Gå til innhold

Er jeg for kåt til å være i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du forventer at han skal matche din sexlyst. Så går det ikke sånn, av ulike grunner. 

Anonymkode: 65cef...812

Du mistår. Det er ikke noe poeng å prøve, å forklare. 

Anonymkode: 16a15...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Xcase33 skrev:

Du er sikkert for kjedelig ...bare vanlig sex er jo dødens. Hvis du ikke har noen andre kinks å variere med så er det begrensa hvor spennende det blir. 

Hva faen?! Jeg trenger ikke å brette ut på et forum om jeg foretrekker vanilla sex, eller noe annet! 

Anonymkode: 16a15...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godta at du kan fikse dine behov selv iblant og i et forhold, jobb med de andre verdiene i et forhold som er viktige 

Anonymkode: 657d7...545

Jeg har ingen problemer med å fikse mine egne behov, men jeg gidder ikke å være i et sexløst forhold. Sex en hovedgrunnen til forhold, for min del. 

Anonymkode: 16a15...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med å fikse mine egne behov, men jeg gidder ikke å være i et sexløst forhold. Sex en hovedgrunnen til forhold, for min del. 

Anonymkode: 16a15...bed

Du beskriver da ikke et sexløst forhold, men et der du har litt mer lyst enn ham. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mistår. Det er ikke noe poeng å prøve, å forklare. 

Anonymkode: 16a15...bed

Jeg forstår at du finner menn i ditt nærmiljø som blir kåte i starten, men etterhvert ikke har seksuell stamina. Hvis det samme skjer igjen og igjen, er det kanskje på tide å gjøre noe nytt? Enten trene dem opp bedre, eller finne andre typer menn (kanskje ikke i ditt nærmiljø). 

Anonymkode: 65cef...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver da ikke et sexløst forhold, men et der du har litt mer lyst enn ham. 

Jeg forstår at du finner menn i ditt nærmiljø som blir kåte i starten, men etterhvert ikke har seksuell stamina. Hvis det samme skjer igjen og igjen, er det kanskje på tide å gjøre noe nytt? Enten trene dem opp bedre, eller finne andre typer menn (kanskje ikke i ditt nærmiljø). 

Anonymkode: 65cef...812

2-3 ganger i uka er så nært sexløst, som det går an. 

Nei, du tar feil. Jeg har ikke skrevet noe om nærmiljø. Jeg er ikke kjedelig, alle sier jeg er den flinkeste dama til å gjøre ditt og datt,  det er ikke der problemet ligger. Det er mennene. Jeg er ikke en slik kvinne som ikke pynter meg, trener og tar vare på meg selv. Du er en slik person, jeg ikke liker for du antar ting, og slik du tenker er «riktig». Du dikter opp dritt! 

 

Anonymkode: 16a15...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis to tre ganger i uka er for lite etterhvert i et forhold kan du like gjerne være alene.livet handler om mye mer enn sex.velkommwn til virkeligheten.

Anonymkode: 657d7...545

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva faen?! Jeg trenger ikke å brette ut på et forum om jeg foretrekker vanilla sex, eller noe annet! 

Anonymkode: 16a15...bed

Ikke som AB engang? hva er forskjellen på å si du foretrekker det ene fremfor det andre? kanskje det er der skoen trykker? at du er for flau til å si hva du liker?  BDSM er f.eks forresten fjernet fra listen over psykisk sykdom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere blander inn kinks og alt mulig rart i denne tråden? Det med lyst og evne, tror jeg opptrer uavhengig av hvilken type sex du liker.

TS høres ut som hun vil ha seg flere ganger om dagen, året rundt.  Da skal hun finne en mann med lyst og fysisk evne, men i tillegg en som ser på sex som en av de største fritidsinteressene, og som er villig til å bruke så mye tid som dette tar. TS er neppe fornøyd med 15 minutter kjappis, før lyset slukkes hver kveld?  

Anonymkode: da0a1...f08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal væra ærlig nå. Har vært sammen med nåværende i 7 eller 8 år. Vi hadde også mye sex til å begynne med, jeg syntes nok at den sexen var litt kjedelig men ofret tiden til det. Jeg likte henne og hun var litt søt. Men hun var ikke direkte sexy og ikke god på sex.

 

Etter 2-3 år, var det mest hun som vil ha sex. Ikke bestandig men stort sett. Sånn er det enda og jeg synes det er litt ork. Hun har lakt på seg etter å fått barn, noe som heller ikke hjelper saken. Da blir det en gang i uken noen ganger mindre, noe jeg vet plager henne.

 

Så spørsmålet her er, har du en trent kropp? Har du selvtillit når du har sex? Mange menn synes det er veldig hissende om damen kan styre også.

 

Damer må ikke ha trent kropp for å få noen tent. Men dersom du skal ha sex 2-3 ganger i døgnet, ja da teller det ganske mye.

Anonymkode: c4960...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er da. Det finnes vel svært få. 

