Gå til innhold

Mannen kjeftet meg ut fordi jeg ville ha med babyen på voksen-fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva voksne mennesker driver med på fest som gjør det så galt å ha en sovende baby der. 

Rai rai og spying gjør man vel seg ferdig med. 

Anonymkode: 12f2c...125

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes du kunne spart de andre på festen for babygreier. Du skulle dratt hjem

Anonymkode: fd91e...355

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva voksne mennesker driver med på fest som gjør det så galt å ha en sovende baby der. 

Rai rai og spying gjør man vel seg ferdig med. 

Anonymkode: 12f2c...125

Man må ta hensyn med lyd, en midt i sofaen må bare sjekke den lille midt i en samtale.. Som mor selv så hadde jeg begrenset meg og forsøkt å kvele latter og prate stille, og det koster litt avslappet feststemning. Det ødelegger ikke, absolutt ikke. Men legger en demper. 

Jeg er avholds, forresten. Det er ikke drikking og rølp, men løssluppen prat, latterbrøl, samtaler på tvers av rommet/hagen og morsomme samtaler som jeg liker godt med voksenfester. 

Anonymkode: 4db8e...ea1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er andre barn her , men men ,nå er babyen her.. Jeg svarte fordi jeg ammet og barnet sov. 

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og var det snakk om at de begge måtte dra? Kunne ikke mannen dratt og blitt hjemme? 

Anonymkode: 12f2c...125

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man må ta hensyn med lyd, en midt i sofaen må bare sjekke den lille midt i en samtale.. Som mor selv så hadde jeg begrenset meg og forsøkt å kvele latter og prate stille, og det koster litt avslappet feststemning. Det ødelegger ikke, absolutt ikke. Men legger en demper. 

Jeg er avholds, forresten. Det er ikke drikking og rølp, men løssluppen prat, latterbrøl, samtaler på tvers av rommet/hagen og morsomme samtaler som jeg liker godt med voksenfester. 

Anonymkode: 4db8e...ea1

Hun er i bæresele. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En baby endrer helt klart stemningen på en fest. Uansett om du som mor tror det er helt ok, er jeg ganske sikker på at flere andre på festen var litt småirriterte over å få en baby med på lasset.... Dere var nok ikke de eneste som trengte litt voksentid.

Jeg synes ikke det var greit at mannen din skrek, men ellers forstår jeg han egentlig!

Anonymkode: fb3c5...dbc

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis festen og menneskene hadde vært sååå viktige for deg hadde du vel sosialisert nå istedet for å henge på KG. Kom deg hjem!

Anonymkode: 275e4...f04

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er i bæresele. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Da er det definitivt en demper for meg. Trodde det kanskje var vogn et stykke unna eller annet rom. Men om babyen er våken eller sover så vil alle voksne med vett og oppdragelse legge bånd på seg rundt dere. Er dere på en terrasse så vil folk trekke unna eller la være å røyke, musikk dempes, latter og alt. Men du merker neppe det og folk er for oppdragne til å si det. 

Anonymkode: 4db8e...ea1

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, TS, men jeg, som tobarnsmor selv, hadde blitt skuffa om en baby dukket opp på sommerfesten jeg hadde sett frem til. Det hadde blitt en demper. Det går jo på automatikk hos folk flest, spesielt de som selv har barn, å holde nivået på praten lavt rundt en baby. 

Anonymkode: 84e60...e2d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, FrodeF skrev:

Det er frekt å ta med baby på fest. Nei, alle syntes ikke det var greit. De løy til deg for å ikke lage dårlig stemning. 

Helt enig. Jeg er så og si aldri på fest, skulle jeg dra og det er barn tilstede så kan jeg heller ikke drikke meg brisen. Da jeg synes det er helt greit å ta en øl eller to der det er barn, men aldri bli brisen eller full. Så TS hadde jo da ødelagt min fest.

Anonymkode: c00b5...870

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at vi reiste 2230 da ,så har vel ikke laget så stor skade..

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, når det er andre barn der så må det vel være greit å ta med baby?🤔 Hadde skjønt det om babyen hadde skreket hele kvelden, men hvis babyen er rolig så burde det vel gå bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Far til mitt barn tok med vår 11 dager gamle datter på vorspiel. Da jeg fant ut hvor de var var samtlige voksne godt i gassen.

 

BV og FVK mente det var litt av læringsprosessen, så bare sleng det i trynet på han😊

Anonymkode: f2314...ae0

😳

Anonymkode: d0987...31d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😳

Anonymkode: d0987...31d

Tok du kontakt med barnevernet?????

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så vant med familie og vennefester i Italia, Spania og Tyskland, så baby hadde jeg ikke brydd meg med. 

Anonymkode: 74399...f73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det var rart at mannen måtte hente baby til deg istedenfor at du ble med? For det var deg baby skrek etter, eller? 

Anonymkode: 47c6b...ef3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes det var rart at mannen måtte hente baby til deg istedenfor at du ble med? For det var deg baby skrek etter, eller? 

Anonymkode: 47c6b...ef3

Han hentet henne fem min unna med bil ja ?

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han hentet henne fem min unna med bil ja ?

Anonymkode: 8925b...d7c

Kunne du ikke kjørt selv, da?

Anonymkode: e8b40...6a2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...