Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dataspill, modellfly, cosplay, tegneserier, programmering, hjelpe andre, wikipedia og karaoke, Bruker også ganske mye tid på å måle penisen min (den er 26-28 cm, avhengig av tenningsnivå).

Anonymkode: d90f0...1b2

Er du forresten sikker på du ikke har forvekslet IQ med penisstørrelse? Kanskje IQ-en din er 26-28 (avhengig av tenningsnivå), og penisen din 150 millimeter?, som er femten centimeter, litt over gjennomsnittet vel :)

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med å få meg kjæreste og tror det kan skyldes intelligensen min. Jeg har en IQ på over 150, noe som innebærer at 99.9% av befolkningen er dummere enn meg. Dette gjør at de fleste kvinner ikke klarer å tilfredsstille meg mentalt, og det er vanskelig å ha givende diskusjoner. Det blir litt som å diskutere med en hund. Sliter også med at penisen min er for stor. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre?

Du høres ikke ut som du har 150 i IQ hvertfall...🤔

Anonymkode: 27c03...087

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lava Anne said:

Er du forresten sikker på du ikke har forvekslet IQ med penisstørrelse? Kanskje IQ-en din er 26-28 (avhengig av tenningsnivå), og penisen din 150 millimeter?, som er femten centimeter, litt over gjennomsnittet vel :) 

Ha ha, veldig morsomt. Hadde satt pris på gode råd. Nok latterliggjøring nå.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, veldig morsomt. Hadde satt pris på gode råd. Nok latterliggjøring nå.

Du er jo bare et tullete troll. Ingen som gidder å gi deg tips da. Du bør ta til deg komplimentet, for humoren i HI var bra.

• Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg kunne spleisa deg med søskenbarnet mitt, Ts! Han er så intelligent at han er litt smårar, men det er no du óg, så dere hadde sikkert blitt en fin match :) 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Lava Anne said:

HI

Og hva betyr "HI"?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Belle âme said:

Eg kunne spleisa deg med søskenbarnet mitt, Ts! Han er så intelligent at han er litt smårar, men det er no du óg, så dere hadde sikkert blitt en fin match :) 

Jeg er ikke homosexualitatis.

Skrevet

Men ellers har ts det bra?

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hva betyr "HI"?

Hoved innlegg 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva betyr "HI"?

Hovedinnlegg.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lengste ordet jeg har hørt, ja bare skriv det ned.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lava Anne said:

Det lengste ordet jeg har hørt, ja bare skriv det ned. 

Takk! :)

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, med dei skyhøge krava dine hadde eg nesten vurdert å bli bifil om eg var deg🤔 Litt større utvalg.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dataspill, modellfly, cosplay, tegneserier, programmering, hjelpe andre, wikipedia og karaoke, Bruker også ganske mye tid på å måle penisen min (den er 26-28 cm, avhengig av tenningsnivå).

Og der, ble jeg sikker på at du er ett troll. Men fortsett å kos deg med å måle penisen din, sikkert ekstra spennende i kostyme. 

Anonymkode: 3cd27...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne med IQ på over 135 (som er kravet til Mensa, så jeg vet ikke hvor du har funnet ut at du har over 150), og jeg tror jeg kan ha en mer givende samtale med en hund enn med deg ;)

Anonymkode: 4b973...dc8

*krave for å bli medlem av mensa Norge er 131 :) 

«Medlemskravet er en IQ på minst 131 med SD15, noe som plasserer deg blant de 2 % med høyest IQ i befolkningen» (mensa.no) 

Anonymkode: 1b697...082

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Åpenbart en ******-tråd. IQ er fremdeles spennende da, og en av de litt kontroversielle tingene jeg mener, er at IQ ikke har så mye å si for en mann sin attraktivitet som man skulle tro. Jeg tror jo at sosial intelligens er viktigere. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Minesveiper skrev:

Åpenbart en ******-tråd. IQ er fremdeles spennende da, og en av de litt kontroversielle tingene jeg mener, er at IQ ikke har så mye å si for en mann sin attraktivitet som man skulle tro. Jeg tror jo at sosial intelligens er viktigere. 

