Gå til innhold

Mannen kjeftet meg ut fordi jeg ville ha med babyen på voksen-fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre drakk,men ikke oss og uansett ikke noe rai rai. Var til og med en veldig religiøs person tilstede som nærmest aldri har vært i sammenhenger med alkohol. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Janei jøss, det forandrer jo hele saken! Det skulle du jo nevnt tidligere! 

 

Anonymkode: 84e60...e2d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal babyer bli vikinger hcis ikke de får noen stakkarslige dråper sprit med morsmelka? Vi oppdrar generasjoner med pingler, som hverken kan drikke, voldta eller plyndre. Det er en jævla skam.

Anonymkode: 2851c...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så vant med familie og vennefester i Italia, Spania og Tyskland, så baby hadde jeg ikke brydd meg med. 

Anonymkode: 74399...f73

Samme her. Å lese disse mammapoliti-trådene er ren, skjær underholdning 😂

Anonymkode: 6b3fe...10e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro TS, du har ikke gjort noe galt, så lenge det ikke er snakk om flatfylla så tar ikke ungen skade. Nordmenn er så hysteriske. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Å lese disse mammapoliti-trådene er ren, skjær underholdning 😂

Anonymkode: 6b3fe...10e

I utgangspunktet beskrev ts det som en "voksenfest", da er det underforstått at kun voksne, ikke barn, skal være tilstede. Ingensteds har det blitt sagt at det var en "familie og vennefest" åpen for alle aldre. Men det er flott at dere multiinternasjonale innvandrere deler av deres overlegne kulturelle toleranse for alkoholkonsum på festnivå i småbarns nærhet, på flytende norsk. Hvis dere noensinne opplever å bli invitert til voksenfest i "Italia, Spania og Tyskland" kan dere jo ta med spedbarn og se hva reaksjon til verten blir (og se om dere noen gang blir invitert igjen).

Anonymkode: 80981...c01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med foreldrene mine på fest når jeg var liten, og det var også flere av de andre barna. Det har gått helt fint med oss altså! Folk er så hysteriske nå til dags.

Anonymkode: 32dc6...d4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet beskrev ts det som en "voksenfest", da er det underforstått at kun voksne, ikke barn, skal være tilstede. Ingensteds har det blitt sagt at det var en "familie og vennefest" åpen for alle aldre. Men det er flott at dere multiinternasjonale innvandrere deler av deres overlegne kulturelle toleranse for alkoholkonsum på festnivå i småbarns nærhet, på flytende norsk. Hvis dere noensinne opplever å bli invitert til voksenfest i "Italia, Spania og Tyskland" kan dere jo ta med spedbarn og se hva reaksjon til verten blir (og se om dere noen gang blir invitert igjen).

Anonymkode: 80981...c01

Ts sa ganske tidlig at det var flere barn der. 

Anonymkode: 6b3fe...10e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er andre barn her , men men ,nå er babyen her.. Jeg svarte fordi jeg ammet og barnet sov. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Så du tekstet på forum mens du ammet et sovende barn? Ok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære min tid! Det var en hagefest for voksne folk og flere hadde med barna.. Babyer vår legger seg ikke til fast tid , og uansett sov hun i vognen/bæreselen der frem til vi dro 2230.

Anonymkode: 8925b...d7c

En familiefest, med andre ord. Som det var så viktig for deg å være med på at babyen måtte hentes til deg -før du prioriterte å sitte på Kg undrer festingen for å høre "vår mening"- og klage på en mann som hadde unnskyldt seg,

 

Endret av Tøytigern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du opprettet tråden fordi....? 🙄

Anonymkode: fb3c5...dbc

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ble opprørt der og da og ville høre deres mening..

Anonymkode: 8925b...d7c

Men det du var opprørt over var at han ville gå etter en halv time. Ikke at han skrek til deg foran en masse av deres venner som dere skjelden ser om at du var desperat på å feste.

:klo:

Dere høres ut som et herlig par å omgås.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må ta hensyn med lyd, en midt i sofaen må bare sjekke den lille midt i en samtale.. Som mor selv så hadde jeg begrenset meg og forsøkt å kvele latter og prate stille, og det koster litt avslappet feststemning. Det ødelegger ikke, absolutt ikke. Men legger en demper. 

Jeg er avholds, forresten. Det er ikke drikking og rølp, men løssluppen prat, latterbrøl, samtaler på tvers av rommet/hagen og morsomme samtaler som jeg liker godt med voksenfester. 

Anonymkode: 4db8e...ea1

Det kommer jo an på babyen. Jeg kunne gjort alt drt der med min sovende baby et annet sted i huset. Jeg regner med Ts kjenner sin baby best og at når hun vurderer det dit at det går fint, så gjør det det.

Anonymkode: 22b82...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er andre barn her , men men ,nå er babyen her.. Jeg svarte fordi jeg ammet og barnet sov. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Du skriver jo på første side at du ikke ammet? Dette var innlegg nummer 2 i tråden.

dette er jo bare tull fra ende til annen 

Anonymkode: f8bca...17c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da våre var små var de med på både middager og fester. Sov i sengs til vertskapet og ble bært ut i bilen når vi dro hjem. En av oss var alltid edru. Mange av våre venner gjorde det samme. En nyttårsaften hjemme hos oss sov det 7 barn rundt omkring i huset😊

Anonymkode: abb8a...474

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da våre var små var de med på både middager og fester. Sov i sengs til vertskapet og ble bært ut i bilen når vi dro hjem. En av oss var alltid edru. Mange av våre venner gjorde det samme. En nyttårsaften hjemme hos oss sov det 7 barn rundt omkring i huset😊

Anonymkode: abb8a...474

Samme her. Var alltid med på mine foreldres fester som liten. 

Anonymkode: 00b60...c0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo på første side at du ikke ammet? Dette var innlegg nummer 2 i tråden.

dette er jo bare tull fra ende til annen 

Anonymkode: f8bca...17c

Jeg skrev jeg ammet jo.

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du kunne spart de andre på festen for babygreier. Du skulle dratt hjem

Anonymkode: fd91e...355

Veldig enig, dette var egoistisk.

Anonymkode: 91783...11d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig, dette var egoistisk.

Anonymkode: 91783...11d

Ikke når fet allerede var fler barn der? 

Anonymkode: 12f2c...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i alt. Det vil gjøre deg mye gladere.

Anonymkode: 2851c...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk er veldig firkantede som ser på det som et problem at en baby er til stede.

Anonymkode: 3b7a3...63d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...