Gå til innhold

Daten kom på overraskelsesbesøk, hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han tenkte å bli til i morgen. Har noen planer med familie i morgen formiddag, og siden vi allerede hadde vært sammen hele helgen tenkte jeg å bruke kvelden i dag på  lade opp.

Ja, jeg vil si jeg er det. Men ble litt tatt på senga nå bare.

Ja.. blir også lei meg fordi jeg ikke klarer å tenke i de baner akkurat nå .

Tror jeg kommer til å skuffe han veldig hvis jeg sender han hjem og noe sånt som dette er det siste jeg ville ønsket på bursdagen min :( huffameg....

ts

Anonymkode: 52189...6de

Men han må da tenke litt selv også, hvis du har bursdag er det jo stor sjanse for at du allerede har planer. Jeg hadde sagt jeg ikke var hjemme, så fikk han ordne seg selv hjem igjen, Ikke alle er like begeistret for uanmeldte besøk og spontanitet. Litt respekt kan man utvise.

Anonymkode: ecd67...9ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette tull??? Hvor lenge har dere datet? Her kommer en mann i beste mening for å overraske daten han er forelsket i på bursdagen hennes og så har vi 3 sider der de fleste spyr ut av seg eder og galle om at (drittsekken?) må pelle seg hjem igjen?

Jeg er dame, men jeg skjønner godt at hvis dette faktisk er sant så er det neimen ikke enkelt å være en ung mann med gode intensjoner heller! Gud hjelpe meg! :frkk:

Anonymkode: 5be83...e22

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt sex før da ts?

Anonymkode: dea38...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette tull??? Hvor lenge har dere datet? Her kommer en mann i beste mening for å overraske daten han er forelsket i på bursdagen hennes og så har vi 3 sider der de fleste spyr ut av seg eder og galle om at (drittsekken?) må pelle seg hjem igjen?

Jeg er dame, men jeg skjønner godt at hvis dette faktisk er sant så er det neimen ikke enkelt å være en ung mann med gode intensjoner heller! Gud hjelpe meg! :frkk:

Anonymkode: 5be83...e22

Jeg er enig med deg. 

Men, så hadde jeg blitt kjempeglad for å få besøk av en date på bursdagen min. Jeg hadde ratt dratt han med til familien og latt han få hilse på også... :fnise:

Det er fordeler og ulemper ved å være sosial. 

Anonymkode: a7ce6...a5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. 

Men, så hadde jeg blitt kjempeglad for å få besøk av en date på bursdagen min. Jeg hadde ratt dratt han med til familien og latt han få hilse på også... :fnise:

 

Rolig nå, svigermor kan skremme hvem som helst langt vekk :)  Så ikke overdrive dette helt ut i det hinsidige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Rolig nå, svigermor kan skremme hvem som helst langt vekk :)  Så ikke overdrive dette helt ut i det hinsidige :) 

Slutt med det der. Ingen vits i å bli ufin her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Svigermor skrev:

Slutt med det der. Ingen vits i å bli ufin her.

ha ha ha :) Det eneste jeg savner fra mitt lange tidligere forhold er svigermor, en fantastisk dame som jeg savner dypt. Jeg var heldig som pokker der, men forholdet skiltes sammen med skilsmissen, noe jeg har full forståelse for. Var bare tull fra min side og en gammel fordom som jeg tullet litt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er problemet da?

At du føler dere ikke kan ha den koselige kvelden sammen som du har planlagt? For det er jo bare å foreslå at dere gjør det sammen

Eller at du ikke vil ha sex? For om dere ikke har hatt sex enda hadde jeg latt han sove på gjesterom/ sofaen. 

Anonymkode: 69df8...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fyren må like deg kjempe godt. Vet at han du har bursdag og ville overraske deg? Det er jo egentlig kjempe romantisk. Hvis du liker ham , hadde jeg bare gjort det beste ut av det. Ønsk ham velkommen, si du ikke føler deg helt i form idag så det blir en rolig kveld. Så kan dere se på Netflix og chille som man sier. Ikke send stakkaren på dør.  

Anonymkode: 4d577...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette tull??? Hvor lenge har dere datet? Her kommer en mann i beste mening for å overraske daten han er forelsket i på bursdagen hennes og så har vi 3 sider der de fleste spyr ut av seg eder og galle om at (drittsekken?) må pelle seg hjem igjen?

