AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #41 Skrevet 19. juli 2018 Har samme problem som deg TS. Men jeg har i tillegg til å være for smart og ha for stor penis så er jeg for kjekk og har en for bra og muskuløs kropp til at jeg kan forholde meg til sluskete kvinner som lar seg forfalle. Også er jeg veldig rik så jeg har jo ingen ting å rellatere til med alle fattig kvinnene der ute. Anonymkode: ea38e...492
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #42 Skrevet 19. juli 2018 Haha. Modellfly wikipedia og tegneserier og sluskete kvinnfolk. Tror min iq er 420. Haha. Anonymkode: 478a4...830
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #43 Skrevet 19. juli 2018 2 timer siden, Minesveiper skrev: Jeg er ikke noe ekspert på dette, men ta IQ testene som jeg tok som ung da. Der testet de først og fremst logisk, matematisk og språklig intelligens. De testet ikke for sosial intelligens. Så er det kanskje slik som du sier, at IQ og sosial intelligens ikke er atskilte, og eller at det er en sammenheng mellom dem. Jeg mener at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom IQ og sosial intelligens fordi jeg har sett flere veldig intelligente mennesker ha lav sosial intelligens. Er jeg biased? Kanskje, men er det en trend hvor høy IQ også betyr høy sosial intelligens sånn generelt burde man kunne observere det. Det er jo ikke slik at psykologiprofessorene er helt enige om hva IQ begrepet egentlig innebærer heller. Såvidt jeg husker er det flere forskjellige teorier, og noen mener for eksempel at sosial intelligens ikke eksisterer, men at det kan bli forklart ved hjelp av IQ, og eller sammen med en eller flere personlighetstrekk. Jeg synes forøvrig at IQ ikke nødvendigvis er oppskrytt fordi det er en veldig god variabel når det kommer til å for eksempel predikere skoleprestasjoner og prestasjoner i jobbsammenheng. Mener også å ha lest flere artikler som har vist til forskning om at menn med høy IQ er mer attraktive for kvinner. Jeg tror jo at det har mer med hva mennene har fått til av prestasjoner og resultater å gjøre enn selve IQ'en de har. Det som en også burde være litt obs på er at det ikke nødvendigvis er noen korrelasjon mellom høy IQ og moral. Sånn at folk med høy IQ kan være noen skikkelig drittsekker. Tar man det med i betraktningen kan man jo argumentere for at IQ er oppskrytt. Ellers synes jeg det er ganske åpenbart at ts er et *****. Jeg sladder det ordet for at innlegget ikke skal bli slettet av moderatorene. IQ kan nok predikere skoeprestasjoner, men IQ ødelegger også for prestasjon. Det viser at forventninger om at man er dummere i en del fag gjør at man blir nervøs, får lav selvfølelse etc, og faktisk gjør det dårligere. Synes du da det er lurt med IQ-tester? Altså har det også med selvoppfyllende profetier å gjøre. Dersom man er predikert å gjøre det dårlig så gjør man det dårligere. Det er derfor det er idioti å opprette klasser med to-er elever og klasser med firer elever. Intelligente menn er selvfølgelig attraktive for kvinner. Det har med kulturell status å gjøre. Men det er også teorier om at moral og intelligens henger sammen fordi intelligente mennesker dermed vil samarbeide mer med andre og behandle andre bra ettersom det øker sjansen for at man selv får noe igjen. Det høres for enkelt ut, synes jeg, men ja, det er også en teori. Selv er jeg svært lite opptatt av intelligens og mye mer opptatt av klokskap og varme. Ethvert geni har for øvrig benektet at de er genier, fra Einstein til Curie, og meg bekjent var heller ingen av dem drittsekker, men oppførte seg som ganske normale mennesker. Anonymkode: 10b31...905
