Norge med sterk vilje og personlighet.

Anonymkode: 686c3...67a

Er du seriøs? Ser latterlig ut? Hvem har bestemt at det ser latterlig ut? Du må være fattig innvendig med så trangsynte holdninger og meninger. 

Mannen min er 160 cm høy, og jeg er 180. Vi har vært sammen i mange år, og har en sønn. Jeg har aldri hatt det så bra!

Min x var 186 cm høy, og banket omtrent livet av meg før jeg kom meg unna han. 

Høyde har virkelig null å si! 

Anonymkode: 5901c...3ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bienvilleparish

Ja, det er helt uaktuelt med en mann som er lavere enn meg. Minst 10cm høyere er fint. Liker å bli løftet opp og føle meg mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann som er lavere enn meg. Ser bare pinlig ut.. 

Anonymkode: b0632...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Hva mener folk om dette egentlig? Jeg har alltid vært tiltrukket av de som er høyere enn meg, og egentlig avvist alle som er lavere nesten av prinsipp.  Jeg har sterk personlighet og har nok følt at jeg blir "for stor" både fysisk og psykisk hvis mannen er lav. Men nå har jeg møtt en jeg tror jeg holder på å utvikle følelser for helt "uten å gjøre det med vilje", og han er mye lavere enn meg! Men har har sterk vilje og trygg personlighet så jeg føler ikke at jeg blir for maskulin i mine personlighetstrekk rundt akkurat denne mannen. Har er så mannemann på alle områder som det går an å bli, og etter årevis med akademikere på 1.87m og oppover så kjenner jeg at dette er befriende.

 

Hva tenker folk, ser det rart ut om damen er mye høyere ?

Anonymkode: 1cdec...1ac

Hva "folk" tenker burde da virkelig ikke spille noen rolle. 

Anonymkode: be649...d91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...