Gå til innhold

Er jeg for kåt til å være i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg er kjempe kåt mange ganger om dagen. I de forholdene jeg har vært i har det vært mye sex i starten, (som det ofte er). Og så blir mannen lei, jeg blir frustrert og lei av å mase. Så ender jeg opp med å slå opp. Finnes det ingen menn som er som meg i lengden? (Alle skryter av at de er SÅ seksuelle, og ALDRI får nok) De lyver alle sammen. Hvorfor lyver menn, om slikt de blir ALLTID busted!! 

Anonymkode: 16a15...bed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er kåt og vil helst få orgasme (enten samleie, sug, runk etc) 2-5 ganger om dagen. Det er prima :) har holdt i 3 år and still going strong. 

Så det finnes over gjennomsnittet kåte menn også 🙈

Anonymkode: fc7e0...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er kåt og vil helst få orgasme (enten samleie, sug, runk etc) 2-5 ganger om dagen. Det er prima :) har holdt i 3 år and still going strong. 

Så det finnes over gjennomsnittet kåte menn også 🙈

Anonymkode: fc7e0...dc7

Så heldig du er da. Det finnes vel svært få. 

Anonymkode: 16a15...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn tror at det er slik alle menn skal være. Sannheten er at med alderen blir ikke penis like fort- og like hard som i tenåra. Dei har bare glemt at dei ikke er 16 år lenger. 

Så det er ofte mer noe dei sier, enn dei faktisk står for. 

Anonymkode: c68cd...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn tror at det er slik alle menn skal være. Sannheten er at med alderen blir ikke penis like fort- og like hard som i tenåra. Dei har bare glemt at dei ikke er 16 år lenger. 

Så det er ofte mer noe dei sier, enn dei faktisk står for. 

Anonymkode: c68cd...3a3

Det er ikke stor forskjell på gutter i tenårene, og menn i tyveårene. 

Anonymkode: 16a15...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn overdriver sin lyst og ork ja, men ikke alle. Nå har jeg vært i 15 år med en som faktisk er så kåt som han påsto. Fantastisk! 

Jeg tror veldig mange menn setter en standard for sin kåthet når de er i tenårene, og så er det liksom slik de "er". 

Anonymkode: 4c507...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er forskjellige. Menn er alt fra aseksuelle til de som knapt vil gjøre anna enn å ligge. Mange er et sted i mellom, og påvirkes kanskje av jobb etc. Og her mer lyst i rolige perioder ferie etc.. Ikke alle vet hva de liker før de finner en match, heller. 

Kanskje du må leite andre steder. 

Anonymkode: 65cef...812

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige. Menn er alt fra aseksuelle til de som knapt vil gjøre anna enn å ligge. Mange er et sted i mellom, og påvirkes kanskje av jobb etc. Og her mer lyst i rolige perioder ferie etc.. Ikke alle vet hva de liker før de finner en match, heller. 

Kanskje du må leite andre steder. 

Anonymkode: 65cef...812

Jeg leter aldri, av og til dukker det en interessant fyr opp. Men jeg ender alltid opp, skuffa.. Og jeg forventer ikke noe engang. 

Anonymkode: 16a15...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leter aldri, av og til dukker det en interessant fyr opp. Men jeg ender alltid opp, skuffa.. Og jeg forventer ikke noe engang. 

Anonymkode: 16a15...bed

Jo, du forventer at han skal matche din sexlyst. Så går det ikke sånn, av ulike grunner. 

Anonymkode: 65cef...812

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, jeg er kjempe kåt mange ganger om dagen. I de forholdene jeg har vært i har det vært mye sex i starten, (som det ofte er). Og så blir mannen lei, jeg blir frustrert og lei av å mase. Så ender jeg opp med å slå opp. Finnes det ingen menn som er som meg i lengden? (Alle skryter av at de er SÅ seksuelle, og ALDRI får nok) De lyver alle sammen. Hvorfor lyver menn, om slikt de blir ALLTID busted!! 

Anonymkode: 16a15...bed

Du er sikkert for kjedelig ...bare vanlig sex er jo dødens. Hvis du ikke har noen andre kinks å variere med så er det begrensa hvor spennende det blir. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Man blir ofte ekstra kåt av å få utforske kinks sammen. 

Hva liker du å gjøre seksuelt, da, TS? 

Anonymkode: 65cef...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok bevege deg inn i BDSM verdenen skal du finne sjelero og forløsning.

Sånn er det bare.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godta at du kan fikse dine behov selv iblant og i et forhold, jobb med de andre verdiene i et forhold som er viktige 

Anonymkode: 657d7...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, DominantHr skrev:

Du må nok bevege deg inn i BDSM verdenen skal du finne sjelero og forløsning.

Sånn er det bare.

