Gå til innhold

Daten kom på overraskelsesbesøk, hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Cambria skrev:

Her får du masse råd, og alle sier det samme. Si det ikke passer om det er sånn. Det er ikke verdens undergang å si det, selv om det er bursdagen din. 

Han har ingen måter å komme seg hjem på.

ts

Anonymkode: 52189...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.

Ts

Anonymkode: 52189...6de

Du har fått flere råd nå, alle sier egentlig det samme.

Hvis følelsene dine sier at du ikke vil ha han der nå, så må du stå opp for følelsene dine og deg selv :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har ingen måter å komme seg hjem på.

ts

Anonymkode: 52189...6de

Da får han ta seg inn på et hotell for natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den verste bursdagen jeg har hatt.

Ts

Anonymkode: 52189...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke har noen måter å komme seg hjem på er hans problem, ikke ditt. Jeg har forstått at det er bursdagen din altså, men hvis du later som det ikke er det så kanskje det blir enklere for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lyver. Det er jeg som har bursdag. Han har reist langt og det var visst spontant og jeg tror ikke bussene går noe mer i kveld her jeg bor. Er jeg verdens verste menneske?

Ha ha ha må bare le :) Hadde jeg møtt en dame som lå ned samme innsatsen ovenfor meg hadde jeg omfavnet henne med begge hendene :)  Om vedkommende var riktig skrudd sammen da, det vet vel bare du og ingen andre. Hadde faktisk digget det og grepet sjansen om dette var på plass, redd opp en seng eller en madrass og tatt det derfra om du kan stole på vedkommende. Om ikke bare avslutte dette nå, og overlat ansvaret til vedkommende som har gjort dette, om du mener at det ikke er trygt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa til han nå at jeg har andre planer men for å være ærlig så føler jeg meg helt forferdelig bare.

2 minutter siden, Cambria skrev:

At han ikke har noen måter å komme seg hjem på er hans problem, ikke ditt. Jeg har forstått at det er bursdagen din altså, men hvis du later som det ikke er det så kanskje det blir enklere for deg.

Ja. Lettere hvis jeg tenker dette er en vanlig dag. Men det er jo ikke det. Og som andre sier her så gjorde han det i beste mening, føler jeg bør møte han nå men kommer til å såre han så mye om det skinner gjennom meg at jeg er lei meg. Kunne jo like gjerne avsluttet. 

 

Ts

Anonymkode: 52189...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke bare litt ekstra utafor? På grunn av for mye besøk og sosial kontakt, og hormoner og mens på toppen?

Må si jeg ikke støtter svarene om å bare sende han hjem igjen, eller på hotell. 

Om dette er en fyr du liker ville jeg selvfølgelig invitert han hjem. Han har anstrengt seg, brukt penger og tid, for å glede deg. Selv om han har bommet litt er situasjonen som den er akkurat nå. Men da må han også tåle at du sier - "Jeg er glad i deg, men jeg er sliten, syk, og må hvile litt i kveld. Du er selvfølgelig velkommen til å bli her."

Så tar du det opp ved en annen anledning. At du ikke liker overraskelser, at du helst vil ha klare avtaler. Men ikke i dag. Sett deg i hans sko. Det vil bare være utrolig sårende, i og med at dette er gjort i beste mening. 

Anonymkode: 3c60b...37f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Daten kommer til å bli så skuffet og såret. Her tar han bryderiet å besøke deg for å overraske.. og alt han får tilbake er ei sur mensendame som ikke vil knulle. 

Anonymkode: dea38...b1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Ha ha ha må bare le :) Hadde jeg møtt en dame som lå ned samme innsatsen ovenfor meg hadde jeg omfavnet henne med begge hendene :)  Om vedkommende var riktig skrudd sammen da, det vet vel bare du og ingen andre. Hadde faktisk digget det og grepet sjansen om dette var på plass, redd opp en seng eller en madrass og tatt det derfra om du kan stole på vedkommende. Om ikke bare avslutte dette nå, og overlat ansvaret til vedkommende som har gjort dette, om du mener at det ikke er trygt.

Det ligger noe der du sier. Skulle ønske jeg skulle slippe å ta stilling til dette akkurat i dag. Jeg er virkelig bare helt forferdelig. Aner ikke hva som skjer med meg.