Anonymkode: 16a15...bed

Min er også sånn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du gjør deg litt utilgjengelig for han, la han ta initiativ og vær litt ertende mot han i begynnelsen, men ikke gi han alt på en gang.. Kanskje han da blir mer på , for mange menn liker at de er den som tar initiativet og at det kan bli kjedelig om hun er den som er på hele tiden .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg er kjempe kåt mange ganger om dagen. I de forholdene jeg har vært i har det vært mye sex i starten, (som det ofte er). Og så blir mannen lei, jeg blir frustrert og lei av å mase. Så ender jeg opp med å slå opp. Finnes det ingen menn som er som meg i lengden? (Alle skryter av at de er SÅ seksuelle, og ALDRI får nok) De lyver alle sammen. Hvorfor lyver menn, om slikt de blir ALLTID busted!! 

Anonymkode: 16a15...bed

Det er vel mer et sunnhetstegn du har :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Dette går nok begge veier og er ikke kjønnsrelatert. Jeg tror man må aktivt velge å holde liv i sexlivet, så det ikke blir sexdøden. Lyst avler lyst, det er som en plante. Dersom man slutter å vanne planten nok vil det til slutt se ut om om den bare trenger vann en gang i uken, men det er fordi den allerede er godt på vei til å dø og ikke en "ny, normal situasjon". Så lurer man seg selv og sier, "Nei, planten  min har det bra den, den viser meg ingen tegn på misnøye og hadde den trengt mer stell kunne den bare sagt fra". Til slutt er planten helt tørket inn og all mulig sjans til å få liv i den har svunnet. Så må man hive den ut, skifte lås på døren og skaffe seg en ny, yngre og friskere plante. 

Ellers kunne man bare jobbet iherdig for å ta best mulig vare på den, ikke kun med en gang planten er i hus, men dag ut og dag inn. Det er ikke plantens ansvar å si at den trenger vann, det er ditt ansvar å holde den våt nok, eller å få den til å vokse seg stor :lur:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal væra ærlig nå. Har vært sammen med nåværende i 7 eller 8 år. Vi hadde også mye sex til å begynne med, jeg syntes nok at den sexen var litt kjedelig men ofret tiden til det. Jeg likte henne og hun var litt søt. Men hun var ikke direkte sexy og ikke god på sex.

 

Etter 2-3 år, var det mest hun som vil ha sex. Ikke bestandig men stort sett. Sånn er det enda og jeg synes det er litt ork. Hun har lakt på seg etter å fått barn, noe som heller ikke hjelper saken. Da blir det en gang i uken noen ganger mindre, noe jeg vet plager henne.

 

Så spørsmålet her er, har du en trent kropp? Har du selvtillit når du har sex? Mange menn synes det er veldig hissende om damen kan styre også.

 

Damer må ikke ha trent kropp for å få noen tent. Men dersom du skal ha sex 2-3 ganger i døgnet, ja da teller det ganske mye.

Anonymkode: c4960...979

Plager det deg ikke at du tenker slik om kjæresten din? Du synes ikke hun er sexy, du får det nesten til å høres ut som om bare hun har fått barn, du vet at det plager henne at dere har mindre sex enn før og i det skjulte sitter du bak et tastatur og snakker om trente kvinnekropper på et internettforum. Du respekterer ikke henne og du respekterer ærlig talt ikke deg selv heller, når du ikke tør å være ærlig med henne eller gjøre noen grep for å forbedre situasjonen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer vil gjerne ha sex flere ganger om dagen, perfekt for meg. Eneste er at han synes jeg prøver meg for lite, rett og slett fordi jeg ikke rekker det. Kan så vidt være ferdig med å spise så har det gått 2 min og han lurer på hvorfor han er den eneste som prøver seg «han hadde nemlig ventet så lenge på at jeg skulle det.» 

Så jeg forsøker å finne metoder til hvordan jeg kan prøve meg når han ikke forventer det, men vi har allerede sex 1-3 ganger om dagen så jeg sliter med å finne tid 😜

Vi har vel på det meste gått 4 dager uten sex, da lå jeg langeflat med feber. Ellers vekker vi hverandre om natta om det har gått for lenge og vi har besøk eller lignende som gjør det vanskelig på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal væra ærlig nå. Har vært sammen med nåværende i 7 eller 8 år. Vi hadde også mye sex til å begynne med, jeg syntes nok at den sexen var litt kjedelig men ofret tiden til det. Jeg likte henne og hun var litt søt. Men hun var ikke direkte sexy og ikke god på sex.

 

Etter 2-3 år, var det mest hun som vil ha sex. Ikke bestandig men stort sett. Sånn er det enda og jeg synes det er litt ork. Hun har lakt på seg etter å fått barn, noe som heller ikke hjelper saken. Da blir det en gang i uken noen ganger mindre, noe jeg vet plager henne.

 

Så spørsmålet her er, har du en trent kropp? Har du selvtillit når du har sex? Mange menn synes det er veldig hissende om damen kan styre også.

 

Damer må ikke ha trent kropp for å få noen tent. Men dersom du skal ha sex 2-3 ganger i døgnet, ja da teller det ganske mye.

Anonymkode: c4960...979

Er du godt trent da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg knuller kjæresten min hele tiden. Han er ekstremt kåt 😂 forrige kjæresten min knullet meg 12 ganger på en dag, og kunne sikkert gjort det flere ganger (det er alltid jeg som ikke orker så mye). 😂

Anonymkode: 53060...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke alt. Har ikke hatt sex med sambo på fire år. Still going strong💪

Anonymkode: e1f7a...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...