Gjest Minesveiper Skrevet 19. juli 2018 #44 Skrevet 19. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: IQ kan nok predikere skoeprestasjoner, men IQ ødelegger også for prestasjon. Det viser at forventninger om at man er dummere i en del fag gjør at man blir nervøs, får lav selvfølelse etc, og faktisk gjør det dårligere. Synes du da det er lurt med IQ-tester? Altså har det også med selvoppfyllende profetier å gjøre. Dersom man er predikert å gjøre det dårlig så gjør man det dårligere. Det er derfor det er idioti å opprette klasser med to-er elever og klasser med firer elever. Anonymkode: 10b31...905 For å svare på det du skrev tidligere så mener jeg at IQ ikke er oppskrytt, siden det er en god variabel når det kommer til å predikere prestasjoner. Det er jo en god indikasjon på at IQ faktisk måler evne. Det du sier om at man gjør det dårligere pga av dårligere selvfølelse osv kan godt være riktig, det vet jeg ikke. Når det kommer til å dele opp klassene, så ville det i alle fall vært mye lettere å gi elevene tilpasset opplæring slik de har krav på etter loven dersom alle elevene i en og samme klasse hadde vært på ca samme nivå. Det er veldig vanskelig å gi tilpasset opplæring i dag med klasser på 30 stykk hvor det er klare nivåforskjeller mellom elevene. Det er fordeler og ulemper med å gjøre ting på den måten, siden du tar opp det. Jeg har liksom ikke satt meg godt nok inn i saken egentlig til å ha en sterk mening. Intelligente menn er selvfølgelig attraktive for kvinner. Det har med kulturell status å gjøre. Men det er også teorier om at moral og intelligens henger sammen fordi intelligente mennesker dermed vil samarbeide mer med andre og behandle andre bra ettersom det øker sjansen for at man selv får noe igjen. Det høres for enkelt ut, synes jeg, men ja, det er også en teori.Selv er jeg svært lite opptatt av intelligens og mye mer opptatt av klokskap og varme. Ethvert geni har for øvrig benektet at de er genier, fra Einstein til Curie, og meg bekjent var heller ingen av dem drittsekker, men oppførte seg som ganske normale mennesker. Anonymkode: 10b31...905 Høres smart ut.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #45 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, Minesveiper skrev: For å svare på det du skrev tidligere så mener jeg at IQ ikke er oppskrytt, siden det er en god variabel når det kommer til å predikere prestasjoner. Det er jo en god indikasjon på at IQ faktisk måler evne. Det du sier om at man gjør det dårligere pga av dårligere selvfølelse osv kan godt være riktig, det vet jeg ikke. Når det kommer til å dele opp klassene, så ville det i alle fall vært mye lettere å gi elevene tilpasset opplæring slik de har krav på etter loven dersom alle elevene i en og samme klasse hadde vært på ca samme nivå. Det er veldig vanskelig å gi tilpasset opplæring i dag med klasser på 30 stykk hvor det er klare nivåforskjeller mellom elevene. Det er fordeler og ulemper med å gjøre ting på den måten, siden du tar opp det. Jeg har liksom ikke satt meg godt nok inn i saken egentlig til å ha en sterk mening. Høres smart ut. Det er flere ganger bevist at man gjør det dårligere dersom man forventer at man er dårligere eller at det finnes dogmer i samfunnet som tilsier at man er dårlig i det og det. En forskningsrapport viste for eksempel at kvinner gjorde det merkbart dårlig i matematikk bare ordet "kjønn" var nevnt av veileder før testen. De assosierte sitt eget kjønn med "dårlig i matematikk" e.l. I en annen klasse gjorde menn og kvinner det likt. Generaliseringer kan legge dype psykologiske strukturer. Dette er noe jeg er redd for angående dette at "menn utvikles senere"-argumentet. Jeg er redd dette vil få enda flere gutter