Jeg er dame, men jeg skjønner godt at hvis dette faktisk er sant så er det neimen ikke enkelt å være en ung mann med gode intensjoner heller! Gud hjelpe meg! :frkk:

Anonymkode: 5be83...e22

Kanskje han bare har gode intensjoner, og gjør dette i beste mening. Eller kanskje han bare er en sykt klam fyr som er så høy på seg selv at han ikke kan se for seg noe annet enn at alle automatisk vil hoppe i taket av glede over å få akkurat ham på uanmeldt besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Kanskje han bare har gode intensjoner, og gjør dette i beste mening. Eller kanskje han bare er en sykt klam fyr som er så høy på seg selv at han ikke kan se for seg noe annet enn at alle automatisk vil hoppe i taket av glede over å få akkurat ham på uanmeldt besøk.

Da ville det vel være naturlig at TS skrev noe om det. Og hvis hun dater en "sykt klam fyr" så bør hun uansett skylde seg selv.

Anonymkode: 5be83...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Kanskje han bare har gode intensjoner, og gjør dette i beste mening. Eller kanskje han bare er en sykt klam fyr som er så høy på seg selv at han ikke kan se for seg noe annet enn at alle automatisk vil hoppe i taket av glede over å få akkurat ham på uanmeldt besøk.

Eller han hadde selv likt den type overraskelse og er bare litt sosialt naiv og tror alle/ de fleste er som han. 

Anonymkode: 69df8...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller han hadde selv likt den type overraskelse og er bare litt sosialt naiv og tror alle/ de fleste er som han. 

Anonymkode: 69df8...fc2

Ikke vet jeg, men jeg kjenner INGEN som ikke ville satt stor pris på at en man er forelsket i kommer på overraskelsesbesøk på bursdagen deres! Men nå er jeg "steingammel" da... Og jeg synes slettes ikke det er noe "sosialt naivt" i å overraske noen på bursdagen deres.

Jeg antar TS ikke ser veldig forelsket eller interessert i fyren siden  hun reagerer på denne måten når han kommer på overraskelsesbesøk, så jeg håper hun dumper han for hans egen skyld.

Anonymkode: 5be83...e22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HerrBæsjerumpehull
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Da ville det vel være naturlig at TS skrev noe om det. Og hvis hun dater en "sykt klam fyr" så bør hun uansett skylde seg selv.

Anonymkode: 5be83...e22

Vel, hun ble jo ikke så glad. Så det kan hende hun underbevisst har plukket opp en intensjon om å sette henne i en umulig situasjon.

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller han hadde selv likt den type overraskelse og er bare litt sosialt naiv og tror alle/ de fleste er som han. 

Anonymkode: 69df8...fc2

Er det ikke veldig egosentrisk å tro at alle er som en selv da?

Jeg vet ikke...har mensen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lyver. Det er jeg som har bursdag. Han har reist langt og det var visst spontant og jeg tror ikke bussene går noe mer i kveld her jeg bor. Er jeg verdens verste menneske?

ts

Anonymkode: 52189...6de

Gratulerer med dagen! 

Kan tenke meg at du, som kreps, absolutt ikke liker slik invasjon i hjemmet. Men hør her, han tok en risk og ønsker du ikke å ha han der så er det noe han burde tatt med i kalkuleringen. Men på den annen side kan det jo være kjekt med litt selskap på din egen dag...? Såfremt han er en ok type og du kjenner ham såpass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Vel, hun ble jo ikke så glad. Så det kan hende hun underbevisst har plukket opp en intensjon om å sette henne i en umulig situasjon.

Er det ikke veldig egosentrisk å tro at alle er som en selv da?

Jeg vet ikke...har mensen i dag.

Det blir litt vel mye spekulasjoner så det er bortkastet tid å svare på det første. Jeg skrev også at jeg ikke kjente noen (og har relativt stor omgangskrets) som ville reagert negativt. Så nei - jeg gikk ikke ut i fra at alle var som meg.

Anonymkode: 5be83...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den verste bursdagen jeg har hatt.

Ts

Anonymkode: 52189...6de

Må være helt jævlig at mannen du er interessert i, overrasker deg med et besøk på bursdagen din....

Seriøst, kan virkelig ikke være greit å være mann i dag. Damn if you do and damn if you dont. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fyren er desperat og har sykt lyst å ligge med ts. 😀

Anonymkode: dea38...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir litt vel mye spekulasjoner så det er bortkastet tid å svare på det første. Jeg skrev også at jeg ikke kjente noen (og har relativt stor omgangskrets) som ville reagert negativt. Så nei - jeg gikk ikke ut i fra at alle var som meg.

Anonymkode: 5be83...e22

Nei, men du sa at han kanskje gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer jo åpenbart ikke, så da må du si det som det er. Lillesøsteren din har bursdag, du vil tilbringe tid med henne. Det var veldig søtt at du kom men sorry, i dag passer det bare ikke. Han burde jo spurt om du hadde planer for dagen før han kom på besøk. Hans feil å anta at du ikke har andre ting å gjøre

Anonymkode: 7e8f7...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...