Ts

Anonymkode: 52189...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var en date jeg bare hadde truffet noen ganger så hadde jeg blitt stresset. Men å bli fly forbanna som en her skreiv er litt i overkant.

Men.. når han reiser dit uten å vite om det passer så tar han en sjanse også. Om du liker han så synest jeg kanskje du bør invitere han inn. 

Anonymkode: eab0a...df1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Hadde en mann jeg var interessert i dukket opp hadde det vært fantastisk ! Selv om jeg hadde mensen eller en forkjølelse. 

Hadde sagt at jeg ikke var helt i form, og spurt om det var greit at vi så noen episoder av en serie og koste oss sammen hjemme. 

Anonymkode: 69df8...fc2

Samme her :) Hadde blitt kjempeglad og helt klart gjort det beste ut av kvelden og natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sprøtt at noen hadde blitt "fly forbanna", når tanken er ikke annet enn god. 

Du får forklare situasjonen om at du har mensen, hva du har planlagt, og det er det du kommer til å ville gjøre. Kanskje han vil joine en rolig kveld med serier og drar i morgen tidlig?

Hvis du vil være alene så får du si at det ikke passer dessverre:)

Anonymkode: 5b0d1...d8c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger noe der du sier. Skulle ønske jeg skulle slippe å ta stilling til dette akkurat i dag. Jeg er virkelig bare helt forferdelig. Aner ikke hva som skjer med meg.

Ts

Det er bare du som vet svaret, ingen andre, om du ikke stoler på vedkommende bare avvise han der og da, stoler du på han gi det en sjanse uten noen som helst forpliktelser utover dette. Igjen det er bare du som vet svaret :)  Der det er hjerterom er det husrom, uansett :)  Men det betinger at du kan stole på vedkommende. Kanskje gjør du det største varpet i ditt liv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bare litt ekstra utafor? På grunn av for mye besøk og sosial kontakt, og hormoner og mens på toppen?

Må si jeg ikke støtter svarene om å bare sende han hjem igjen, eller på hotell. 

Om dette er en fyr du liker ville jeg selvfølgelig invitert han hjem. Han har anstrengt seg, brukt penger og tid, for å glede deg. Selv om han har bommet litt er situasjonen som den er akkurat nå. Men da må han også tåle at du sier - "Jeg er glad i deg, men jeg er sliten, syk, og må hvile litt i kveld. Du er selvfølgelig velkommen til å bli her."

Så tar du det opp ved en annen anledning. At du ikke liker overraskelser, at du helst vil ha klare avtaler. Men ikke i dag. Sett deg i hans sko. Det vil bare være utrolig sårende, i og med at dette er gjort i beste mening. 

Anonymkode: 3c60b...37f

Dette høres ut som en voksen måte å håndtere situasjonen på. 

4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Samme her :) Hadde blitt kjempeglad og helt klart gjort det beste ut av kvelden og natten. 

Så bra, jeg bare krysser fingrene for at jeg klarer å være blid i kveld :)

ts

Anonymkode: 52189...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Det er bare du som vet svaret, ingen andre, om du ikke stoler på vedkommende bare avvise han der og da, stoler du på han gi det en sjanse uten noen som helst forpliktelser utover dette. Igjen det er bare du som vet svaret :)  Der det er hjerterom er det husrom, uansett :)  Men det betinger at du kan stole på vedkommende. Kanskje gjør du det største varpet i ditt liv :) 

Så fine ord :)

får se om jeg finner gull.

 

Anonymkode: 52189...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, jeg bare krysser fingrene for at jeg klarer å være blid i kveld :)

Det klarer du :) Bare fortell situasjonen, gi han litt oppmerksomhet og ikke mer en det, en perfekt måte å teste dette ut på faktisk. Men det betinger at du kan stole på vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fine ord :)

får se om jeg finner gull.

Forventer at du oppdaterer oss på dette om noen dager da :)  Lykke til og håper det er ditt livs beste valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for at du ikke klarer å være blid så kan du jo bare si at du er i dårlig humør pga mensen og hormoner. Da har han en forståelse om du er litt sur og vil sikkert også vise det venfor deg. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...