til å falle av, at de kan lære at de fra naturens side er trege. Det er det jeg er redd for med generaliseringer, for eks. ang. IQ. Jeg er absolutt imot all oppslitting av klasser på den måten, rett og slett fordi jeg har vært prøvekanin for dette prosjektet på videregående. Det var ikke vellykket og ble kuttet ganske fort. De fleste lærere er også imot dette fordi de mener det er demotiverende for de barn og ungdom som havner i de laveste klassene. Det kan jeg love deg at det var og det var det for de fleste. Selvfølgelig skal barn og ungdom med spesielle behov få hjelp, men utover det trenger man ikke å splitte opp i to-ere, firere, og sekser-elever. Ellers er jeg selvfølgelig enig i at én lærer per klasse på 30 stykk er altfor lite, men jeg synes ikke den typen løsning er god. Anonymkode: 10b31...905
Gjest hind Skrevet 19. juli 2018 #46 Skrevet 19. juli 2018 4 hours ago, Minesveiper said: Åpenbart en ******-tråd. IQ er fremdeles spennende da, og en av de litt kontroversielle tingene jeg mener, er at IQ ikke har så mye å si for en mann sin attraktivitet som man skulle tro. Jeg tror jo at sosial intelligens er viktigere. Kanskje du har rett. IQ arver vi visstnok fra mødrene våre, mens blant annet temperament og sexdrive kommer fra fedrene. Dermed er det vel egentlig dere som bør være mest opptatt av å finne smarte partnere, men det er det få menn som er
Gjest Minesveiper Skrevet 19. juli 2018 #47 Skrevet 19. juli 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: Det er flere ganger bevist at man gjør det dårligere dersom man forventer at man er dårligere eller at det finnes dogmer i samfunnet som tilsier at man er dårlig i det og det. En forskningsrapport viste for eksempel at kvinner gjorde det merkbart dårlig i matematikk bare ordet "kjønn" var nevnt av veileder før testen. De assosierte sitt eget kjønn med "dårlig i matematikk" e.l. I en annen klasse gjorde menn og kvinner det likt. Generaliseringer kan legge dype psykologiske strukturer. Anonymkode: 10b31...905 Stemmer, husker jeg leste dette et sted, men husker ikke om det var innen temaene "motivasjon" eller "læring". Var en av de to mener jeg. Det er det jeg er redd for med generaliseringer, for eks. ang. IQ. Jeg er absolutt imot all oppslitting av klasser på den måten, rett og slett fordi jeg har vært prøvekanin for dette prosjektet på videregående. Det var ikke vellykket og ble kuttet ganske fort. De fleste lærere er også imot dette fordi de mener det er demotiverende for de barn og ungdom som havner i de laveste klassene. Det kan jeg love deg at det var og det var det for de fleste. Selvfølgelig skal barn og ungdom med spesielle behov få hjelp, men utover det trenger man ikke å splitte opp i to-ere, firere, og sekser-elever. Ellers er jeg selvfølgelig enig i at én lærer per klasse på 30 stykk er altfor lite, men jeg synes ikke den typen løsning er god. Anonymkode: 10b31...905 Skulle gjerne hatt skikkelig statistikk på det da, og sett på om elevene i klassene gjorde det bedre rent faglig eller ikke. Hadde vært interessant å se hva som faktisk virker best. Ellers er jeg jo enig i at det er en del ulemper med å dele opp klassene på den måten. 19 minutter siden, hind said: Kanskje du har rett. IQ arver vi visstnok fra mødrene våre, mens blant annet temperament og sexdrive kommer fra fedrene. Dermed er det vel egentlig dere som bør være mest opptatt av å finne smarte partnere, men det er det få menn som er Hah Jeg mener jo at menn og kvinner er mer like enn man skulle tro, og jeg tror at det å ha høy sosial intelligens er viktigere enn å ha høy intelligens både for menn og kvinner når det kommer til å tiltrekke seg noen av det motsatte kjønn.