IQ og sosial intelligens er ikke nødvendigvis to atskilte områder, som hjerneforskning og forskning på intelligens kan fortelle. IQ er ganske oppskrytt, og ikke minst - omstridt som måleinstrument for intelligens. Der hvor den faktisk har effekt og er brukbar er kanskje mest i undersøkelser av personer med hjerneskade. Der den mest brukes, i hverdagstalen, er dessverre av folk som enten vil påpeke at de selv er intelligente (Ts), at rasen deres er det mest intelligente, eller at kjønnet deres er det mest intelligente, men der har det egentlig ingenting å gjøre.

Anonymkode: 10b31...905

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*krave for å bli medlem av mensa Norge er 131 :) 

«Medlemskravet er en IQ på minst 131 med SD15, noe som plasserer deg blant de 2 % med høyest IQ i befolkningen» (mensa.no) 

Kravet er vel 135 (eller rundt der) med SD 30 hvis jeg ikke husker feil

Anonymkode: 2fc8a...1f2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kravet er vel 135 (eller rundt der) med SD 30 hvis jeg ikke husker feil

Anonymkode: 2fc8a...1f2

Det jeg klipte ut sto svart på hvitt på mensa sine sider... må jo nesten tro hva man leser når man oppsøker hovedkilden...

Er ikke medlem selv, så kan ikke si noe mer på det. Fikk bare 128 i iq på mensa sin nett-test (så har av den grunn ikke tatt neste steg). Men det står det jeg limte inn minimum 131 SD15. Da må man jo nesten tro at minimum er 131... 

https://www.mensa.no/mensa/hvordanblimedlem/

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
34 minutter siden, AnonymBruker said:

IQ og sosial intelligens er ikke nødvendigvis to atskilte områder, som hjerneforskning og forskning på intelligens kan fortelle. IQ er ganske oppskrytt, og ikke minst - omstridt som måleinstrument for intelligens. Der hvor den faktisk har effekt og er brukbar er kanskje mest i undersøkelser av personer med hjerneskade. Der den mest brukes, i hverdagstalen, er dessverre av folk som enten vil påpeke at de selv er intelligente (Ts), at rasen deres er det mest intelligente, eller at kjønnet deres er det mest intelligente, men der har det egentlig ingenting å gjøre.

Anonymkode: 10b31...905

Jeg er ikke noe ekspert på dette, men ta IQ testene som jeg tok som ung da. Der testet de først og fremst logisk, matematisk og språklig intelligens. De testet ikke for sosial intelligens. Så er det kanskje slik som du sier, at IQ og sosial intelligens ikke er atskilte, og eller at det er en sammenheng mellom dem. Jeg mener at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom IQ og sosial intelligens fordi jeg har sett flere veldig intelligente mennesker ha lav sosial intelligens. Er jeg biased? Kanskje, men er det en trend hvor høy IQ også betyr høy sosial intelligens sånn generelt burde man kunne observere det. 

Det er jo ikke slik at psykologiprofessorene er helt enige om hva IQ begrepet egentlig innebærer heller. Såvidt jeg husker er det flere forskjellige teorier, og noen mener for eksempel at sosial intelligens ikke eksisterer, men at det kan bli forklart ved hjelp av IQ, og eller sammen med en eller flere personlighetstrekk.

Jeg synes forøvrig at IQ ikke nødvendigvis er oppskrytt fordi det er en veldig god variabel når det kommer til å for eksempel predikere skoleprestasjoner og prestasjoner i jobbsammenheng. Mener også å ha lest flere artikler som har vist til forskning om at menn med høy IQ er mer attraktive for kvinner. Jeg tror jo at det har mer med hva mennene har fått til av prestasjoner og resultater å gjøre enn selve IQ'en de har. Det som en også  burde være litt obs på er at det ikke nødvendigvis er noen korrelasjon mellom høy IQ og moral. Sånn at folk med høy IQ kan være noen skikkelig drittsekker. Tar man det med i betraktningen kan man jo argumentere for at IQ er oppskrytt. Ellers synes jeg det er ganske åpenbart at ts er et *****. Jeg sladder det ordet for at innlegget ikke skal bli slettet av moderatorene. 

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...