 

Fordi....? Er da haugevis med tråder fra sub'er (på fora hvor slike ferdes) som er frustrerte over dom'er har dabbende interesse for sex og anna morro, og ikke er så virile og fyrrige som de har utgitt seg selv for også 😉 

 

Anonymkode: 7a2db...61a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg er kjempe kåt mange ganger om dagen. I de forholdene jeg har vært i har det vært mye sex i starten, (som det ofte er). Og så blir mannen lei, jeg blir frustrert og lei av å mase. Så ender jeg opp med å slå opp. Finnes det ingen menn som er som meg i lengden? (Alle skryter av at de er SÅ seksuelle, og ALDRI får nok) De lyver alle sammen. Hvorfor lyver menn, om slikt de blir ALLTID busted!! 

Anonymkode: 16a15...bed

Hei, jeg forstår deg veldig godt da jeg var sammen med eksdama mi i nesten 4år. Så var det flott i starten masse sex som passet meg godt, også etter en stund ville ikke hun så ofte ble til slutt mas fra min side. Også jævlig dårlig stemning, ble til 1 gang i uka, jeg som ville flere ganger om dagen og kåt å klar ofte. Merka det etter 1 år og noe, ble til 1 gang i uka, utåelig for meg. Etter det vært det samme i fler forhold, skjønner bare ikke drit frusterende for meg og. Spesielt når jeg alltid tenker at dama skal komme uansett setter meg selv som nr 2. Alltid vært for å gå ned eller gi dem nytelse først, så du er ikke alene. Jeg har følt det samme som mann!

Anonymkode: 821b8...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som "aldri fikk nok" gjorde nok heller ikke det i sitt forrige forhold. Jeg har fått høre at jeg har unormalt høy lyst til å være 50, men det er bare fordi hun ikke har lyst i det hele tatt..  Å møte en hyperseksuell dame, høres jo ut som en drøm, men jeg hadde ikke løyet på meg noe. Hadde trolig gått på en smell der.

Anonymkode: da0a1...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprit opp litt da. Gjør deg attraktiv slik at lysten til mannen ikke dør ut. Bruk  alltid skjørt uten undertøy under, og alltid stayups eller strømper. Da blir terskelen hans mindre når han bare kan lette på skjørtet og ta seg en kjappis når han vil. 

Anonymkode: 0762f...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sprit opp litt da. Gjør deg attraktiv slik at lysten til mannen ikke dør ut. Bruk  alltid skjørt uten undertøy under, og alltid stayups eller strømper. Da blir terskelen hans mindre når han bare kan lette på skjørtet og ta seg en kjappis når han vil. 

Anonymkode: 0762f...c20

Tro meg, de menn som har sterke lyster har det uansett. Jeg kan gå i gamle klær til å male i, eller en potetsekk for den saks skyld, men han vet likevel hvilket himmelrike som er gjemt under. :)

Anonymkode: 4c507...25d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sprit opp litt da. Gjør deg attraktiv slik at lysten til mannen ikke dør ut. Bruk  alltid skjørt uten undertøy under, og alltid stayups eller strømper. Da blir terskelen hans mindre når han bare kan lette på skjørtet og ta seg en kjappis når han vil. 

Anonymkode: 0762f...c20

Trenger ikke sprite opp noe, jeg setter pris på hvordan en dame ser ut uansett hva hun har på seg, jeg prøvde hardt å sprite opp med meg å eksen, jeg måtte kjøpe henne sexy outfits for gudskyld. hun trenger en ekte mann, eksen hennes eller hvem for den saks skyld hun har vært sammen med er dævfisker og lite takknemlige ovenfor damer som er vakkre uansett hva og vil ha sex. trenger ikke spørre meg to ganger, jeg blir kåt om jeg ser hu i en thights eller kjole, det øye ser som spiller noen rolle. har møtt bare 1 slik dame i livet mitt dessverre. vi hadde sex i bryllupet til søsteren hennes, på HM, i bilen, i skogen, når hun ble kåt så var jeg med. sånn det skal være, finnes mannfolk der ute som heller vil runke enn å ha seg med en som vil. 

Endret av RomeoA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg forstår deg veldig godt da jeg var sammen med eksdama mi i nesten 4år. Så var det flott i starten masse sex som passet meg godt, også etter en stund ville ikke hun så ofte ble til slutt mas fra min side. Også jævlig dårlig stemning, ble til 1 gang i uka, jeg som ville flere ganger om dagen og kåt å klar ofte. Merka det etter 1 år og noe, ble til 1 gang i uka, utåelig for meg. Etter det vært det samme i fler forhold, skjønner bare ikke drit frusterende for meg og. Spesielt når jeg alltid tenker at dama skal komme uansett setter meg selv som nr 2. Alltid vært for å gå ned eller gi dem nytelse først, så du er ikke alene. Jeg har følt det samme som mann!

Anonymkode: 821b8...023

Jeg som skrev dette ista, Uansett husk det er ikke din feil. det er bedre være slik enn som dævfisker og drøye det til 1 gang i uka osv. ikke rart folk er utro da, du er deg selv og det er bare bra. hater også folk som skal lyve ja sier de jeg er aktiv der og der, går par mnder eller 1år som du sa så blir det mas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...