AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #61 Skrevet 20. juli 2018 På 20.7.2018 den 0.13, niledh skrev: Hvis du ikke er et lykke*****, og virkelig har 150 i IQ så foreslår jeg følgende arenaer ut fra hva du skrev om interesser: - mensa (de har jo treff, sikkert fler single der - evt kan du ta intelligenspraten med dem) - Outland og de forskjellige forumene /arr de har - Div comic cons o.l. Andre steder/nettfora hvor folk har samme interesse som deg. 1. Mensa blir nok ganske simple for en med 150 i IQ. Det er veldig stor forskjell på kravet til Mensa som vel er 130 og 150. 130 er du smartere enn de fleste, men 150 er du et geni. Einstein sin IQ er anslått til 160, men oppi de nivåene som 150-160 så begynner man å nærme seg grensen for hva man egentlig kan måle pålitelig med en IQ test i dag. 2. En nærdesjappe betyr ikke at de som henger der er noe smarte. Vil nok heller tro at man heller finner en overrepresentasjon av diverse mentale lidelser i denne gruppa som asbergers, adhd og autisme enn at de er noe smartere enn normalbefokningen. 3. Comic con? Er du virkelig så på jordet? Tror du et geni har noe som helst til felles med noen freaks som liker å kle seg ut som tegneseriefigurer? Anonymkode: ea38e...492
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #62 Skrevet 20. juli 2018 On 7/19/2018 at 4:57 PM, AnonymBruker said: Jeg sliter med å få meg kjæreste og tror det kan skyldes intelligensen min. Jeg har en IQ på over 150, noe som innebærer at 99.9% av befolkningen er dummere enn meg. Dette gjør at de fleste kvinner ikke klarer å tilfredsstille meg mentalt, og det er vanskelig å ha givende diskusjoner. Det blir litt som å diskutere med en hund. Sliter også med at penisen min er for stor. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: d90f0...1b2 Dater deg når som helst med den Iq en, drømmer om å treffe min likemann!! <3 Anonymkode: 448c2...ee0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #63 Skrevet 21. juli 2018 Intelligens er ikke alt. Jeg kan kose meg mye mer sammen med katten min enn med et intelligent menneske. Anonymkode: 311c3...8a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå