Gå til innhold

Mannen kjeftet meg ut fordi jeg ville ha med babyen på voksen-fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn er det å være mamma. Det kommer flere muligheter, dra hjem.

Anonymkode: 8cb9a...714

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært flau om jeg var deg... Det er en tid for alt, nå er det tid for baby. Støtter din mann, selv om han selvfølgelig skulle sagt det på en rolig måte. 

Anonymkode: fb4f8...4c6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal en baby gjøre på en voksen fest uansett? Alt i alt så burde han ha lagt seg for lenge siden, klokka er lzm 23:28 anyways... 

Endret av Nera
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ikke kjørt selv, da?

Anonymkode: e8b40...6a2

Jeg har ikke lappen jeg... 

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nera skrev:

Hva skal en baby gjøre på en voksen fest uansett? Alt i alt så burde han ha lagt seg for lenge siden, klokka er lzm 23:28 anyways... 

Ikke alle små babyer legger seg tidlig. Det kommer senere.. lzm!

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lappen jeg... 

Anonymkode: 8925b...d7c

Da burde du kanskje få lappen, hvis det ofte er nødvendig å kjøre.

Anonymkode: e8b40...6a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alle små babyer legger seg tidlig. Det kommer senere.. lzm!

Anonymkode: 8925b...d7c

De burde, en mor burde ikke være på noe fest i denne tiden. Babyen legger seg i hvertfall ikke noe tidelig nå som hun er på fest. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nera skrev:

De burde, en mor burde ikke være på noe fest i denne tiden. Babyen legger seg i hvertfall ikke noe tidelig nå som hun er på fest. 

Kjære min tid! Det var en hagefest for voksne folk og flere hadde med barna.. Babyer vår legger seg ikke til fast tid , og uansett sov hun i vognen/bæreselen der frem til vi dro 2230.

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde du ha tenkt på før du skaffet deg en unge, det er derfor det heter å «slå seg til ro» når man skaffer seg en baby. Da skal fest greier være glemt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle små babyer legger seg tidlig. Det kommer senere.. lzm!

Anonymkode: 8925b...d7c

Dette er ingen liten baby!! Barnet er 7 mnd. Leggerutiner burde vært inne for lengst. Klart de kan være våkne til den tiden noen ganger, men rutinene burde likevel være på plass. Det skulle foreldrene her begynt med fra 3-4 års alderen.Syns IKKE det er ok at barnet der er ute så sent på kvelden omringet av berusede mennesker, selv om det er andre barn til stede syns jeg ikke det forsvarer noen ting. Og jeg som syns det er flaut å ta med babyen min på 3 mnd på butikken kl. 21:30...........

Anonymkode: 4816b...e4d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du kanskje få lappen, hvis det ofte er nødvendig å kjøre.

Anonymkode: e8b40...6a2

Det er ikke din sak. 

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ingen liten baby!! Barnet er 7 mnd. Leggerutiner burde vært inne for lengst. Klart de kan være våkne til den tiden noen ganger, men rutinene burde likevel være på plass. Det skulle foreldrene her begynt med fra 3-4 års alderen.Syns IKKE det er ok at barnet der er ute så sent på kvelden omringet av berusede mennesker, selv om det er andre barn til stede syns jeg ikke det forsvarer noen ting. Og jeg som syns det er flaut å ta med babyen min på 3 mnd på butikken kl. 21:30...........

Anonymkode: 4816b...e4d

3-4 måneders alderen skulle det stå

Anonymkode: 4816b...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nera skrev:

Dette burde du ha tenkt på før du skaffet deg en unge, det er derfor det heter å «slå seg til ro» når man skaffer seg en baby. Da skal fest greier være glemt.

La oss heller kalle det ett selskap . Ikke fest som rai rai iallefall.. Var en sammenkomst for de som er hjemme i hjembyen nå som det er sommer. Som bor langveisfra og som kommer hjem til foreldre på sommerferie. For å samles som gamle klassevenner. Les ovenfor.

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære min tid! Det var en hagefest for voksne folk og flere hadde med barna.. Babyer vår legger seg ikke til fast tid , og uansett sov hun i vognen/bæreselen der frem til vi dro 2230.

Anonymkode: 8925b...d7c

Oi, så du lar en unge på 7måneder legge seg over klokke 23:00 på natta. Dette høres ikke riktig ut. Når barnet blir litt eldre har du gjort deg selv en god tjeneste 🙂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nera skrev:

Oi, så du lar en unge på 7måneder legge seg over klokke 23:00 på natta. Dette høres ikke riktig ut. Når barnet blir litt eldre har du gjort deg selv en god tjeneste 🙂

Jeg har flere barn ,de har gode rutiner og det går helt fint. Babyen har ikke dette enda. Ammes ofte og sover oppi i stua med oss frem til vi legger oss.

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke din sak. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Det var bare et forslag...

Anonymkode: e8b40...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere barn ,de har gode rutiner og det går helt fint. Babyen har ikke dette enda. Ammes ofte og sover oppi i stua med oss frem til vi legger oss.

Anonymkode: 8925b...d7c

 

F46695AE-3379-4790-AB3C-E378D3D0F027.png

Anonymkode: 4816b...e4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen unnskyldte seg rett etterpå og alle var glade for å se babyen vår.. Vi var en time etter babyen ankom ,spiste og dro. 

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen unnskyldte seg rett etterpå og alle var glade for å se babyen vår.. Vi var en time etter babyen ankom ,spiste og dro. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Og du opprettet tråden fordi....? 🙄

Anonymkode: fb3c5...dbc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...