Legokloss Skrevet 19. juli 2018 #48 Skrevet 19. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha ha, veldig morsomt. Hadde satt pris på gode råd. Nok latterliggjøring nå. Anonymkode: d90f0...1b2 Hvis du ikke er et lykke*****, og virkelig har 150 i IQ så foreslår jeg følgende arenaer ut fra hva du skrev om interesser: - mensa (de har jo treff, sikkert fler single der - evt kan du ta intelligenspraten med dem) - Outland og de forskjellige forumene /arr de har - Div comic cons o.l. Andre steder/nettfora hvor folk har samme interesse som deg.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #49 Skrevet 20. juli 2018 Prøver gjerne kuken din, TS, du kan få et vanskelig kryssordblad å glo i underveis så jeg slipper å høre deg prate. Anonymkode: ff562...621 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #50 Skrevet 20. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøver gjerne kuken din, TS, du kan få et vanskelig kryssordblad å glo i underveis så jeg slipper å høre deg prate. Anonymkode: ff562...621 BURN Anonymkode: 10b31...905
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #52 Skrevet 20. juli 2018 23 hours ago, Minesveiper said: Åpenbart en ******-tråd. IQ er fremdeles spennende da, og en av de litt kontroversielle tingene jeg mener, er at IQ ikke har så mye å si for en mann sin attraktivitet som man skulle tro. Jeg tror jo at sosial intelligens er viktigere. IQ i seg selv er ikke attraktivt, nei. Om du ikke er i stand til å fremstå om kompetent så spiller det ingen rolle om du er det. Fasade spiller en mye større rolle. De fleste mennesker er ikke i stand til å gjenkjenne intelligens. De fleste vil se på hvordan du oppfører deg, ikke forsøke forstå hvordan du tenker. De fleste er ikke i stand til å leve seg inn i hvordan andre mennesker tenker, langt mindre vurdere deres intelligens Det er mye viktigere å fremstå som trygg og karismatisk, enn smart Anonymkode: 2e932...456
StovnerJune Skrevet 20. juli 2018 #53 Skrevet 20. juli 2018 Du må komme deg ut av din egen boble. Jeg trenger bare å lese åpningsinnlegget for å forstå hvorfor du sliter med kjemien, men det ser du antageligvis ikke selv og deri ligger hele problemet.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #54 Skrevet 20. juli 2018 Hadde du vært intelligent, hadde du ikke skrevet på den måten. Du bruker unødvendige ord, og har en del mangler i teksten din. I tillegg, hadde du latt være å tenke med pikken. Anonymkode: 3420b...e52
Valmuefrø Skrevet 20. juli 2018 #55 Skrevet 20. juli 2018 Sliter med det samme! Den enorme penisen min skremmer de fleste menn. Mulig fordi jeg er kvinne. 1
StovnerJune Skrevet 20. juli 2018 #56 Skrevet 20. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du vært intelligent, hadde du ikke skrevet på den måten. Du bruker unødvendige ord, og har en del mangler i teksten din. I tillegg, hadde du latt være å tenke med pikken. Anonymkode: 3420b...e52 Igjen, alle andre enn deg trenger bare å lese det der for å skjønne akkurat hva problemet er. Intelligente mennesker henger seg ikke opp i "unødvendige ord", det er kun umodne tenåringer som har bestemt seg for å leke intellektuelle som snakker på den måten.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #57 Skrevet 20. juli 2018 det første innlegget i denne tråden er jo tydeligvis tull, men når man kjeder seg ønsker man gjerne debatt alikevel Anonymkode: 2e932...456
Lava Anne Skrevet 20. juli 2018 #58 Skrevet 20. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: det første innlegget i denne tråden er jo tydeligvis tull, men når man kjeder seg ønsker man gjerne debatt alikevel Anonymkode: 2e932...456 Når intelligente mennesker kjeder seg om sommeren, går de ut for å skaffe seg venner som har båt, for da slipper de å kjede seg på kvinneguiden. Bruk ditt vakre og store hode, TS, til å gjøre noe godt for deg selv. Så kan du bruke penisen som dregg.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #59 Skrevet 20. juli 2018 Just now, Lava Anne said: Når intelligente mennesker kjeder seg om sommeren, går de ut for å skaffe seg venner som har båt, for da slipper de å kjede seg på kvinneguiden. Bruk ditt vakre og store hode, TS, til å gjøre noe godt for deg selv. Så kan du bruke penisen som dregg. Hvorfor båt? Vil ikke det være med på å ødelegge miljøet, noe som vil ødelegge sjansene for barna deres å overleve? jeg stemmer for at alle med iq over 150 burde spleise på et solpanel. Anonymkode: 2e932...456
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #60 Skrevet 20. juli 2018 19 minutter siden, StovnerJune skrev: Igjen, alle andre enn deg trenger bare å lese det der for å skjønne akkurat hva problemet er. Intelligente mennesker henger seg ikke opp i "unødvendige ord", det er kun umodne tenåringer som har bestemt seg for å leke intellektuelle som snakker på den måten. Min første kommentar, var sarkastisk. Det forsto du, altså ikke. Jeg har ikke skrytt, av min intelligens. Jeg er ikke tenåring. Jeg har ikke noe til overs for synsingen, din. Anonymkode: 3420b...e52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå