Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å få meg kjæreste og tror det kan skyldes intelligensen min. Jeg har en IQ på over 150, noe som innebærer at 99.9% av befolkningen er dummere enn meg. Dette gjør at de fleste kvinner ikke klarer å tilfredsstille meg mentalt, og det er vanskelig å ha givende diskusjoner. Det blir litt som å diskutere med en hund. Sliter også med at penisen min er for stor. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: d90f0...1b2

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Råd? Ikke vær så høy på deg selv.

Skrevet

Du er blant venner, kjære deg. PÅ KG har alle mellom 130 og 150 i IQ, og den halvparten som har kuk har en svær en.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sliter med å få meg kjæreste og tror det kan skyldes intelligensen min. Jeg har en IQ på over 150, noe som innebærer at 99.9% av befolkningen er dummere enn meg. Dette gjør at de fleste kvinner ikke klarer å tilfredsstille meg mentalt, og det er vanskelig å ha givende diskusjoner. Det blir litt som å diskutere med en hund. Sliter også med at penisen min er for stor. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre?

hehehe....det må være andre behov som gjør at du henger her inne da?  ta å kom til bunns i det først og fremst :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, hind said:

Du er blant venner, kjære deg. PÅ KG har alle mellom 130 og 150 i IQ, og den halvparten som har kuk har en svær en.

VI har også rett under millionen i inntekt og minst 225k i buffer,  lager all mat fra bunn og produsererer praktisk talt ikke noe plastsøppel

Anonymkode: 36bf0...406

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂😂

finn på noe bedre enn dette da....

Anonymkode: fe2e4...10b

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, den var god, du. Lykke til med søken etter den 0.1 % (legit stats her) av kvinner som møter IQ-kravet ditt og overlever ditt enorme ego *host* utstyr. Tror tampen brenner her inne i hvert fall.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sliter med det samme, og i tillegg er jeg både for kjekk og altfor sympatisk. Derfor har jeg vært singel veldig lenge, og sliter med å snakke med damer. Og det er leit. Det hadde jo vært hyggelig å ha en søt jente å spandere pizza på når trygda kommer. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ble litt matt jeg nå. Ingen gode råd, kun latterliggjøring.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan føle seg isolert og annerledes når IQ bikker 140, men samtidig har de med den type iq bedre reflekteringsevne og bedre forståelse til å se sammenhengen i hvorfor det blir sånn. Å lage tråd på kg der man sier at å snakke med andre er som å snakke med hunder er veldig tydelig indikator på at IQ-en ikke er helt der oppe. 

Man merker veldig raskt når man er rundt veldig smarte folk, selv når de sier lite. Man kan se i ansiktet hvordan de reagerer og tolker det som blir sagt, samt se hva de synes er morsomt osv. To smarte mennesker som har høy sosial innsikt kan gjenkjenne hverandre ganske kjapt, for de kan gjenkjenne lignende sinnstilstander i hverandre. 

Anonymkode: 2e932...456

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne med IQ på over 135 (som er kravet til Mensa, så jeg vet ikke hvor du har funnet ut at du har over 150), og jeg tror jeg kan ha en mer givende samtale med en hund enn med deg ;)

Anonymkode: 4b973...dc8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Problemet ditt er ikke for høy IQ, problemet ditt er for lav sosial intelligens. :) Lykke til.

Anonymkode: e8ea6...b42

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne med IQ på over 135 (som er kravet til Mensa, så jeg vet ikke hvor du har funnet ut at du har over 150), og jeg tror jeg kan ha en mer givende samtale med en hund enn med deg ;)

Dersom du kun har 135 i IQ så stemmer det nok at vi ikke kunne hatt en givende samtale, og at du hadde kommet bedre overens med en hund.

• Liker 3
Gjest BearMama
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dersom du kun har 135 i IQ så stemmer det nok at vi ikke kunne hatt en givende samtale, og at du hadde kommet bedre overens med en hund.

Noe sier meg at selv bikkja hadde gått lei av deg rimelig kjapt. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo alt for høy på deg selv. Og høres ut som mangel på EQ er ditt problem, ikke for høy IQ.

Har du noen interesser da? 

Anonymkode: 3cd27...7ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med så høy IQ burde du da evne å stimulere deg selv. Var voldsomt så mye stimuli du har behov for, nesten som et lite barn. 

Anonymkode: f108d...1a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skrev over 135 :) Men jeg tilgir deg. Kan ikke være lett å kommunisere når man har hodet så langt oppe i sin egen rumpe.

Anonymkode: 4b973...dc8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er jo alt for høy på deg selv. Og høres ut som mangel på EQ er ditt problem, ikke for høy IQ.

Har du noen interesser da?  

Anonymkode: 3cd27...7ed

Dataspill, modellfly, cosplay, tegneserier, programmering, hjelpe andre, wikipedia og karaoke, Bruker også ganske mye tid på å måle penisen min (den er 26-28 cm, avhengig av tenningsnivå).

• Liker 3
Skrevet

Et nydelig troll. Hipp hipp. Gigapenis og giga-IQ, come and get meh!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...